Den perfekte date

Åbnere, rutiner, gambits.

Den perfekte date

Indlægaf Bark » fre 1. mar 2013 21:00

God aften alle sammen! Jeg kunne ikke finde en post med dette emne, så nu oprettede jeg den selv.....
Men hvad mener I er den perfekte date? Er der noget mega fedt, sjovt eller spændende som I selv har oplevet eller fundet på til en date?
Jeg gad godt have et par rigtig sjove idéer til dates, da jeg tit ikke ved hvad jeg skal invitere damerne ud på.
Har hørt om en gut der købte et lærred og noget maling, og sammen med pigen lavede et maleri. Har også hørt om en mad/kage-date, hvor man bager eller laver et eller andet lækkert. Det er begge sjove ting, men mangler bare lige den der mega fede date, som overgår så meget andet...
.. så bring it on!
(og please ikke skriv biograftur, se en film derhjemme eller ud at spise)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Re: Den perfekte date

Indlægaf Fsharp » lør 2. mar 2013 00:39

Jeg har nogle gange, hvis vejret ellers tillod det, været på 'cykelsafari' i byen og derefter spist et eller andet random på et tæppe i en park. Low key og med mulighed for at snakke.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Action » tirs 26. mar 2013 00:49

Er folk bange for at få deres "unikke" ideer stjålet, eller har man bare ikke nogen fantasi? Det her er da en mega fed ide her, lad os få noget kød på.
Jeg er generelt fan af at prøve noget nyt, noget man selv har haft lyst til at projekter... Så får man noget ud af det lige gyldigt om daten er god eller ej - det flytter fokus fra pleasing.
Mine ideer er mest centreret omkring KBH. En helvedes masse random jeg lige fandt på. haha fuck "kvalitet" :)

- Tag en pige en tur med ud i syd-havnen. Der er et særligt spot ud til vandet hvor der er grafitti over det hele. Det er ikke tags, men kunst.
Så kan man bagefter sidde med benene ud over molen, nyde noget lækkert og forhåbentlig lidt sol.
- Kør op ad Standvejen, nyd havet, de flotte huse, tag en tur på Louisiana.
- Den nye gigantiske vandpark ved Kastrup.
- Find et gammelt pakhus/fabrik i forstæderne, læg alting parat, og kom tilbage med pigen i hånden. I er ulovlige, og romantiske.
- En tur op at flyve. Luftballon, fly, helikopter, faldskærmsudspring med static-line.
- Intro-lektioner i dans, wind-surfing, kite-surfing, ridning. (Ja det er fucking sejt som mand at kunne det hele!)
- Tag hende med ud og fiske. Ja hun skal være en speciel pige for at finde det sjovt, og du skal vælge en fiskemetode med aktion i. (eks. garn eller flådfiskeri inde i søerne - en klump dej på en krog, og fisk hvert minut.)
- Teatersport. Det handler om at improvisere. Det er ekstremt sjovt, fysisk og anderledes.
- En gåtur et sted hvor man går på opdagelse. - Altså noget nyt og anderledes. Faktisk bare hop ind i bilen og så finder i nogle regler for hvor i vil hen. Eks. vi skal følge efter en bil hvis den har tallet 7 på dens nummerplade. Hvis vi ser en hund må vi gerne dreje til højre når vi har lyst osv...
- Smagning af nogle anderledes ting: Vodka, Chokolade osv.
- Minigames: Eks. Sammensæt et fedt outfit til hinanden, man lærer hendes kropsmål og kan hoppe med ind i prøverummet. Få hinanden til tossede ting.
- Regnvejstur.
- Sexvideo.
- OOB experience ved siden af hinanden.
- Spa med massage. Eller de der små fisk der spiser al hård hud på dine fødder, så sidder man og hyggesnakker imens man prøver noget virkeligt mærkeligt men rart.
- Politiauktion eller any auktion, og have eks. 150kr hver man skal købe noget for...
- Lave lertøj, glaspusteri, ægmaleri, kastanjefigurer - ja noget lidt lame. Det kan være en god måde at teste for god kemi.
- Events som er stand-alone og anderledes. e.g. Bas under buen, distortion.

