Hvordan befriender man fyre i byen

Åbnere, rutiner, gambits.

Hvordan befriender man fyre i byen

Indlægaf Fætter Stream » fre 25. jan 2013 03:25

Det er jo noget jeg har gjort en del - nok fordi jeg har gået i byen med en AA.

Det er brugbart til samurai-game fordi

• Man ka varme talemusklerne op i startet af aftenen med fyre-sets - fordi de er så nemme at der ikke er nogen krav
  • Man ka "suge state" fra dem, hvis de er oppe og køre og i godt humør (godt humør smitter, snak med de glade mennesker og voila du er glad!)
  • Man kan snakke med fyre når der ikke er nogen piger eller AAen nager. Så tager man lige en breather mens man chiller med nogen dudes. Det er bedre for ens state end at stå som en stenstøtte eller at sidde og fumle med sin mobil - det føles mere som om at man gør "et eller andet" end hvis man bare står alene, selv om det nogen gange er det samme i forhold til at komme i snak med piger
  • Fyrene kan være i et mixed set hvor der er piger i. De kan jo sidde/stå sådan at pigerne er "spærret inde". Så kan man starte udefra ved at snakke med fyrene og så arbejde sig hen imod pigerne. Så er man måske også mere "OK" når mannår frem til dem, fordi man er ven med deres ven (OK det har ikke det store effekt faktisk - de virker på mig pænt ligeglade med om deres fyrevenner kan lide en)
  • Nogen gange har jeg brugt det til at "lurke" - f.eks. hvis der sidder et pigeset jeg gerne vil i, men man kan ikke gå derind af en eller anden grund. Måske det er tre piger hvor den ene sidder og tuder og er på vej hjem - så man vil lige vente på tuderen skrider så man kan snakke med de to andre. Eller hvis de f.eks. sidder og snakker dybt og det ikke ligner de vil have nogen hen før de har snakket færdig om deres vigtige pigeting. Eller hvis der er andre fyre der bager på dem og man ikke gider AMOGGING (gør jeg ikke). så kan man vente på de blower fyren ud. Det jeg gør så er at joine et fyreset tæt på pigerne og chille der mens jeg lige har et øje på pigesettet - og så hopper jeg derhen så snart det er muligt. (Kan huske to sets hvor jeg snakkede med fyrene om hvor nice det kunne være at score. Da pigesettet åbner spørger jeg så om vi skal gå hen - og så vil de ikke! Chodes!)
  • Man kan også sætte sig ved et fyre-set tæt på pigesettet og så høre med i deres samtale og vente på et cue
  • Finder man et stort godt stationært fyre-set kan man bruge det som "base". Så render man ud og åbner piger, og imellem sets kigger man lige hen til fyrene og hører hvad de snakker om. Så er man ikke alene den aften.
  • Det sker også man åbner et par fyre, og så kommer deres lækre veninder tilbage fra toilettet
  • Social proof (pigerne tror jo at det er ens venner, selv om man først så dem 5 minutter før)
  • Og så kan man faktisk også møde nogen coole typer! Det er sket jeg har åbnet en fyr for at komme i gang, men så er endt med at winge ham og fucke hans AMOGS states op, fordi jeg ku lide ham og syntes at den pige var til ham.

Hvordan åbner man så og starter en samtale? Det er TRAGISK nemt. Jeg synes selv at det er lidt trist at fyre i byen tit sidder som isolerede grupper at de er så kisteglade over at nogen gider at komme hen og bidrager til underholdningen! Mens kvinderne vælter sig i folk der kommer hen, så de har noget at vælge imellem.

Man åbner bare med et eller andet guystuff, stort set ALT virker.

Tit siger man bare "Skål", og så snakker de om noget til en.

Er det et tufft set med "bitch shield" lol, og det ikke var nok at sige skål, ja så ruller man de store guns ud og siger f.eks. "Hvad så, så i [insert stor fodboldkamp spillet for nylig]?" Så snakker man om det - hvis de ikke så den og hader fordbold forklarer de som regel hvorfor fodbold er nederen, og så snakker man om det! Nørdede ting er nok altid godt - compterspil, computere osv. Åbner man med en interessant observation f.eks. "Underligt alle drikker grønne drinks herinde" eller "Nice i drikker Odense - synes ellers den er lidt bitter" så går settet HELT amok.

Det fungerer lissom med pigerne - bortset fra at kravene til ens åbner og samtaleemner er ROCK BOTTOM. Hvis pigerne ellers åbnede ville de have det sindsygt nemt med at game.

