Compliance tests

Åbnere, rutiner, gambits.

Compliance tests

Indlægaf Fsharp » ons 11. dec 2013 00:01

Hvad er en compliance test?

Fra wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Compliance_(psychology)):
In utilizing this technique, the subject is asked to perform a small request—a favor that typically requires minimal involvement. After this, a larger request is presented. According to “successive approximations,” because the subject complied with initial requests, he or she is more likely to feel obligated to fulfill additional favors.

En compliance test er en metode til at anslå hvor interesseret dit target er i dig. En compliance test er en når du konstruerer en situation, typisk at du laver en mindre tilnærmelse eller beder om en mindre tjeneste, som target enten kan afvise eller gå med på. Afviser target, er det et tegn på at target endnu ikke nok interesseret i dig. Går target med på din compliance test, er det et IOI og tegn på at target er klar til at gå videre.

Compliance tests kan anvendes til at teste targets interesse på flere stadier. Det strækker sig fra at high five target for at teste om target synes jeres samtale er sjov til at bede om en mindre rygmassage for at teste om target er klar til seksuel eskalering. Idet target ofte skal aktivt gøre noget når man fremsætter en compliance test, så vil det skabe attraktion da target har investeret i dig.

Hvis target afviser din compliance test, kan du fjerne fokus fra det ved f.eks. hurtigt at tale med hendes veninde i stedet for eller ved at gøre dit kropssprog mere lukket. Omvendt må du endelig ikke straffe hende, hverken verbalt eller med dit kropssprog, når hun går med på din compliance test.

Liste med compliance tests
Ordnet efter hvor langt man er i interaktionen.
  • Læg targets hånd på dit lår, og se om hun beholder hånden der (http://www.youtube.com/watch?v=BlUxbyXw-oE)
  • Bed hende om at holde din drink
  • Læg hendes arm omkring dig
  • Giv hende penge og bed hende om at købe en drink til dig mens du er på toilettet
  • Enhver form for mindre tjenester: hold lige min jakke, hent lige et par servietter, osv.
  • Kino, giver hun kino tilbage, f.eks. holde hånd: http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=34&t=1431
  • Kysser hun igen når du kysser hende?
  • Følger hun med når du tager hende med rundt på venuet?
  • Vil hun gerne give dig en rygmassage når du beder om det? (er hun klar på seksuel eskalering?)
  • Læg hendes hånd på bæltespændet eller din pik, beholder hun sin hånd der?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: Compliance tests

Indlægaf hrhansen » fre 19. jun 2015 03:42

Lidt sjovt at der er lavet teorier den slags, er ganske "almindelig logik", men ikke ligefrem noget jeg havde forestillet mig nogle ville udforme med ord! Cool nok!
hrhansen
Gummi Tarzan

Indlægaf Happytalk » fre 19. jun 2015 14:34

Sagt på en anden måde.. hvis hun ikke siger nej, så eskaler du bare af helvedes til.. indtil i ligger i sengen ;-)

Ps. alt det med at hun skal købe drinks til dig og den slags er irrelevant, kan sagtens hoppes over. Fysisk kontakt = Yes, Kys = Yes, Hjem til dig = Yes. Keep it simple ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf chrisjv » tors 6. aug 2015 18:58

Happytalk skrev:Sagt på en anden måde.. hvis hun ikke siger nej, så eskaler du bare af helvedes til.. indtil i ligger i sengen ;-)

Ps. alt det med at hun skal købe drinks til dig og den slags er irrelevant, kan sagtens hoppes over. Fysisk kontakt = Yes, Kys = Yes, Hjem til dig = Yes. Keep it simple ;-)

Måske skulle du lige læse loven omkring voldetægt for du udtaler dig, hvis hun siger nej og du stadig eskalerer betragtes det som seksuelkrænkelse.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Fame » tors 6. aug 2015 20:11

Happytalk skrev:Sagt på en anden måde.. hvis hun ikke siger nej, så eskaler du bare af helvedes til..

chrisjv skrev:Måske skulle du lige læse loven omkring voldetægt for du udtaler dig, hvis hun siger nej og du stadig eskalerer betragtes det som seksuelkrænkelse.

Selektiv læsning much? Suprise, haha :lol:

Billede
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 09:04

Er det ikke pudsigt, at hvis en kvinde udsatte os for det samme, ville vi kalde det shit tests? Hold lige min drink, gør dit og gør dat. Det vil et menneske med sund selvrespekt da ikke finde sig i. Men man kan vel bruge denne form for "test" til at finde ud af, om kvinden har så lav selvtillid, at hun villigt accepterer manipulation? Dette her giver mig en grim smag i munden.
Indledningen fra indlægget er snuppet fra salgsteknik, hvor sælgeren prøver at få kunden til at sige ja et vist antal gange, da kunden så kommer til at se dum ud ved at sige nej til handelen, når han lige har stået og givet sælgeren ret i sine salgstaler. Få kunden ud af balance og slå så til! Det gør det ikke bedre.
Disse "tests" handler ikke om at se, om kvinden er oprigtigt interesseret i dig - kun om hun føler sig svag og er et let bytte for seksuel aggression. Jeg foreslår, du bruger The Golden Rule: Behandl andre, som du gerne selv vil behandles.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Fsharp » fre 7. aug 2015 14:30

mandensmanual skrev:Er det ikke pudsigt, at hvis en kvinde udsatte os for det samme, ville vi kalde det shit tests?

Hvis du ser det er en shit test hvis en kvinde lægger din hånd på sit lår, lægger din arm omkring sig, kysser dig og lægger din hånd ned i hendes trusser, så bør du lige tjekke op på teorien igen.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Happytalk » fre 7. aug 2015 16:46

mandensmanual skrev:Er det ikke pudsigt, at hvis en kvinde udsatte os for det samme, ville vi kalde det shit tests? Hold lige min drink, gør dit og gør dat. Det vil et menneske med sund selvrespekt da ikke finde sig i. Men man kan vel bruge denne form for "test" til at finde ud af, om kvinden har så lav selvtillid, at hun villigt accepterer manipulation? Dette her giver mig en grim smag i munden.
Indledningen fra indlægget er snuppet fra salgsteknik, hvor sælgeren prøver at få kunden til at sige ja et vist antal gange, da kunden så kommer til at se dum ud ved at sige nej til handelen, når han lige har stået og givet sælgeren ret i sine salgstaler. Få kunden ud af balance og slå så til! Det gør det ikke bedre.
Disse "tests" handler ikke om at se, om kvinden er oprigtigt interesseret i dig - kun om hun føler sig svag og er et let bytte for seksuel aggression. Jeg foreslår, du bruger The Golden Rule: Behandl andre, som du gerne selv vil behandles.

Bullshit…
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 17:55

@Fsharp "En compliance test er en når du konstruerer en situation, typisk at du laver en mindre tilnærmelse eller beder om en mindre tjeneste, som target enten kan afvise eller gå med på." og "Læg hendes hånd på bæltespændet eller din pik, beholder hun sin hånd der?"skriver du blandt meget andet i din første post. Så er det jo noget, du får hende til - det er ikke hendes eget initiativ, som du beskriver det i din næste post.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » fre 7. aug 2015 18:51

Og hvis man rører ved en uskyldig sårbar kvinde på en eget initiativ er det så dårligt og manipulation? Forstår ikke helt problematiseringen, virker som om du har nogle urelaterede issues med kvinder , som du forsøger at trække ned over Fsharps indlæg, Mandensmanual
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker