Isolering af targets

Åbnere, rutiner, gambits.

Isolering af targets

Indlægaf Fsharp » ons 9. maj 2012 23:24

Isolering af targets

En ting jeg ofte selv glemmer er at isolere target. Jeg har derfor læst lidt op på emnet og tænkte at jeg ligeså godt kunne dele den viden med jer andre.

Hvad er isolering?
Når du isolerer dit target flytter du enten target fysisk væk fra hendes veninder (fysisk isolering) eller får rettet targets opmærksomhed 100% imod dig uden at flytte hende (mini-isolering). Isolering er ofte et af de første skridt i retning af imod en eskalering. Isolering bør sker efter du har skabt attraction hos target.

Hvorfor isolere target?
Kvinder kan føle et vist socialt pres på deres skuldre med hendes veninder omkring hende og hun vil sandsynligvis ikke så gerne fremstå ‘nem’ foran hendes veninder. Ved at fjerne hende fra gruppen gøres hun mere åben for fysisk eskalering i form af mere intim kino eller kys. Ved isolering har du targets udelte opmærksomhed og hun kan tale mere frit da hendes veninder ikke kan overhøre jeres samtale. Det giver dig en mulighed for at åbne dig op på en anden måde end hvis hendes tre veninder sad og lyttede på. Desuden fjerner det hende fra potentielle cockblocks iblandt hendes veninder.

Isolering fungerer også som et checkpoint på hvorvidt hun er tiltrukket (attracted) af dig. Hvis hun er villig til at fjerne sig fysisk fra sin gruppe af veninder, så er hun højst sandsynligt tiltrukket og du kan starte på at kvalificere hende og bygge komfort.

Hvordan isoleres target?
Dit target kan isoleres på måder: Fysisk isolering eller mini-isolering. En fysisk isolering den mest effektive men ikke altid mulig.

Fysisk isolering
Ved fysisk isolering er formålet at fysisk få fjernet target fra sin gruppe af veninder så hun er alene med dig. En fysisk isolering kan indledes med et par ord:
  • ”Der er ret meget larm her, lad os gå derhen hvor der er lidt mere ro.”
  • ”Jeg skal hente noget at drikke i baren, kom med.” (Nej, du skal ikke lokke hende med at hun får en drink. DU skal have en drink.)
  • ”Hov, derhenne er der vist to ledige pladser...”
  • ”Jeg låner lige jeres veninde et øjeblik, vi er tilbage om to minutter” (sagt til veninderne så de ikke kommer rendende efter hende for at beskytte hende - I er jo bare væk to minutter)
Tag herefter hendes hånd og led hende det sted hvor du nu har ro til at fortsætte dit game. De indledende ord kan sagtens falde midt i et samtaleemne så du nemt kan fortsætte samtalen på den nye sted.

Mini-isolering
Ved en mini-isolering flytter du ikke target fysisk, men sørger for at hun ikke kan se resten af veninderne så hun derfor vil rette sin opmærksomhed imod dig. Jeg har selv prøvet at approache et to-set med en kammerat hvor de to piger til at starte med havde front imod hinanden. Vi talte med en hver. I løbet af samtalen bevægede jeg mig langsomt i en cirkel rundt om de to piger så at de efter nogle minutter stod med ryggen til hinanden og havde opmærksomheden rettet på hver af os to fyre i stedet for hinanden.

Isolering med hjælp fra wing

Har du en wing, så er din wings rolle at hjælpe dig med at få dit target isoleret. Din wing underholder resten af gruppen og afværger AMOGs imens du isolerer target. Når du siger de indlende ord til din isolering “Jeg låner lige jeres veninde et øjeblik...” så foreslår Mystery at din wing tager luften lidt ud af venindernes beskyttertrang ved at svare noget alá “Ja ja, men bliv lige hvor vi kan se jer.”

Mere læsning
http://www.pualingo.com/pua-definitions/isolation
http://www.theattractionforums.com/rokker/46446-isolation-101-a.html
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: Isolering af targets

Indlægaf Bark » tors 10. maj 2012 14:02

I byen er det jo også oplagt at spørge om hun vil danse, spille pool, bordfodbold eller lignende. Det er sjovt og nemt, og så er hun isoleret.
God post :)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf zerion » fre 11. maj 2012 00:35

Nice post ! :D
zerion
Bølle Bob

Indlægaf Fsharp » tors 17. maj 2012 15:04

Bark skrev:I byen er det jo også oplagt at spørge om hun vil danse, spille pool, bordfodbold eller lignende. Det er sjovt og nemt, og så er hun isoleret.

Ja, det kunne måske være fint lige at få en hurtig kollektiv brain storm af hvorhen man kan isoleret sig target.
  • 'Skal du lige med udenfor, jeg skal ryge' (hvis du ryger)
  • Involverer hende i noget rollespil og flytte hende rundt: 'Kom, nu er vi et par på bryllupsrejse. Vi pranker lige de to der står derhenne'

Kan man mon komme på flere...?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » tors 17. maj 2012 15:15

Ved ikke rigtigt om det kan kaldes isolation, det er måske mere AMOGGING, men jeg synes selv det var ret sneaky

Target snakkede med en anden fyr hun havde været til fest med og jeg ville self af med ham. Fik sat os sådan at jeg sad ved siden af target og han på den anden side af bordet. Så fandt jeg et samtaleemne både mig og target vidste en masse om og gik meget op i og han intet, og startede en laang samtale om alle mulige detaljer i det, sørgede for at snakke med relativt lav stemme tæt på hende. Således at han både ikke rigtigt kunne høre hvad vi sagde samt hvis han fangede noget kunne han slet ikke kunne være med i samtalen alligevel.

Det gjorde at han gik ret hurtigt, man blir hurtigt træt af at kigge på to andre der snakker. Target isolated!

Udnyttede det som man tit selv har været udsat for :) Nemlig at piger er komplet lige glade med om alle er "med" i samtalen. De føler overhovedet ingen spænding eller dårlig samvittighed over man helt ignorerer en - jeg selv opfatter det som ret uhøfligt hvis jeg havde hængt ud med en pige eller en fyr for den sags skyld igennem 5 timer og så bare bailer på dem og lader dem sidde og røv kede sig og være udenfor og snakke med en anden pige - men jeg tror ikke at piger overhovedet kan se det eller opfatter det hvis de marginaliserer en fra en samtale. "Shiny shiny must follow shiny shiny" :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Teknikker og taktikker