Mixed sets åbnere (Juggler)

Åbnere, rutiner, gambits.

Mixed sets åbnere (Juggler)

Indlægaf VaVaVoom » lør 17. nov 2012 17:00

Et blandet sæt = et sæt med både fyre og piger

1. Det er interessant, at i gruppe på X personer, så står den højeste altid lige overfor den laveste. (Lav den om efter gruppen)

2. Hvad er i så for nogen?

3. Hvem er jeres leder? (De peger) Sig friskt til lederen, Hvad gør dig til lederen? / Ved du hvad alfa betyder?

4. Vil du gerne se et trylletrick? Okay, luk øjnene. (Tag HB i hånden og træk hende væk fra gruppen, mens alles øjne er lukkede. Vend ikke tilbage.)

5. Kan i se den gruppe derovre? De sagde, de er sjovere jer. Kan i bevise for mig at de tager fejl.

6. Hvor har jeg set jer før? Var i til den og den fest? Den hvor stripperen gav klovnen en lapdance.

7. Jeg vil vædde på at jeg kan bruge mine psykiske evner til at regne ud, hvordan alle kender hinanden. Mmmmm Ok lad os se. Jeg får et signal ... ja det er klart. I er med i den samme nudistklub. Jeg kan se det på at i er meget afslappede med hinanden, men i er ikke afslappede med jeres tøj.

7. (Hvisk til HB) Hvilken af fyrene har den største? Virkelig, det ville jeg aldrig gættet ... men det er det man bruger den til der tæller. Hvad ville du helst have? En fyr med en stor pik eller en fyr med en mellem pik og fem år på massageskole?

8. Åbn et medlem af gruppen væk fra de andre, befriend ham/hende, få ham/hende til at introducere dig til de andre.
VaVaVoom
Fætter kanin

Tilbage til Teknikker og taktikker