Mutual Hand Carressing– Eneste Guide til Eskalering

Åbnere, rutiner, gambits.

Mutual Hand Carressing– Eneste Guide til Eskalering

Indlægaf Fsharp » fre 9. nov 2012 23:37

En klassiker fra det gamle TGO jeg havde liggende som Sleazy Garcia oprindeligt skrev:

Mutual Hand Carressing– Eneste Guide til Eskalering som du har brug for!

Warning WALL OF TEXT. Gå til slutningen for opsummering og konklusion.

Alle taler om kysset eller at kino eskalere ved at overberøre tøsen med en masse meningsløs berøring og at det er vigtigt at kino eskalere selvom du ikke ved hvad du laver så kan du aldrig gå galt med kino. Jeg er uenig og vil beskrive et af de vigtigste værktøjer jeg har lært fra 60 years of challenge og vil starte med et quote:

A Woman's Hands NEVER Lie.

Dette er sandt og er sagt mange gange men folk har aldrig rigtig forstået hvordan man kan udnytte det fuldt ud. At kysse er et åbenlyst fysisk træk som oftest er noget af det vi alle sammen frygter mest i en interaktion. Hvornår er det okay at kysse hende, hvad hvis man bliver afvist, kan hun lide mig osv. Kysset er et afgørende punkt i interaktionen fordi her bliver det OFFICIELT at du kan lide hende og om hun kan lide dig hvis hun gengælder det. Der er dog nogle bagsider ved at kysse.

• Et fullblown makeout skaber ikke noget hun kan huske.
  • Et kys kan slippe alt spænding ud af jeres interaktion
  • Det er svært at eskalere til et kys
  • Hvis hun er bange for at være slutty SKAL du isolere for at kunne kysse hende.

Det værktøj jeg bruger(og som ikke har de overstående bagsider) på ca. halvdelen af mine closes er mutual hand carressing eller hånd nusning som man ville sige på dansk. Som nævnt tidligere så lyver en kvindes hænder aldrig og det der så er interessant er, hvordan kan man så få hendes hænder til at tale og forstå dem?

Svaret er meget simpelt du tager hendes hånd og begynder at nusse den. Hvis det er ON så nusser hun tilbage. Hvis ikke gør hun ingenting og trækker måske hånden til sig. Det er vigtigt ikke at kommentere på det eller reagere på det. Bare lad som om intet er sket og fortsæt samtalen mens alt det her sker. Efter 5-10 min prøver du bare igen. Det fede er at du kan gøre det flere gange og du kan gøre det hvor som helst næsten. Har stået på et diskotek og snakket med alle mulige andre mens jeg nussede den sødeste hb og hun nussede tilbage. Dette skabte vores lille bobbel af kæresteri. Efter dette kunne jeg uden problemer begynde at nusse hendes røv, inderlår og gøre hende virkelig liderlig og klar til at tage hjem. En pige er IKKE i tvivl om hvad du mener når du tager hendes hånd og nusser den. Det er ikke noget som direkte skaber attraction, det er mere noget som afsløre om der ER attraction mellem jer. Du behøver ikke at have rørt hende overhovedet inden det her træk. Hendes hænder er meget tilgængelige for at få fat i

Jeg bruger det her i 3 situationer primært:
  • Når jeg siger hej til en pige og giver hende hånden holder jeg den til HUN giver slip. Det er meget subtil men fleste situationer giver manden altid slip først så når du holder hendes hånd kan det godt skabe en lidt creepy situation men vi ved alle at forskellen mellem creepy og sexy er hårfin. Risk creepy. Under alle omstændigheder vil hun blive nysgerrig og HUSKE dig.
  • Når jeg skal vise åbenlyst at jeg kan lide hende og jeg ikke kan isolere hende.
  • Hvis jeg har valgt at kysse hende først er det EKSTREMT stærkt til at skabe en dybere forbindelse efterfølgende og skabe komfort. Tænk nyt par som ikke laver andet næsten, her fremskynder du processen.

