Valider dem!

Åbnere, rutiner, gambits.

Valider dem!

Indlægaf Fætter Stream » man 3. mar 2014 20:42

Nå men jeg endte så med at tænke "når de nu så gerne vll valideres, hvorfor så ikke give it to them! Så får de noget de godt kan lide.

Piger elsker jo at få validering (komplimenter). Og det er vi jo normalt bange for, fordi vi ikke vil friendzones. Jeg oplever nu at man sagtens kan validere dem, hvis man bare sørger for

ikke at være needy (f.eks. gør jeg det ikke "med det samme" men først når jeg synes hun virker attracted. Det kan så være efter to minutter eller længere tid, man lærer sådan at fornemme det. Jeg er ikke rigtigt needy mere så det er ikke et issue for mig. En ting ved det er nok at man fyrer komplimenterne af i samtalens flow og så går videre uden at gøre så meget ud af det.)

Når man IKKE er needy er det mere som hvis man får ros af en eller anden sej person, ens lærer, chef eller ens awsome træner i kampsportsklubben og DET er jo noget vi alle sætter stor pris på.

at være sexuel samtidigt - man kan fint blande det og validere hende ved at sige at man bliver liderlig af at tænke på hende, fordi hun bare er sindsygt sexet, fy slemme pige at invadere mit hovede! OMG kunne ikke koncentrere mig i dag fordi jeg tænkte på at slikke på dine patter! Samt undgår man de normale friendzone ting før man har knaldet. F.eks. hvis hun prøver at læsse af på dig som hun gør med sine veninder svarer man "WHOA det der må du tage med en veninde, jeg orker det ikke."

Man husker jo også at drille hende stadig osv og at være non reactive på irriterende pigepjat hvis det er at det er.

Tja og så roser man hende bare komplet skamløst.

Eksempler:

- "Jeg er så glad for jeg mødte dig. Der er virkeligt sjældent man møder sådan en dejlig pige."
- "Du er så sjov"" (Når hun siger noget sjovt - når hun gør/siger noget fedt så fortæl hende at det er fedt)
- Kom lige til at tænke på dig så nu er jeg i helt godt humør

Hvis man f.eks. er kommet til at snakke i så lang tid at det er blevet upraktisk (like manglende søvn) så cutter man ikke bare (fordi man får noia over at hun tænker man er needy) man siger i stedet "OMG now it's X in the night and i will be so tired tomorrow. It is your fault, stop being so awsome. But i have to sleep now!"

Man kan også blande det med kvalificering

"Grunden til at jeg kan lide dig er at du er intelligent. Har været sammen med en masse piger der ikke var så kvikke og det er jeg træt af." (Der kan man jo bytte intelligent ud med "fri" eller "modig" eller "følelsesmæssigt afbalanceret" eller "kan virkeligt værdsætte neokubistisk maleri" hvad det nu er man syns hun er særligt god til.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Valider dem!

Indlægaf vUlpeS » tirs 30. sep 2014 15:32

Jeg synes du er sej, Stream. Fordi du skaber værdi!

(no pun intended, det er bare en fed post)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf pikhund » tirs 30. sep 2014 23:01

Meget meta vulpes! :)

Kom lige til at tænke op at komplimenter jo kan komme i flere niveauer.

Needy tigger komplimenter. Dem bliver man irriteret af at få og sænker giverens værdi. De er typisk ude a proportioner. Du er helt fantastisk, min sol og måne!

Validering fra en ligeværdig. Man føler sig værdsat og bliver glad. Man værdsætter pludselig den der giver valideringen mere, high five!

Validering fra en overmand. Her betyder der ligepludselig en helt masse at få et kompliment. Yiiiizzz! Helt uden at bemærke det falder man under for en skjult positiv dominans. Overmanden stiller sig som dommer og belønner god opførsel. Man gør som han behager for at få mere validering.
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fætter Stream » ons 1. okt 2014 16:48

vUlpeS skrev:Jeg synes du er sej, Stream. Fordi du skaber værdi!

(no pun intended, det er bare en fed post)

Hehe tak
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Teknikker og taktikker