Svømmehal

Posts af mere end tvivlsom kvalitet

Redaktør: Moderator

Svømmehal

Indlægaf tehguyx2 » lør 29. dec 2012 21:07

Jeg er 17, min krop er ikke veltrænet, har nok spist en frikadelle eller to for meget til jul. Jeg har massere af selvtillid, og tror også mig selv - men hvordan åbner jeg hos piger i svømmehallen/badelandet? Hvordan kan jeg overbevise dem om, at selvom min krop er blottet, at de simpelthen bliver nødtil at mødes mig når vi er kommet op?
tehguyx2
Nyklækket

Re: Svømmehal

Indlægaf Messiah » lør 29. dec 2012 21:25

En person med massere af selvtillid havde aldrig været bekymret for hvad folk synes om ham, om han så er veltrænet eller ikke. Tror ikke du har så meget selvtillid igen. Du som mand er altid bedre end kvinden, så hvorfor skulle du have nogen grund til at skulle overbevise dem, og manipulere med dem?
Tænk lidt over det. Du er skam god nok.
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Wave » lør 29. dec 2012 22:26

Messiah skrev:Du som mand er altid bedre end kvinden

Hmm..
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Messiah » søn 30. dec 2012 01:21

Wave skrev:
Messiah skrev:Du som mand er altid bedre end kvinden

Hmm..

Okay....
1) Penge kommer og går. Mennesker kommer og går. Så derfor er DU som person den vigtigste.
2) Eftersom du er en mand, har man en bedre forståelse for omgivelserne og skal kunne lede hende.

Men fint. Alle er selvfølgelig lige, men i forhold til pickup, der er det sgu manden der bestemmer
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » søn 20. jan 2013 03:52

tehguyx2 skrev:Jeg er 17, min krop er ikke veltrænet, har nok spist en frikadelle eller to for meget til jul. Jeg har massere af selvtillid, og tror også mig selv - men hvordan åbner jeg hos piger i svømmehallen/badelandet? Hvordan kan jeg overbevise dem om, at selvom min krop er blottet, at de simpelthen bliver nødtil at mødes mig når vi er kommet op?

Hvis du mener din krop er et handicap hvorfor vil du så game det OVERHOVEDET ENESTE STED hvor man kun har badebukser på ? Der er en stor verden uden for de der svømmehaller, og pigerne fra svømmehallen er derude det meste af tiden.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kammarat Napoleon » man 29. jul 2013 02:04

test
Kammerater! Kapitalens lejehær i form af politi og militær er nu endegyldigt skyllet bort. Vor folkehærs våben har gennemblødt den kapitalistiske verdensorden og fået den til at smuldre bort som et sandslot i brændingen.
Kammarat Napoleon
Nyklækket

Tilbage til Lorteland