Hvordan flirter man med øjnene?

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Hvordan flirter man med øjnene?

Indlægaf JMR-Desmond » tirs 24. apr 2012 18:05

Leisure Pirate skrev:Ja, jeg har brugt Gunwitch's metode. Den går ud på at man bringer sig selv i et sexual state ved at forestille sig at man snaver hende, knepper hende osv. Man holder resten af ansigtet helt afslappet enten helt uden at smile eller med et lille selvsikkert smil, bare ikke et nervøst smil. Det er vigtigt at holde øjenkontakten, altså varm dominans. Man gør det imens man snakker (det er lige meget hvad man taler om) og man vil tale langsomt og der vil naturligt opstå pauser der bygger mere sexual tention. På den måde projecter man sin sex-vibe med en stærk intent. Det hjælper at have jern på ;) Så skulle man forhåbentligt kunne mærke noget seksuel energi i mellem jer og så er det ON!

Af andre ting jeg har lært fra en top portræt-fotograph er at alle mandlige hollywood-stjerne har et trick der får dem til at se sexede ud. Man bringer øjenbrynene ned enten helt afslappet eller lidt som om man er bekymret men kun en anelse. Det øverste øjenlåg skal være afslappet soverkammer-øjne agtigt og her kommer det hemmelige trick: så spænder man sine nederste øjenlåg en anelse imens man har en selvsikker følelse i kroppen. Det er faktisk noget modeller og skuespillere bliver trænet i. Her er et par eksempler. Læg mærke til at de har afslappede øjenbryn og spændt deres nedereste øjenlåg en anelse:

Meget facinerende beskrivelse, og hvis den er seriøst ment.....hvordan i al verden husker man så alt det og gør det i praksis samtidig med at man fører en samtale ? Jeg træner alm. øjenkontakt for tiden og i starten var det et problem i det heletaget bare at lytte samtidig med at jeg forsøgte at være bevidst om hvordan jeg kigger på folk.....
Novicegamer der har kæmpet sig op fra socialfobi til at være en sød social fyr - næste skridt er at få noget mere på den dumme!

http://www.jegelskerdesmond.dk
JMR-Desmond
Bølle Bob

Indlægaf JMR-Desmond » fre 27. apr 2012 11:57

Jeg synes det lyder utrolig svært at træne....jeg øver mig for tiden i øjenkontakt når jeg generelt kommunikerer med folk og jeg er ved at få føling med grænsen for hvornår det er stirren og hvornår det er intens øjenkontakt. I starten var det ekstremt svært at bevare koncentrationen omkring samtalen når jeg samtidig skulle have fokus på hvor jeg egentlig kiggede hen. Ofte fangede jeg slet ikke var den person jeg talte med egentlig sagde. Efter noget tid er det blevet lettere selvom jeg stadig har brug for at træne det i en rum tid endnu.

Hvordan er den bedste metode at træne det og samtidig ikke miste fokus på samtalens indhold ?
Novicegamer der har kæmpet sig op fra socialfobi til at være en sød social fyr - næste skridt er at få noget mere på den dumme!

JMR-Desmond
Bølle Bob

Indlægaf JMR-Desmond » fre 27. apr 2012 21:05

haha glem alt efter godmorgen xD

JMR-Desmond
Bølle Bob

Indlægaf Leisure Pirate » ons 6. jun 2012 11:43

JMR-Desmond skrev:Jeg synes det lyder utrolig svært at træne....jeg øver mig for tiden i øjenkontakt når jeg generelt kommunikerer med folk og jeg er ved at få føling med grænsen for hvornår det er stirren og hvornår det er intens øjenkontakt osv osv. I starten var det ekstremt svært at bevare koncentrationen omkring samtalen når jeg samtidig skulle have fokus på hvor jeg egentlig kiggede hen. Ofte fangede jeg slet ikke var den person jeg talte med egentlig sagde. Efter noget tid er det blevet lettere selvom jeg stadig har brug for at træne det i en rum tid endnu.

Hvordan er den bedste metode at træne det og samtidig ikke miste fokus på samtalens indhold ?

Hej igen. Ja det er seriøst ment, men det burde nok lige komme med en advarsel! Problemet med det er at man bryder noget naturligt ned i noget teoretisk og så bliver det pludselig kunstigt. Ideen er at gøre det til noget du kan gøre intuitivt. Eye-fucking eller Gunwitch eyes er noget af det mest effektive ting man kan lære sig.

Hørte en god beskrivelse af effekten: Hvis hendes logiske hjerne er en vagthund og der bagved er hendes primale instinkt så gør denne teknik at man kan beskæftige vagthunden med alm. snak samtidig med at man har direkte adgang til at eskalerer seksuelt med hendes primale instinkt. Det er fanme sweet. Men det virker selvfølgelig ikke hvis man tænker over hvilken vinkel ens øjenbryn skal sidde. Så bliver det bare mærkeligt istedet.

