Hvordan flirter man med øjnene?

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Hvordan flirter man med øjnene?

Indlægaf Glow » ons 22. apr 2015 00:11

Cool. Tænker siden vi kun er et par stykker der er på (3) og aktivitetsniveauet på forum er som det - at det er lidt overdimensioneret med et publishing event. Var blot en ide som har været ret fedt før fordi det skaber fokus og udveksling på højere plan. Lad os blot lave oplæg som Dreamz allerede har taget leaded på hver især og tage den direkte derfra.

Vi kan så overveje om det er værd at mødes om/udforske videre i fællesskab.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Mano » tors 21. maj 2015 16:01

Lidt sværere end bare at have søvnige øjne, men som sagt alt for mange dudes og damer har for åbne øjne. Her er en video, der vil hjælpe jer lidt mere:
How to squench

Enjoy
Mano
Happy Meal

Indlægaf Glow » tors 28. maj 2015 15:58

Mano, cool. Hvordan bruger du squenching? Tænker det er super til billeder og er nsygerrig omkring hvordan du bruger det til øjen-flirt?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Mano » ons 3. jun 2015 21:57

Du kan bruge det over det hele generelt.
Nu her, når der er valg, så sammenlign de forskellige politikkere med hvor rolige og "in control" de er samtidigt med deres øjne. Du vil lægge mærke til at de politikkere som virker mere selvsikre har mere lukkede øjne, mens dem der prøver og prøver virker mindre selvsikre og dermed også mindre troværdige.

I pickup vil det få pigen til at slappe af, da man fremstår mere selvsikker/rolig og det smitter.
Jeg bruger det;
- Når jeg går rundt (selv hvordan man går kan man lege med, men igen gå selvsikkert/langsomt. De fleste fyr går ALT for hurtigt).
- Når jeg snakker med dem. Hvis man vil være god til det, skal man nok regne med 50+ timer. Før tror jeg ikke man begynder at gøre det bare nogenlunde automatisk, og på rigtige tidspunkter.
Selv udenfor pickup øver jeg det.

Jeg selv studser stadig over problemet over at fokusere på squenching samtidigt med at holde øje med periferien (hvilke tøser kikker på mig, som jeg kun lige kan se ud af øjenkrogen) når jeg går. Ved snak bliver det svært hvis man har en sjov samtale, men så er man også inde i et andet frame.
Mano
Happy Meal

Indlægaf Glow » tors 4. jun 2015 00:50

Interessant. For mig virker det lidt screeneragtigt-dominerende i forhold til videoen. Har lagt mærke til jeg gør det automatisk når jeg er i jagt humør/clawer pigerne ind dominant.

Jeg kører selv omvendt generelt med øvre øjenlåg sænkede og ikke de nederste spændt op. Jeg slapper fuldstændig af i øjnene. Udstråler overskud og tilbagelænethed.
når jeg taler med dem bruger jeg ingen teknik men følger den vibe jeg er i/vælger. Øjne og mimik følger deraf.

Men inspirerende lige at høre hvordan du bruger det.
Brugeravatar
Glow
T2

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker