Fire andre piger - push-pull rutine

Åbnere, rutiner, gambits.

Fire andre piger - push-pull rutine

Indlægaf VaVaVoom » lør 19. jan 2013 20:29

Det er en push-pull rutine, så den laver tiltrækning. Lav den efter du har hooked, eller senere hvis du skal booste hendes tiltrækning lidt mere. Husk at vedligeholde tiltrækningen, for det falder hvis man helt holder op med det.

Du snakker med pigen. Tag hendes hånd og ros hende "Du har det mest fantastiske smil jeg har set i aften ... Det gør mig så glad indeni!" Hun reagerer normalt med at sige tak og blive glad. Tæl så på din anden hånds fingre og sig "Tjaa ... du ved ... jeg har faktisk mødt fire andre piger med fantastiske smil her i aften/ i den her uge. Ud af dem har du det fjerde bedste smil - så jeg vil kalde dig "nummer fire". Skub så hendes hånd væk.

For det meste kræver hun at være nummer et - "Neeejj! Jeg vil være nummer et!" Svar så, "Okay, jeg rykker dig op som nummer tre fordi du er så kæk."

Pigerne synes slet ikke at det er hånligt eller ondt. En gang imellem er der en pige der ikke synes at det er sjovt - drop hende! De fleste normale piger synes det er sjovt og charmerende. Endnu vigtigere er, det skaber tiltrækning (atraction), at hun vil nå jage dig for at få mere af dig.
VaVaVoom
Fætter kanin

Tilbage til Teknikker og taktikker