Den perfekte date

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Den perfekte date

Indlægaf Alfons » tors 26. feb 2015 01:50

Hjemme i sofaen... det virker hver gang.

Hvis man selv er interessant nok, er der ingen grund til at leje en dansende bjørn til at underholde. Øjenkontakt + snak = win. Øjenkontakten er svær at fange, med en dansende bjørn i stuen.
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Mh88 » tors 12. mar 2015 23:55

Kan det være en god ide at spørge hende om en bred skare af hendes interesser? For at prøve at lave noget der fanger begge, eller er det bedre ikke at spørge og tage chancen? ;)
Mh88
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Noah » fre 13. mar 2015 01:22

Mh88 skrev:Kan det være en god ide at spørge hende om en bred skare af hendes interesser? For at prøve at lave noget der fanger begge, eller er det bedre ikke at spørge og tage chancen? ;)

Hendes interesse burde vel være dig, så lav noget, hvor hun oplever dette. Kaffe eller en øl er fint.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Dreamz » ons 1. apr 2015 18:04

bænk og bobler. en har ansvaret for at vælge og kommunikere bænkens lokation, den anden har ansvaret for at vælge og medbringe boblerne. jeg lader pigen vælge hvem der har hvilken rolle, når først hun har accepteret setting. jordbær mangler jeg at prøve at smide i mixet... men virker også helt fint uden. hvem blir fuld af en halv flaske bobler?

en tur i zoo. ja, piger elsker dyr med pels og store øjne, og der er masser af steder at sidde ned og snakke med mere.

pool-bar. mest fordi jeg godt kan lide at spille pool. kan hun finde ud af det, får hun som minimum et makeout ud af mig bare fordi jeg er imponeret. kan hun ikke, så får hun pointers... og som minimum et makeout ;-)
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker