Kiss-Close (Win-Win)

Åbnere, rutiner, gambits.

Kiss-Close (Win-Win)

Indlægaf RandyCandy » ons 18. dec 2013 15:06

Når man har åbnet pigen, isoleret hende, kørt en masse kino, kommet godt ind under huden på hende og selv føler at spændingen er ved at være der, følges der op med dette:

DIG: ”Du ligner en der har lyst til at kysse mig”

HB: ”Nej”

DIG: ”Jeg har heller aldrig sagt du måtte”

Havde tilfældet været, hun havde sagt ja, er det blot at kysse hende. Der er ingen nedtur ved denne. Selvom hun siger nej, vil hun i sidste ende stadgivæk, være den der blev afvist!t.
- Kan selvfølgelig også bruges som en åbner eller lignende! Man har INTET at tabe!

Tager gerne imod respons ang. om folk har afprøvet denne før! :) selv prøvede jeg den af i forrig uge, og den virkede skam forbløffende! :)
"Der findes ikke piger der ikke kan scores.. der findes forkerte måder at gribe situationen an på!"

"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen" - Sean Connery
Brugeravatar
RandyCandy
Nyklækket

Re: Kiss-Close (Win-Win)

Indlægaf Kaizen » ons 18. dec 2013 16:46

Good point om at det er hende der bliver afvist.
Tror ikke man behøver at bekymre sig særlig meget om præcist ordvalg ("men hvis hun nu siger x eller y kan jeg ikke levere mit canned material") - hvis man allerede er så langt i interaktionen, hvis hun er fuld osv. behøver det man siger ikke give særlig meget mening.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf RandyCandy » ons 18. dec 2013 17:30

Kaizen skrev:Good point om at det er hende der bliver afvist.
Tror ikke man behøver at bekymre sig særlig meget om præcist ordvalg ("men hvis hun nu siger x eller y kan jeg ikke levere mit canned material") - hvis man allerede er så langt i interaktionen, hvis hun er fuld osv. behøver det man siger ikke give særlig meget mening.

Det kan du have fuldstændig ret i ! :)
- Det afhænger vel et eller andet sted af, hvordan stemningen imellem tøsen og en selv er.. Det er mere princippet i, at man altid vil komme ud af samtalen som kongen, da det jo er hende man afviser. Men igen, hvis hun svare ja, så behøver man jo ikke følge op med det sidste, medmindre man ikke selv har lyst til at kysse hende. Man kunne eventuel smide et NEG i nakken på hende, hvis hun prøver at kysse dig efter du har spurgt hende: "Nu bliver du vist lidt grådig, jeg har ikke sagt du måtte"?

Men ja, hvis hun er fuld.. så tror jeg heller ikke man behøver at bekymre sig specielt meget om ordvalget.. Som regel forstår de jo kun halvdelen af hvad man siger :P
"Der findes ikke piger der ikke kan scores.. der findes forkerte måder at gribe situationen an på!"

"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen" - Sean Connery
Brugeravatar
RandyCandy
Nyklækket

Indlægaf Icebabe » ons 18. dec 2013 18:12

Bik 8-)
"Sticking feathers up your butt does not make you a chicken"
Brugeravatar
Icebabe
Nyklækket

Indlægaf Chacruna » tors 19. dec 2013 17:43

Det virker som regel bedre bare at acceptere en afvisning istedet for at prøve at spille sej IMO. Jeg går ofte meget hurtigt efter kysset så jeg har en del erfaring med det. Mit råd er altid at gå efter det hvis man har lyst, hvis man har selvtillid/game skader det som regel ikke dine chancer men kan tværtimod virke stærkt. Hvis kvinden ikke er med på det så gå til comfort-building uden at eskalere lidt tid for så at isolere og prøve igen.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf RandyCandy » fre 20. dec 2013 16:16

Chacruna skrev:Det virker som regel bedre bare at acceptere en afvisning istedet for at prøve at spille sej IMO. Jeg går ofte meget hurtigt efter kysset så jeg har en del erfaring med det. Mit råd er altid at gå efter det hvis man har lyst, hvis man har selvtillid/game skader det som regel ikke dine chancer men kan tværtimod virke stærkt. Hvis kvinden ikke er med på det så gå til comfort-building uden at eskalere lidt tid for så at isolere og prøve igen.

Jeg kan godt følge dig! :-)

- tak for svaret!

Brugeravatar
RandyCandy
Nyklækket

Tilbage til Teknikker og taktikker