Når du taler med en pige og efter du har noget rapport, så begynd at fokuser på de seksuelle tanker om hende samtidig med at du følger nogenlunde med i hvad hun siger. Hvis den er rigtig ON, så lad være med at lyt til hvad hun siger og bare eskaler. ;-)

Dette kan bruges på day game eller til privatfester til at skabe seksuel energi.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Fox » ons 22. okt 2014 21:51

Jeg læste engang en bog af Gunwitch og kan ikke huske andet fra den end at han skriver at du når du får øjenkontakt med en pige, skal du først kigge væk efter pigen har kiggede væk, hvilket har fungeret som en rigtig god måde at flirte på, for mig.
Man lærer hurtigt at afkode hvor meget pigen er tiltrukket af en, ud fra hvor længe der går før hun bryder øjenkontakten.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Mano » ons 28. jan 2015 00:49

Det jeg har læst mig frem til og som har givet mig pote ang. øjenkontakt i byen er:

1: Søvnige øjne -> Dine øjenbryn sænkes og du virker meget mere afslappet og sexet.
2: Kig med ansigtet sidelæns, bare lidt, dvs. du kigger halvt fra siden.
3: Hav et lille smil på læben uden at tænderne kan ses. -> Smiler du meget mister du det sexede look.

Eks. (man kan godt smile lidt mere end her, og hvis hun er op ad dig eller tæt på vil jeg foreslå at løfte ansigtet, så du virker mere domminerende ved at kigge ned på hende.)
Billede
Mano
Happy Meal

Indlægaf Desire » ons 28. jan 2015 10:09

Jeg synes også det er let, men det er nok fordi jeg ikke tænker over det.
Når jeg lægger an på en pige har jeg nok altid klemt den nederste del af øjnene en smule op.
Jeg kigger altid lidt skråt med hovedet og har et skævt smil på, men ikke et stort femøre smil.

Under en samtale synes jeg det er naturligt at have intens øjenkontakt. Jeg er som regel den der
holder øjenkontakten længst. Hvis man står en meter fra hinanden og snakker bør der være mindre øjenkontakt end hvis man sidder ved siden af hinanden i baren.
Et godt tip er at have som regel, at man altid skal lægge mærke til pigens øjenfarve. Piger elsker også komplimenter om deres øjne.

Hvis jeg har lyst til en pige falder det rimelig let at sidde og forestille mig, at jeg tager hende bagfra.
Nogle gange snakker jeg i mens andre gange ikke. Nogle gange har jeg bemærket at hun pludselig stopper med at snakke,
eller spørg ind til hvad jeg tænker på. Er her helt sikker på, at hun har fornemmet hvad der foregår.
Det er en effektiv teknik. 'Keane eyes' er også et begreb man bør bruge generelt når man er ude.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Alfons » ons 28. jan 2015 11:53

Hvis jeg har lyst til en pige falder det rimelig let at sidde og forestille mig, at jeg tager hende bagfra.

Hvordan holder du øjenkontakten imens :lol:
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Desire » ons 28. jan 2015 15:04

Alfons skrev:

Hvordan holder du øjenkontakten imens :lol:

Haha no pain - no gain. Det tager tid at mestre :P Jeg lærer dig det d. 30 ven :D !
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Dreamz » lør 21. feb 2015 15:14

at room game og pre-åbne med øjnene er noget af det jeg har brugt suverænt mest tid på at raffinere hen over de sidste 6 mdr. Jeg har en sindssygt høj hitrate på det nu; jeg slipper ofte for at åbne, og hvis jeg åbner er det på baggrund af et 'moment' vi allerede har delt, hvorfor der er meget lav resistance.

Jeg kan tilslutte mig den med den halvt spændte nedre del af øjnene. Smiler IKKE. er fuldstændig neutral i mit ansigtsudtryk indtil jeg kan mærke at der er en der 'tar røret i den anden ende,' og SÅ smiler jeg (og igen, som i de øvrige indlæg: uden tænder. Tænk George Clooney billedet) eller gør noget fysisk som f.eks. at række hånden ud og vifte hende/dem hen - eller jeg rækker tunge og kigger væk. Eller jeg sænker et øjenbryn og hæver det andet en smule, og giver et lille blink, inden jeg bryder øjenkontakten og snakker med den jeg nu engang snakker med.

Med hensyn til at holde øjenkontakten helt uden at blinke, er der en gammel teknik, som ikke er blevet beskrevet herinde endnu så vidt jeg kan se. Det er ekstremt effektfuldt, og kan være enormt creepy hvis man ikke kalibrerer ordentligt, så far med lempe. Det er simpelt:

Ved øjenkontakt fokuserer du begge dine øjne på den anden persons ene pupil, afhængig af kontekst kan du vælge venstre (emo) eller højre (logik). Selvom den anden blinker forcerer du dit fokus og vedholder KUN at fokusere på pupillen uden at blinke. Min rekord er 4 minutter og 25 sekunder under en client demo. Jeg bruger det stadig uden at tænke over det, især på dansegulv hvor jeg går ind efter kysset enten som åbner eller umiddelbart efter åbning.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

ForegåendeNæste

Tilbage til Teknikker og taktikker