Kiss close guide

Åbnere, rutiner, gambits.

Kiss close guide

Indlægaf Fsharp » ons 12. dec 2012 00:55

Kiss close guide

Hvad enten det er på night game eller på en date, så har man ofte som mål at kiss close en pige. Kiss close’t er et meget håndfast bevis på at pigen er intereseret i dig og måske vil mere. Som begynder er det nogen gange svært at gå efter et kiss close fordi man ikke ved om pigen er klar på det eller fordi man er bange for afvisningen.

Denne guide skulle gerne give et par hints til hvordan man gør og hvornår man gør det.

Du har åbnet hende, hun er hooked, du har skabt attraction, du har kinoet hende og du har nu lyst til at kysse hende. Hvad gør du?

Tjekliste før kysset
  • Hun er tiltrukket af dig: Du har skabt attraction nok og hun gengælder din hand caressing.
  • Basic grooming: Sørg for at dine læber er et minimum af kysseklar, dvs. er de tørre og sprækkede fordi du har været på stranden hele dagen eller pga. frost, så brug læbepomade. Sørg for at din ånde er nogenlunde frisk, hvis ikke så snup et tyggegummi et par minutter inden du overvejer at gå efter kysset.
  • Sørg for at hun isoleret: Hvis I står foran hendes jaloux ekskæreste, ham den anden fyr som digger hende eller hendes gode veninde som digger dig for hårdt, så kan det være hun ikke er så glad for at ville kysse. Derfor stå lidt isoleret og skab jer en ‘boble’ der (http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=21&t=1068).
Kysset
Byg op til kysset
  • Lad stemningen blive en smule intim: Ryk tættere på hende, tal langsommere, tal dybere og måske lidt mere stille. Husk øjenkontakten.
  • Tri-gaze hende: At tri-gaze er at kigge i fra hende ene øje til den andet til læberne og tilbage til det første øje igen, altså man kigger på (=gaze) en trekant (=tri) i hendes ansigt. Bonus: Observerer du at hun tri-gazer dig, så er hun SÅ klar på at blive kysset.
  • I sekunderne før man vil kysse hende kommer tvivlen altid: Er hun klar til at blive kysset? Men er du i tvivl så er hun garanteret klar og du skal blot skubbe dig selv i gang og tage styringen.
  • Man kan lede op til kysset ved f.eks. at spørge hende ‘Hvor god er du til at kysse på en skala fra 1-10?’. Man kan også stoppe med at snakke, lade tension bygge op nogle sekunder og lade den ene hånd flytte en lok af hendes hår over bag hendes øre inden man kysser hende. At give hende et stykke tyggegummi uden hun har sprurgt om det, kan også være et direkte signal til hende om at du har lyst til at kysse hende.
Pull the trigger!
  • Kys hende! Pas på med at kysse for aggressivt til at begynde med, dvs. vent med tungekysset. Jeg kysser meget sjældent med tungen og kysser i stedet ved at lave et let sug på enten hendes under- eller overlæbe. Søg evt inspiration i denne samling af filmkys:

• Bemærk at flere kyssene i filmen ovenfor også involverer kino. Kærtegn gerne hendes kind eller nakke imens du kysser hende. Hold måske hendes hånd. Kino på arme og ryg er også fint. Vent med at gå all in på hendes ass til I har kysset lidt.
  • Varier dit kys: Kys hendes øreflip eller hals. Hold pauser og snak med hende imens I holder øjenkontakt. Gå ind efter et kys, men træk dig lidt tilbage inden du gør det (push-pull). Sid bagved hende og kys hende nakke.

I tilfælde af afvisning
Før eller senere vil det ske at en pige afviser dit kys. Men klap dig selv på skulderen fordi du havde nosser til at gøre det - hellere prøve og blive afvist end fortryde man ikke gjorde det.

Der kan være mange grunde til afvisningen, men gennemgå lige tjeklisten ovenfor. Nogle gange er afvisningen ikke en afvisning, men blot en 'vent lidt, jeg er ikke klar til at kysse endnu'. Men kig også efter om hendes reaktion er 'Hjælp, en alien er ved at snave mig ihjel!' - I så fald har du fejllæst et eller andet.

Afviser hun dig så hav evt. et samtaleemne klar som du kan bringe på banen. På den måde opstår der ikke et pinligt vakuum efter afvisningen og det viser at det ikke rør dig at hun har afvist dig. Start med at skabe attraction igen og byg op til at gøre et nyt forsøg, med mindre du next’er pga. hendes reaktion.

Dette er blot mine 25 ører om at kiss close. Kommentarer og tilføjelser om jeres rutiner er derfor velkomne... - og se nu at komme ud og kysse nogle piger! :)
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: Kiss close guide

Indlægaf EmilRK » ons 12. dec 2012 09:54

God guide - det er meget i stil med Vin Dicarlos escalation ladder
EmilRK
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fsharp » ons 12. dec 2012 11:22

Jeg kender faktisk ikke særlig meget til Vin Dicarlo, men tager det som et kvalitetsstempel at vi er enige ;)

Hvad gør du selv lige inden kysset? Jeg har et par ting som virker for mig (punkt 3 i Byg op til kysset), men vil gerne høre hvad andre gør.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf EmilRK » ons 12. dec 2012 15:25

Jeg synes ofte man kan mærke på hende om hun er klar. Det føles som om hun overgiver sig til en. Og samtidig synes jeg, at det føles som to magneter der sætter sig sammen, hvis du forstår?
Så synes ofte at det falder helt naturligt, og at man bare kan mærke, når hun er klar
EmilRK
Seargeant O'Hara

Indlægaf EmilRK » ons 12. dec 2012 15:33

Derudover gælder det jo om at escalere. Men lige før kysset kan man evt. tage hovedet tættere på hendes, så man kommer ind i hendes "zone". Så kan man evt hviske hende noget i øret eller kysse hende på kinden, eller "nærstudere" hendes øreringe hvis hun har sådan nogle i. Derved får man ligesom noget sammen, og det er nu nemmere at vende hovedet og kysse hende. Har selv benyttet mig af denne metode, og den er også set i "The Pick-up Artist" i sæson finalen sæson 2. ;)
EmilRK
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fsharp » lør 15. dec 2012 19:01

I Pick-up Artist så jeg også et fif med at tegne et stort 'C' på tværs af hendes pande, ned langs kinden til hagen som indledning til kysset.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf EmilRK » søn 16. dec 2012 02:29

Kan du huske hvilket afsnit/sæson det var?
EmilRK
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fsharp » man 17. dec 2012 11:53

Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Fætter Stream » tirs 18. dec 2012 04:14

Helt enig i det med at man skal holde tilbage med tungen - havde et sticking point hvor jeg ku få snavet en hel del piger men for min død ikke kunne komme længere. Det rykkede sig først da jeg holdt op med ar bruge tunge - vi snakkede om det på TGO og endte op med, at det nok er fordi at det "mætter" dem sexuelt på en eller anden måde hvis man tongue-downer i en bar, så de ikke er sultne efter mere. Mystery skriver det samme i øvrigt.

Det er også fint at sidde og læbekysse og så sige "ej det her skal vi ikke, det går jo slt ikke", holde op, snakke lidt, så begynde at kysse hende igen osv.

Og at holde hende FAST i nakken imens en gang imellem.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fsharp » lør 12. jan 2013 00:54

Denne tråd med video er også relevant http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=37&t=1517.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Tilbage til Teknikker og taktikker