Pauser

Åbnere, rutiner, gambits.

Pauser

Indlægaf Pastor » tors 17. maj 2012 15:33

Det er jo en 60-opdagekse at pauser er guld værd. Jeg nåede ikke selv at lege så meget med pauser før jeg "stod af" men her kommer hvad jeg fandt ud af de var smarte til.

Hun skal self være hooked allerede - det siger sig selv lol. (Dunno om man kan hooke med pauser, har aldrig prøvet. Prøv selv.)

Man starter en pause bare ved f.eks. at give et kort svar på noget hun siger, og så bare ikke sige mere. F.eks.

"Nå men det vil sige du har været kæreste med tre piger der hedder Lise. Haha"
"Ja" > stilhed > sidder og kigger på en eller anden person i lokalet > hun sidder lidt og venter og finder så på et nyt emne "Ej nu skal du bare høre ..."

Hvad godt gør pauser?

1: Stærkt signal om at du ikke er dancing monkey og needy.
2: Det er et rigtigt NEMT pickup-tool. Det er ikke dig der skal gøre alt arbejdet med at holde snakken kørende. Endelig noget der ikke er besværligt at lære!
3: At hun investerer mere i samtalen - i stedet for at du servere 1 stks sjovt samvær på et sølvfad skal hun selv arbejde for det. Det laver tiltrækning.
4: Du kan fornemme hvor interesseret hun er på hvor meget hun arbejder med samtalen. Det gir en et confidence boost hvis du ser hun slås lidt for at holde snakken i gang. Det er det bedste ved dem for mig - jeg bruger pauser løbende for at teste om hun er into me eller om jeg skal finde et nyt set.
5: Ved at du lader hende komme til orde og helt selv vælge nogen emner laver du samtidig noget comfort samt rapport - hun kan selv fortælle dig hvad hun syns er vigtigt du hører. Det gir hende en mulighed for at bonde med dig.
Pastor
Bølle Bob

Re: Pauser

Indlægaf Messiah » tors 17. maj 2012 15:47

Det samme ved online game? Komme med et kort svar, og håbe på at hun investerer med et nyt emne?
Vil du også anbefale det i direkte, når man er i en gruppe, hvor man hurtigt vil isolere target, nu hvor det bygger comfort?
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Pastor » tors 17. maj 2012 20:08

Online game - Pas, laver ik online game. Prøv!

Grupper - Bruger det ikke i grupper, fordi der vil jeg gerne være i centrum. Hvis jeg vil lave den der "nu skal hun slås for mig" gør jeg noget andet. Jeg vender opmærksomheden mod en anden tilfældig person i gruppen.

F.eks.

Pige "Ej ja men mener du så ikke også at kubisme er en mere real kunstform end surrealisme?"
Mig "Jo ..." (her vender jeg mig imod en anden pige i gruppen) "fordi bla bla bla"

Det gir en effekt af at hun skal slås for min opmærksomhed. Og jeg er stadig i centrum YAY! Jeg mener jeg nævnte det her trick på chatten for dig forresten?

Tænker hvis jeg bruger pauser i grupper så sker det her nok:
Pige "Ej ja men mener du så ikke også at kubisme er en mere real kunstform end surrealisme?"
Mig "Jo" (tavshed)
Random ven "Det ved jeg ikke, der er nu en fantastisk energi i surrealisme" > samtalens fokus flytter over på deres exchange.
Pastor
Bølle Bob

Indlægaf Messiah » tors 17. maj 2012 20:12

Ja, der hvor jeg daygamede, og hvor hun slog mig.
Tror ikke det passer så meget til min nightgame stil, men vil helt klart bruge det i "snakke game".
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Pastor » tors 17. maj 2012 20:15

Yeah det er til snakke game. Virker nok ikke til fysisk game - det ville svare til man holdt op med at danse f.eks. og så bare stod og kiggede. Virker nok bare mærkeligt :)
Pastor
Bølle Bob

Indlægaf Messiah » tors 17. maj 2012 20:27

Eller bare kigge mærkeligt på hende, så hun skulle tænke: "Hvad sker der lige, er jeg nu ikke god nok?" altså få hende til at tænke det, ved at i dansede sammen, og du stopper helt, og blot holder øjenkontakt?
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf uMop3pisdn » tors 7. jun 2012 01:27

...............................
uMop3pisdn
Nyklækket

Indlægaf uMop3pisdn » tors 7. jun 2012 01:29

Det er godt at holde pauser, så man viser man tager den med ro og kigger på hende og lytter til hende og så videre..
Så er det altid bedre at tænke før man taler, og pauser giver en masse tid til den slags..
uMop3pisdn
Nyklækket

Indlægaf retro » tors 7. jun 2012 10:27

Pauser kan godt bruges i dans, det kræver dog man har ekstremt godt styr på sin rytmik.
Har egentlig også mere karakter af et inforstået tease.
Brugeravatar
retro
Fætter kanin

Indlægaf VaVaVoom » lør 17. nov 2012 17:54

retro skrev:Pauser kan godt bruges i dans, det kræver dog man har ekstremt godt styr på sin rytmik.
Har egentlig også mere karakter af et inforstået tease.

Kan ikke lige se det for mig ?
VaVaVoom
Fætter kanin

Tilbage til Teknikker og taktikker