Beginners Night fredag d. 7 Marts

Posts af mere end tvivlsom kvalitet

Redaktør: Moderator

Beginners Night fredag d. 7 Marts

Indlægaf effen » ons 19. feb 2014 15:38

Fredag d. 7 Marts er der beginners night, så hvis du er ny i alt det her og gerne vil møde nogle der har været i det lidt længere, så kig forbi :)

Jeg kommer til at sidde med min Wing fra kl. 21 på klaptræet og vi tager videre tidligst kl. 22, så vær der inden det hvis du skal være sikker på at komme med videre. Kom gerne kl. 21 hvis du har spørgsmål eller bare gerne vil hygge med os inden vi rigtigt begiver os ud i nattelivet ;) Vi vil gøre hvad vi kan for at hjælpe alle der dukker op i form af praktiske demonstrationer, besvarer spørgsmål, winge og hvad der ellers skal til. Det her er de nyes aften.

Det er en super god måde for alle nye at komme igang og møde nye wings, så hvis du er i tvivl så kig forbi. Beginners night var det der fik mig selv igang i sin tid, det gav mig både nogle gode wings jeg kunne tage ud med og et par praktiske råd med i hatten. Det bedste af det hele, det er gratis.

Man kan bare dukke op, men hvis man vil være helt sikker på at kunne finde os, så send en mail til Beginnersnight@hotmail.dk, så vi kan udveksle numre.

Håber at se en masse af jer!

/Effen
effen
Happy Meal

Re: Beginners Night fredag d. 7 Marts

Indlægaf Kaizer » lør 22. feb 2014 15:30

Hvordan er det med tilslutning til disse arrangementer? Overvejer lidt at lave det samme, men i en langt mindre by
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf effen » tors 27. feb 2014 22:09

Det har været lidt sløvt her i starten, ingen deltagere til de første 2 arrangementer og 2 deltagere til 3 arrangement.. men på fredag er der 6 tilmeldinger.. kan kun anbefale det, også hvis der ikke kommer nogle de første par gange.
effen
Happy Meal

Indlægaf MGO » lør 1. mar 2014 18:26

Jeg tror vi var en 6-7 mand sidste gang. Var ret morsomt - alle approachede, selv fik jeg også et nummer. Kan kun anbefale folk at dukke op :)
MGO
Fætter kanin

Indlægaf Smoothie » søn 2. mar 2014 14:38

Det var ret sjovt sidst, så kan varmt anbefale folk at joine!

Jeg kommer til så mange jeg har mulighed for! :)
Smoothie
Private Johnson

Indlægaf effen » søn 2. mar 2014 23:53

Denne Beginners Night er aflyst, vi kører igen fredag d. 14..

Fedt med så meget positiv feedback :D
effen
Happy Meal

Tilbage til Lorteland