Fortrukken måde hvis jeg sidder med hende og taler er at tager min hånd frem åben så hun lægger sin hånd der(compliance) eller trækker den hånd til mig og kigger på hendes hånd og observere om hun har nogen smykker og kommentere på dem. Hvis hun ikke har nogen spørger jeg hvorfor hun ikke har nogen. Meget hurtigt nusser jeg den mens vi taler om det og lader som ingenting, nusser oftest med tommelfingeren men det kan også gå hen i hvor man leger/nusser lidt med hinandens hænder(mega hyggeligt). Det er vigtigt at du ikke HOLDER FAST i hendes hånd for det er NEEDY. Hun skal hele tiden have muligheden for at trække væk. Det her er det eneste kino move du har brug for. Når i så nusser hinandens hænder kan du begynde at gøre hende liderlig ved at nusse hende mere intime steder der vil få hende til at tænke på sex med dig og få hende til at føle at i har været et par i lang tid.

OVERALL OPSUMMERING OG KONKLUSION:
  • Åben
  • Mutual Hand Caressing.
  • Put her hand on your cock(PHHOYC) / Put your cock in her hand(PYCIHH)
Det er et rigtig stærkt værktøj som dog ikke behøver fuldt ud at erstatte kys / makeout da det også er virkelig sjovt nogle gange. Det har dog større succesrate i pull i min erfaring da det ikke ødelægger den seksuelle spænding og gør hende meget tryg ved dig(ny par følelse).

Hilsen
- Sleaze
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: Mutual Hand Carressing– Eneste Guide til Eskalering

Indlægaf Kaizen » lør 10. nov 2012 16:15

Mutual hand caressing er the bomb, netop fordi det IKKE defuser sexual tension, er super hyggeligt, og fordi hendes reaktion på hand-caressing er den bedste indikator på om hun er klar på kclose.

Personligt har jeg ret gode erfaringer med bare at tage pigens hånd (uden at finde på en masse undskyldninger). Der går nemlig ikke mange sekunder før hun har glemt at det var akavet og fokuserer på samtalen og/eller at det er super hyggeligt at sidde og nusse.

Anyways, fedt at i har fået guiden op her! :D
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizen » søn 11. nov 2012 21:18

Btw. det ville være super fedt hvis nogle af pigerne herinde ville kommentere på hvordan DE oplever hand caressing
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Maverick_xX » søn 11. nov 2012 22:12

Det er en super guide.

En tilføjelse (som jeg selv bruger) er at lade min hånd køre fra hendes ryg, ned ad hendes arm og til sidst holder hende i hånden og nusser. '
Maverick_xX
Private Johnson

Indlægaf LadyDay » søn 18. nov 2012 21:08

Jamen jeg vil da lige følge Kaizens opfordring og komme med en kvindes perspektiv.

For mig at se er "hand caressing" (er helt overrasket over at der ligefrem findes et udtryk for det) det mest basale og vigtige kino. Det der gør det så særligt er at det er både intimt og uskyldigt på én gang og kan kommunikere en masse forskellige ting, uden at være bindende. Som guiden også nævner opbygger det tryghed og en følelse af intimitet der går ud over rent seksuel interesse (og de fleste kvinder vil gerne have en følelse af at manden er interesseret i mere end "bare" sex). Samtidig kan man kommunikere en hel masse med berøring af hænderne, lige fra et faderligt klap på hånden (det kan ikke anbefales), til kærlige følelser (flette fingre for eksempel) eller seksuel interesse. Min oplevelse er at den "almindelige" nussen med tommelfingeren er meget tryghedsskabende, mens blide strøg med fingerspidserne skaber seksuelle undertoner. Specielt kan man ihvertfald få mig til at tænke på sex ved at lade sine finderspidse løbe mellem to af mine fingrer så de berører begge af mine (giver det mening?) eller kærtegne en af mine fingre "frem og tilbage" med fingerspidserne.
Et andet "trick" er at man kan kommunikere dominans/overlegenhed ved at placere sin hånd ovenpå en andens. Mest normalt er det når man giver hånd ved at tilte sin hånd så den er over den andens. At lægge sin hånd ovenpå den andens og eventuelt holde den fast vil jeg mene har nogenlunde samme effekt. Men det er et kraftfuldt redskab der kan blive for voldsomt for nogen/blive opfattet negativt hvis du ikke samtidig virker meget venlig.
Så personligt vil jeg mene at man altid bør starte kino med at kærtegne hænder. Det er den perfekte måde at bygge op til mere. Nogen mænd kan godt score kvinder ved at starte med at klappe dem bagi, men det skal leveres rigtigt og er mere reglen end undtagelsen skulle jeg mene.
LadyDay
Private Johnson

Tilbage til Teknikker og taktikker