Dyb Samtale. How?

Åbnere, rutiner, gambits.

Dyb Samtale. How?

Indlægaf smoke » man 1. apr 2013 22:01

Så et klip med Gambler hvor han meget kort, forklarede om hvordan han fører en dyb samtale, hvilket får den anden person til at knytte sig til ham..

Findes der noget materiale omkring dette?

På forhånd tak.
smoke
Fætter kanin

Re: Dyb Samtale. How?

Indlægaf Ross » man 1. apr 2013 22:34

Det bedste bet ville nok være at søge lidt på deep comfort, Mehow's Microloop teori bygger også på hvordan man bygger tillid.

Men ellers er det ret nemt, efter du har isoleret hende spørger du ind til noget personligt og så lytter du og spørger ind .. ved at være rar og empatisk bygger man meget hurtig tillid, bare husk at holde styr på din attraction så du ikke friendzoner dig selv.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf smoke » man 1. apr 2013 22:53

Det er en jeg har haft kendskab til iforvejen og ikke rigtig snakket med i flere år, vi er begyndt at snakke sammen, og vi var da også ude på en date og fik k-closed hende. Nu kommer hun hjem til mig, og havde tænkt mig at skabe et skarpt bånd til hende, da det allerede er knap 2 uger siden jeg så hende, og nu skal hun snart ud at rejse. Frygter lidt at hun risikere at "glemme mig". Hvis du forstår hvad jeg mener.
smoke
Fætter kanin

Indlægaf Ross » man 1. apr 2013 23:15

Sex er et rimelig effektiv middel til at skabe en dyb connection. Failing that, så vil jeg tro at dele noget personligt og mindeværdigt (men ikke noget traumatisk etc), gerne en ambition eller usikkerhed eller en dhv blandet med et gran af beskedenhed, kunne bane vejen - hvis du forstår?

Tænk på hvordan andre har sat et præg på dig, hvad de gjorde og forsøg at emulere den mentalitet der ligger bag.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf smoke » man 1. apr 2013 23:34

Okay, det vil jeg prøve.
Synes ikke jeg kan finde noget decideret omkring deep comfort? har du et link?
Et sidste spørgs mål, sidste date, kyssede vi farvel, bør jeg kysse hende som det første når jeg ser hende?
smoke
Fætter kanin

Indlægaf Ross » man 1. apr 2013 23:39

heh - jeg vil give dig det mest præcise, men samtidig også vageste svar.. Kun hvis det virker naturligt. ;)
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf smoke » tirs 2. apr 2013 00:01

Okay, tænkte jeg nok ;)
smoke
Fætter kanin

Tilbage til Teknikker og taktikker