Numberclose på jobbet

Åbnere, rutiner, gambits.

Numberclose på jobbet

Indlægaf Atahualpa » tors 10. okt 2013 02:08

På jobbet kommer jeg forbi kunder hvor der er HBer som jeg ved jeg ikke kommer til at snakke med igen.

Jeg har closed et par af dem på den her måde:

Snak og småflirt med dem men UDEN at lave overt flirting. Jeg har closed hvor det eneste jeg gjorde var at smile til hende og give EC under et møde.

Lige før jeg går giver jeg hende et business card hvor jeg allerede har skrevet "Call me if you are up for a coffee". Eller jeg efterlader det på hendes tastetur.

Det er så low key at jeg slipper for ballade med sexual harassment. Og jeg slipper for at ringe til numre der ikke er interesserede. Dem der ikke er on smider kortet ud.

Breakdown:

Assume attraction. Mange kvinder er tiltrukket af dig uden at du behøver gøre noget for det.
Kortet er taking what you want og a bold move, det øger attraction.
Numbers game.
Det er tacky og minder om en shampoo-reklame. Det rammer en fantasi for dem der ringer.
Atahualpa
Private Johnson

Re: Numberclose på jobbet

Indlægaf Chacruna » tors 10. okt 2013 03:02

cool, I like it!
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf InterCity » fre 11. okt 2013 01:53

Hvad mener du med EC?

Fed idé du har fået dig, men er du slet ikke bange for at give dit # ud? Siger de ikke i The Game (bogen) at det er bedst at tage HB's # end at give hende dit. De tøspiger kan finde på at ringe på de mest mærkelige tidspunkter.
InterCity
Bølle Bob

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fsharp » fre 11. okt 2013 10:57

InterCity skrev:Hvad mener du med EC?

Fed idé du har fået dig, men er du slet ikke bange for at give dit # ud? Siger de ikke i The Game (bogen) at det er bedst at tage HB's # end at give hende dit. De tøspiger kan finde på at ringe på de mest mærkelige tidspunkter.

EC = eye contact = øjenkontakt.

Hvis du er interesseret i pigen, hvorfor så være bange for at give sit nummer? Hvis det viser sig at hun af en eller anden grund ringer i tide og utide kan du jo bare blokere hendes opkald.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Teknikker og taktikker