Den perfekte date findes imo. ikke. Så bare hav det sjovt, og vær dig selv, så du er sikker på at få noget ud af det. Samtidig er chancerne for at hun også nyder det er større. (Skriver det fordi der er mange der har sygt meget stress fordi de gerne vil have deres "udkårne" skal hygges sig)
Jeg er lidt vild med citater, og synes gamle Patton siger noget der er regel nummer 1 inden for dating: a good plan violently executed now is better than a perfect plan executed next week. (vi vil så nødig have der kommer en og hugger hende den dejlige imens vi tvivler på kvaliteten af vores ide...)
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Bark » tirs 26. mar 2013 16:41

Lækkert svar Action!
Kan selv godt lide at lave noget sjovt og lidt anderledes, men vigtigst af alt, bare noget jeg selv kan lide at lave, for så er det så meget nemmere at være sammen om det.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf sharam » ons 27. mar 2013 14:11

enig i at det er et super godt initiativ at få sådan en tråd .
top of my mind har jeg haft en tendens til at tage en pige med på følgende
-pool n cocktails (low key og det er sjovt for mig og så slapper vi begge af)
-cafe (oh no you did not.. jo for her kan man slappe af og så bagefter kan man tage pigen videre til fx
-stranden/havet
-pancake dates

og skal også lige siges at en pige har invititeret mig med til klasikeren
-dinner and a movie (men det er low key hjemme ved hende)

ellers er det nogle rigtig gode tanker og ideer du har action
"Be the change that you wish to see in the world"
Brugeravatar
sharam
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Bark » ons 27. mar 2013 22:31

Kan godt lide pool and cocktails, sharam.
Det her er måske at sige det åbenlyse, men en god idé til en date og selvfølgelig også at tage udgangspunkt i noget man har snakket om.
F.eks., hvis hun nu siger hun godt kan lide at spille badminton, og du også kan, ja så aftal da at spille en kamp hvor taberen skal give et eller andet. Det kan være massage, og så er man jo allerede lidt tættere + mega monster meget kino og rigtig lidt tøj.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Justitia » lør 30. mar 2013 18:02

I mine øjne findes den perfekte date ikke, og forsøget på at skabe den ødelægger nok mere end det skaber.

Alpha mindset behøver ikke en perfekt date, selvfølgelig vil hun synes om det du end har i ærmet til hende.

Jeg tror dog en hovedregel som action er inde på i nogen af hans eksempler er, jo mere casual, jo bedre. En date kan hurtig blive pinlig, hvis den lugter for meget af date.

My 5 cents
Justitia
Bølle Bob

Indlægaf PRIMAL » man 23. dec 2013 23:41

den perfekte date er for mig når den slutter i et f-close..

vejen der hen er fuldstændig lige meget.. om i har været i blockbuster eller sight seeing i netto..
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Funguide » ons 25. feb 2015 08:59

Hej PUA's

Som gammel PUA - nu pensioneret PUA og fuldtids familiefar ville jeg i jeg dele et projekt jeg har nørklet med siden efteråret, der hedder Funguide.

Det er ganske enkelt en oplevelsesportal, for oplevelser der fast er til stede f.eks. bowlinghaller, Gokart, Minigolfbaner etc. Jeg manglede selv ofte sådan et sted når jeg havde lyst til at der skulle ske noget sjovt. Og jeg manglede den i høj grad den gang hvor jeg praktiserede PU når jeg skulle finde på nogle dates der skilte sig ud.
Nu har jeg lavet Funguide og jeg håber at I kan få glæde af den som inspiration til den næste perfekte eller sjove date.
I kan se udvalget her:
http://funguide.dk/begivenheder/date-ideer/

Pt. er udvalget størst i Københavnsområdet, men de andre geografiske områder bliver løbende tilføjet. Nogle af forslagene er helt sikkert også mere tiltænkt allerede etablerede kærester og par, men I bør kunne finde god inspiration derinde.

Håber det kan hjælpe jer og jeres dates til at få det endnu sjovere sammen. Sjov date = Closing!
Funguide
Nyklækket

Indlægaf Desire » ons 25. feb 2015 09:27

Jeg kan godt lide at trække dates ned på jorden. Faktisk vil jeg helst have den (måske endda de) første dates er så laid back som muligt. Hvis det bliver for stort er der for mange forventninger i luften.

Jeg vil typisk invitere en pige med til noget jeg allerede laver (fodbold med drengene, bytur eller lign. ). Det er de sjovt nok helt vilde med.
ellers en kop kaffe. Ude, hos hende, hos mig. Doesn't matter. Det vigtige er man kan snakke og udforske hinanden.
Jeg har ofte inviteret hjem til mig til fælles madlavning over et glas rødvin. Er super hyggeligt og sjovt. Og en god DHV'er.

Rigtige dates har jeg kun haft et par stykker af. Som i 2-3... ! (har lavet mange sjove ting med kærester, men antager set ikke tæller med her).
-har mødtes på en bar med en. Vi valgte en ting på baren hinanden skulle drikke og hoppede så fra bar til bar sådan.
- har drukket drinks med en til solnedgangen i Indonesien.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker