Ballespreder-tricket

Åbnere, rutiner, gambits.

Ballespreder-tricket

Indlægaf Fætter Stream » ons 23. jan 2013 23:46

Det er et trick til eskalering - til der hvor man snaver og har heavy kino uden på tøjet - og man skal ha gjort hende lige det sidste liderlig, så man ka pille tøjet af hende og komme igang! Hvis hun f.eks. har hevet din hånd op af hendes trusser et par gange.

Du tar fat i hendes baller med hver en hånd ret tæt på fissen (du skal stå/ligge foran hende) og spreder dem rytmisk i knepperytme.

Det er hun OK med, fordi det er safe for hende at du tager hende på balderne. Men man spreder FISSEN når man gør det, den hænger jo fast i ballerne! Det føles for hende som om hun blir kneppet - og så er der ikke lang vej for hende til the real deal.

Har kigget efter hvad der sker og det åbner dem faktisk ret meget (under en oral session). Så no wonder det gør dem horny.

(Mærkeligt det ikke er på skrift endnu, så vidt jeg ved er tricket spredt rundt i communitiet?)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Ballespreder-tricket

Indlægaf Action » tirs 26. mar 2013 00:55

Good one. Og med den overskrift kan man nærmest ikke undgå at huske det :)
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Re: Ballespreder-tricket

Indlægaf Speedmeeter » fre 5. apr 2013 21:41

jeg ville nok kalde den noget i stil af flæk fissen eller fisse sprederen ;) anyway. Du har ret det med tricket er sikker på det er et gammelt trick men fuck det det virker og det er godt, og jeg ved det virker for har haft en pige som ikke rigtig ville have sex med mig men hver gang jeg gjorde det der så tiggede hun efter mig.

Man kan også kneppe hende bagfra og sætte hendes underliv på en pude mens man knepper hende spreder man fissen i kneppe rytmen de bliver fucking vilde af det ;)
Speedmeeter
Gummi Tarzan

Tilbage til Teknikker og taktikker