Beginner´s Night med Jens

Posts af mere end tvivlsom kvalitet

Redaktør: Moderator

Beginner´s Night med Jens

Indlægaf Wave » ons 16. jan 2013 11:14

Dato:1 Februar 2013
By: KBH
Beginner's night: Scor i byen scorekursus
Coach: Wave, og Jens (bemærk at jeg ikke ved hvem Jens er endnu, men hvis du hedder Jens og er god til at score piger, så skriv venligst)
Timer: Cirka 2-3 timer Halv teori halv ude i byen.
kl 21:30
Pris for 1 dage: 0,- (Januartilbud! Spar 50 procent (Ja, prisen sættes op hvis du bestiller senere)) Tidligere kostede det 5000,- men da jeg selv ikke har haft sex i en måned synes jeg ikke det var fair at tage en højere pris end nul kroner. Bemærk at for hver pige jeg knalder inden kursus start hæver jeg prisen med 10 kroner som jeg har tænkt mig at bruge på farverige cocktails imens jeg "coacher".

Du kommer til at se coachene stå med AA og prøve at skjule det ved at smile i et hjørne for at inspirer dig til at gøre det samme. Lær at bombe sets uden klam PU markedsføring..

Læs mere i min hemmelige log som ingen kan se, haha!

PU-BS off ---

Der er 6 pladser, skriv mig en PM om hvorfor du vil med (husk også at skrive din email), så kommer du på deltagerlisten og så skal jeg gøre hvad jeg kan for at det bliver en hyggelig aften.
Det bliver helt stille og roligt, vi starter på en cafe med at lære hinanden at kende og hvis jeg har fået min stemme tilbage til den tid skal jeg nok ligge ud med at fortælle om nogle af alle de dumme og pinlige ting jeg har rendt rundt og lavet mens jeg selv mente jeg var "awesome pick up artist".

Jeg lover at i også kommer til at tale med nogle søde piger.

Det er primært for begyndere, men hvis du har noget erfaring og føler du har noget at bidrage med er du meget mere end velkommen.

Med Venlig Hilsen
Simon (og Jens)
Wave
Voodoo Master

Re: Beginner´s Night med Jens

Indlægaf Ross » ons 16. jan 2013 15:02

Hej Wave (og Jens), på en tilfældig hjemmeside jeg fandt står førprisen til at være 500.000 kr

Kan du ikke lige forklare hvad førprisen rent faktisk har været og så i samme omgang forklare hvad du mener med "awesome pick up artist"?

Mvh. Ross

Ps. Jeg har nummeret på Jens hvis du har glemt det.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Wave » ons 16. jan 2013 17:01

Jeg ved at det for nogle år siden kostede ca. 100 kr at deltage. De 500.000 er for et longterm forløb hvor jeg har betalt undercover 10er-prozzies til at blive scoret hver gang kunden tager i byen.

Med "awesome pickup artist" mener jeg naturligvis en fyr på 1.88 der ser rimelig godt ud og er ret venlig overfor andre mennesker.

Jeg tror måske jeg dropper at have Jens med, men du er meget velkommen til at være medarrangør hvis du har lyst til at give lidt videre til nogle begyndere?
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Ross » ons 16. jan 2013 17:15

Jeg er selv ganske ny, så der er ikke så meget jeg kan bidrage med rent undervisningsmæssigt - men hvis du faktisk tager ud og det ikke kun var en joke så er jeg klart frisk på at hjælpe i den kapacitet jeg nu kan.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf SublimeStiv » ons 16. jan 2013 18:37

Må jeg komme med og joine jer i hjørnet mens i kigger på begynderne?
SublimeStiv
Fætter kanin

Indlægaf Wave » ons 16. jan 2013 19:00

Ross skrev:Jeg er selv ganske ny, så der er ikke så meget jeg kan bidrage med rent undervisningsmæssigt - men hvis du faktisk tager ud og det ikke kun var en joke så er jeg klart frisk på at hjælpe i den kapacitet jeg nu kan.

Er lidt allergisk overfor kommerciel pick-up coaching for tiden, men selve arrangementet er reelt nok.

Det ville hele formålet med Beginner's Night er at hjælpe andre i det omfang man kan, så al hjælp uanset erfaring er værdsat :-)

Jeg skal nok oprette en ordentlig tråd imorgen, Sublime du er hjertelig velkommen og hvis nogen skulle være i tvivl så koster det altså ikke noget.

Mvh. Wave
Wave
Voodoo Master

Indlægaf mdeltaa » tors 17. jan 2013 10:52

Haha grinern tråd !

Jeg er frisk ;)
mdeltaa
Fætter kanin

Indlægaf Wave » tors 17. jan 2013 20:18

Ny "seriøs" tråd her :-)