Alkohol og aggresiv adfærd

Posts af mere end tvivlsom kvalitet

Redaktør: Moderator

Alkohol og aggresiv adfærd

Indlægaf hamder » tirs 16. apr 2013 22:08

Hey guys. I må undskylde at i bliver syndebuk for mit problem, men jeg er lost i denne situation.
Jeg er begyndt at blive voldelig når jeg drikker store mængder alkohol, og kan altid finde en grund til at starte en slåskamp eller en diskusion i mit fulde værd.. Det er noget jeg for nyligt er blevet efter jeg er begyndt at styrketræne, men har aldrig haft taget hånd om problemet da jeg håbede på at det ville forsvinde, men nu tyer jeg altså til hjælp :roll: Jeg har aldrig været voldelig før, og er det heller aldrig når jeg er ædru.. Jeg syntes det er et pinligt problem, for jeg er som reelt typen der snakker mig ud af alt hvis alt andet kan undgås ;) og at slås er i mod alt hvad jeg står inde for.. men på det sidste har jeg startet slåskampe.. Hvis det kan hjælpe så er det altid følelsen af jalousi der starter min voldelige adfærd. Jeg håber der er en som vil komme med et forslag og måske en forklaring til hvorfor det sker ? tak..
hamder
Fætter kanin

Re: Alkohol og aggresiv adfærd

Indlægaf Moderator » tirs 16. apr 2013 22:21

Stop med at drikke og kom over dit jalousi problem

eller

Lad være med at drikke så meget, så du stadig kan styre dig
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Re: Alkohol og aggresiv adfærd

Indlægaf Ross » tirs 16. apr 2013 23:14

Hvorfor: Dit naturlige testosteron niveau er forhøjet pga. din træning, det gør dig mere risikovillig (ie klar til at slås) og seriøs alkohol indtag har faktisk en meget ubehagelig effekt på hjernen:

"Fælles for samtlige observationer er, at vedvarende alkoholkonsum formindsker egenproduktion af vigtige signalstoffer i belønningssystemet og signalstoffer til opretholdelse af psykisk ligevægt. Denne mangelproduktion udløser trang, irritabilitet, depressivitet, vrede og dysfori. Fornyet alkoholindtagelse genetabler en sporadisk og kunstigt ligevægt. " http://www.sydgaarden.dk/p83.asp

Hvis du har drukket tæt i en længere periode vil du opleve disse i mild grad, det er en begyndende afhængighed og vil tildels være en forklaring på hvad du selv ser som ændret adfærd.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Tilbage til Lorteland