ENESTE TING JEG NOGEN SINDE HAR FUNDET MAN KAN GØRE FORKERT: Ikke snakke The Game - de kan ikke lide at høre om det. Og de HADER at høre på en give scoreråd ALDRIG ALDRIG ALDRIG giv fyre scoreråd a la "hende der er interesseret i dig" eller "hun er helt sikkert klar på at kysse". De hader det som pesten og blir småsure - dunno why.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Hvordan befriender man fyre i byen

Indlægaf Glow » ons 30. jan 2013 09:47

gode pointer;) fedt skriv
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf castor » lør 30. mar 2013 23:16

Fedt indlæg.
castor
Gummi Tarzan

Indlægaf Action » søn 31. mar 2013 14:11

Stream skrev:ENESTE TING JEG NOGEN SINDE HAR FUNDET MAN KAN GØRE FORKERT: Ikke snakke The Game - de kan ikke lide at høre om det. Og de HADER at høre på en give scoreråd ALDRIG ALDRIG ALDRIG giv fyre scoreråd a la "hende der er interesseret i dig" eller "hun er helt sikkert klar på at kysse". De hader det som pesten og blir småsure - dunno why.

Tror du minder dem om deres egen utilstrækkelighed, og manglende succes. Ofte ved folk godt når de får cues, men er bange for aktivt at gøre noget, sådan havde/har jeg det i hvert fald selv. Man virker vel bare bedrevidende, og hvis man har så godt styr på det, hvorfor sidder man så sammen med drengene. Tror det lyder bedrevidende uden at man tilsyneladende har noget at have det i. Du mangler måske også værdi som ninja-gamer til at fortælle dem hvad de skal.

De dudes der ikke har lyst kan ikke overbevises med fornuft, de har helt sikkert tænkt så meget over det at der er bygget nogle limiting beliefs op.
Man skal bare tage sagen i egen hånd og hive tøserne med hen til bordet, og så åbne den op for dem så de slapper af, en introduktion, 3 minutters gruppe terapi og så kan de selv sidde og øve sig på at fortælle om deres snørebånd.

Er jeg på egen hånd eller sammen med nogle dudes som ikke er så aggressive, så kan jeg det hele, også for mine venner. Er jeg sammen med pros så vil man jo ikke falde igennem og så vil man heller ikke prøve. Kunne være de er bange for at falde igennem over for dig. Den er jeg heldigvis kommet meget over.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » man 1. apr 2013 03:01

Action skrev:
Stream skrev:ENESTE TING JEG NOGEN SINDE HAR FUNDET MAN KAN GØRE FORKERT: Ikke snakke The Game - de kan ikke lide at høre om det. Og de HADER at høre på en give scoreråd ALDRIG ALDRIG ALDRIG giv fyre scoreråd a la "hende der er interesseret i dig" eller "hun er helt sikkert klar på at kysse". De hader det som pesten og blir småsure - dunno why.

Tror du minder dem om deres egen utilstrækkelighed, og manglende succes. Ofte ved folk godt når de får cues, men er bange for aktivt at gøre noget, sådan havde/har jeg det i hvert fald selv. Man virker vel bare bedrevidende, og hvis man har så godt styr på det, hvorfor sidder man så sammen med drengene. Tror det lyder bedrevidende uden at man tilsyneladende har noget at have det i. Du mangler måske også værdi som ninja-gamer til at fortælle dem hvad de skal.

De dudes der ikke har lyst kan ikke overbevises med fornuft, de har helt sikkert tænkt så meget over det at der er bygget nogle limiting beliefs op.
Man skal bare tage sagen i egen hånd og hive tøserne med hen til bordet, og så åbne den op for dem så de slapper af, en introduktion, 3 minutters gruppe terapi og så kan de selv sidde og øve sig på at fortælle om deres snørebånd.

Er jeg på egen hånd eller sammen med nogle dudes som ikke er så aggressive, så kan jeg det hele, også for mine venner. Er jeg sammen med pros så vil man jo ikke falde igennem og så vil man heller ikke prøve. Kunne være de er bange for at falde igennem over for dig. Den er jeg heldigvis kommet meget over.

Ja det er nok alle de ting der sker i forskellige sets - det er sket i alle mulige sammenhænge. Både hvis de vil snakke med nogen piger men ikke tør gå over - men også hvor en fyr bager på en pige der er grydeklar, og han så ikke eskalerer. Så bliver han bare sur hvis man siger "eskaler nu, hun er frisk, du mister hende hvis du ikke gør noget".
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Teknikker og taktikker