Kamikazee wingman - gør AMOGgen i dårligt humør

Åbnere, rutiner, gambits.

Kamikazee wingman - gør AMOGgen i dårligt humør

Indlægaf Atahualpa » søn 3. feb 2013 18:52

Kom i tanke om den her - var i byen og faldt i snak med en AFC der bagte SINDSYGT langsomt på en pige. Var i forhold så skulle ikke noget - så jeg begyndte at winge ham for sjov fordi han var en cool fyr. Fordi han var så langsom kom der jo en AMOG ind der spottede en pige med høj BT. Han var upbeat og i godt humør og tog hendes opmærksomhed fra AFCen på ca 4 sekunder.

Tænkte "hell no" og gik hen for at snakke med AMOGGEN. Alt hvad han sagde drejede jeg ind på lange, nederen, negative emner. Talte langsomt og trist. Efter en 5-10-15 minutter var hans humør blevet så dårligt at han havde mistet sit state, og AFCen ku nu matche ham og fik pigen tilbage fra ham.

Samtalen var like:

Mig Nå hvad arbejder du så med
AMOG blablabla
Mig Åh ... du er så heldig du har et job ... hold fast i det, det kan hurtigt forsvinde ... det er svære tider .. har så mange venner der virkelig har problemer [lang kedelig historie om vens jobsøgning]. Men hvad laver du i sin fritid?
AMOG blablabla (han lavede fede ting)
Mig Åh .. kan godt lide sport ... men man skal passe på! Har en ven der blev skadet (land nederen historie)

Mener også han fik en lang sygdomshistorie om en der var ramt af en kompliceret og farlig sygdom.

Videre i den dur. Tror det er nærmest umuligt at beholde sit state fordi man blir smittet af andres humør. Fik også fucked helt mit eget state - men ikke helt fordi jeg syntes det var så skægt. Så det dur nok ikke hvis man selv vil game.
Atahualpa
Private Johnson

Re: Wingtrick - gør AMOGgen i dårligt humør

Indlægaf Ross » søn 3. feb 2013 19:16

Den taktik tror jeg vi døber "Kamikazee Wingman" .. ;)
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Re: Wingtrick - gør AMOGgen i dårligt humør

Indlægaf frantic lobster » søn 3. feb 2013 19:25

Genialt navn :) Man ku også gøre det hver gang man alligevel er på vej hjem og de andre er i gang - bare lige for at sætte et styks AMOG ud af spillet haha. Så rammer man ind i ham som en fireball af nederenhed og begge brænder op!
frantic lobster
Nyklækket

Re: Kamikazee wingman - gør AMOGgen i dårligt humør

Indlægaf Glow » man 4. feb 2013 17:21

haha love it;) det fede ville være hvis du kunne ynke øl ud af ham så du samtidig malker ham;)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Teknikker og taktikker