Swerve opening

Åbnere, rutiner, gambits.

Swerve opening

Indlægaf Fætter Stream » fre 10. jan 2014 01:41

“Hello, pretty girl... I love your red lipstick. You look absolutely radiant.” And then I am gone. I don’t wait for a response. I don’t need to. That transaction is complete.I plant seeds, my love. I never stick around. My job as a man is to plant the seed. If she is receptive, she will respond. I swerve by, say something strong, a high compliment, and then I am gone. I never hang around."

Noget for jer at teste på nightgame? Kan godt se fidusen i den. Ind og poppe en direkte kompliment, skride. Mega non needy, man screener alle dem med kærester osv. ud pga. kun de interesserede vil komme tilbage. Åbenbart swerver han på en masse og stiller sig så hen og chiller og venter på de kommer hen til ham.

Zan Perion obv.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Swerve opening

Indlægaf vUlpeS » fre 3. okt 2014 20:23

Der var en aften eller to inde på Göbbels Dance Café, hvor jeg ikke lavede andet.
Nogle af dem genåbnede. Det sku' de bare aldrig ha' gjort, for så havde jeg jo pick of the litter, så at sige.
Det nemmeste i verden er at følge op med en push/pull-SOI, når de genåbner, f.eks. kan man jo sige "jamen det VAR vitterligt fordi jeg synes du havde de flottest Dr Martens herinde i aften!" - plejer at give ok lune samtaler - og hvis det i virkeligheden ikke var nogle særligt pæne Dr Martens (hvis de f.eks. var for store eller for små), så kan man ovenikøbet vikle sig ud af de værste skrækscenarier på den måde.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Tilbage til Teknikker og taktikker