Yndlings åbner

Åbnere, rutiner, gambits.

Yndlings åbner

Indlægaf Prince » ons 11. apr 2012 07:04

Hey kære medlemmer af DPF. I dette topic ville det være fedt, hvis man hver især skriver sin yndlings åbner, hvorfor det er sin yndlings åbner, og hvorfor den virker.

Personligt er jeg stadig ny i branchen, så jeg har endnu ikke fået en yndlings åbner, og kan derfor ikke poste nogen.
Skriv gerne.
Mvh. Prinsen :)
Prince
Fætter kanin

Re: Yndlings åbner

Indlægaf Seeb » ons 11. apr 2012 09:58

Hej Så dig lige og du ser utrolig sød/nuttet/dejlig ud, så blev simpelthen nødt til at sige hej :D
Giv hende hånden og sig dit navn...
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf snake » ons 18. apr 2012 23:49

Mig: Hej
HB: Hej
-- Tager den i kloroform vædede klud frem
Mig: Hvad synes du om denne her parfume?

Score, everytime :D

On topic: Hej.
Så lader jeg situationen diktere resten. Fx:
Mig: Hvorfor lyver du for mig?
HB: Hvad mener du?
Mig: Dine sko. Du er jo ikke så høj.

De tager skoene af herre tit. Ret lol.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Que » tirs 26. jun 2012 18:14

En af mine Yndlings åbner starter med et neg.

Det hele starter med ..

Mig: Hej, jeg synes dit hår ser lidt spaltet ud ?

HB: ej er du frisør eller sådan noget ?

Mig: Nej hehe. men lagde bare mærke til det da jeg kom forbi.

HB: Jeg skal også snart have gjort noget ved det :) vil du ikke sidde ned ?

Den virker stort set hver gang. jeg har endnu ikke oplevet nogen dårlige udfald ved brug af "spaltet hår"

/ QUE
Que
Nyklækket

Indlægaf kcid » tors 6. sep 2012 00:30

Forskellig fra situation til situation

Men hvis man har det mindste kendskab til personen så brug det. Ellers forsøg at udnyt en fælles referenceramme optimalt, fx det sted i er eller de mennesker i kender fælles - og hurtigt videre til federe emner.

Min personlige favoritåbner til piger i byen eller chicks jeg ikke kender til en fest er at gå hen til hende, svine den pågældende fest eller bar + alle tilstedeværende (inkl. hb'en selv) til - med et tykt lag af sarkasme og sød charme arrogance og HUMOR. Men stadig lidt på vippen til at hun ikke helt ved om jeg seriøst er en virkelig selvfed nar eller på bunden en cool fyr. Altså ikke sige noget dårligt om nogle.

Det fede er at for mig er der succes på begge. Er jeg en selvfed nar i hendes øjne og jeg alligevel får sagt en masse sympatiske ting føler hun lidt at hun får et særligt spot og har fundet den søde side af den lidt arrogante nar - og det kan jeg jo lade hende tro til hun ligger og vrider sig i mine lagner!!!
Og hvis hun bare syns jeg er en cool guy er det også ret let at gå videre fra... Og så bare hurtigt få hende til at grine..

Men åbnere er så overvurderet. Især når man ved hvor nervøse og dårligt selvværd 8 ud af 10 piger har instinktivt uanset udseende.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Fjord » tors 6. sep 2012 11:50

Mig: Hey, vil du ikke med udenfor
HB: Nah
Jeg går

2/3 gange hiver de dig tilbage og så kan man bare tage den derfra fx. med "er du sikker på at du ikke vil med udenfor? Du ligner en der kunne bruge det" (neg) eller "Jeg var på vej udenfor, men det kan sku vente for dig" (cute)

Sådan noget stads, jeg ændrer det dog gerne ofte.
I sommerferien ville jeg praktisk talt ikke åbne nogen, jeg ville bare befinde mig steder hvor samtalen begyndte naturligt. Som fx grillansvarlig.

// Fjord
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Johnny god » tors 13. sep 2012 16:02

Uhh der er så mange, men som de fleste ved, så går det bedst når det kommer naturligt.

En direkte vil være som følgende:
Komme hen til HB:
PUA: Hej det er ikke noget jeg normalt siger<kunst pause>, men du ser<kunst pause> så sød/nuttet/dejlig ud.
Dette plejer at udløse et stort smil, og naturligt herefter er at gå til comfort ala. "Hvad hedder du?"
(Hvis hun derimod reagere koldt(er aldrig sket ;-) ), kan denne udvides med at fortælle Mysterys vurdering af de 3 attraktive personlighedstræk der er at se når man møder et nyt menneske. Altså "Udseende, Personlighed og energi")

For at følge den kort til ende kan følgende siges..
PUA: Jeg skal desværre videre, men jeg vil gerne se dig igen. Hvad er dit nummer?

I sidste ende har du forhåbentlig givet pigen en bedre dag.
Johnny god
Nyklækket

Indlægaf Maverick_xX » fre 14. sep 2012 13:30

Hvis jeg ikke bruger hej, bruger jeg altid en "situations-åbner" (situationel opener).
Maverick_xX
Private Johnson

Indlægaf Fætter Stream » søn 6. jan 2013 00:32

"Ville du helst have en grøn eller en blå mand?" brugt et par gange i går. Virkede ganske udmærket :)

"Ved du om afrikanske eller indiske elefanter har størst ører?" - lidt fesen, men setsene kom da i gang

rod i hendes hår "Whooa hvor har du flot hår!" - virkede godt
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Teknikker og taktikker