Tips og tricks til daten

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Tips og tricks til daten

Indlægaf pikhund » fre 17. okt 2014 14:29

Cheriot skrev:Altså det oplagte er jo at sørge for at invitere hende hjem på første date til en eller anden casual aktivitet(det er ikke så vigtigt hvad) - som du også tænker på. At se film, drikke en kop te/kaffe, lave pandekager/mad sammen eller hvad du nu lige kan finde på. Som Noah siger er det "at se en film sammen" jo efterhånden synonym for at invitere hende hjem til lagengymnastik. Ellers er en anden oplagt mulighed at mødes med hende en aften I begge er i byen og så forsøge at tage hende med hjem eller bare lokke hende hjem til dig over telefonen, hvis I ikke lige får mødt hinanden. Ja, det er alt sammen pænt low-key. Men det er måske også fint nok når du alligevel kun er interesseret i sex eller et potentielt fuckbuddy-forhold? På den måde er du i hvertfald ret åbenlys omkring dine intentioner og hvilken interesse du har i hende. Og således vil piger der er ikke er interesseret i den slags også selv sige fra (selvom der selvfølgelig altid er undtagelser, både piger som er naive eller som måske har lyst men er bange for at du så vil dømme dem som billige, hvis de straks er på - eller noget helt tredje). :)

Lidt dobbeltmoralsk, er jeg dog som pige fx en værre sucker for at blive forført ordentligt og føle mig speciel - også selvom det bare er med henblik på casual sex. Og jeg ved at der er fyre derude som også med glæde vil gøre det, så derfor ser jeg ingen grund til at skulle nøjedes med mindre. Så igen - der er selvfølgelig flere undtagelser fordi piger trods alt er individuelle væsener. Så det bør man som fyr også forholde sig til det. Men som om udgangspunkt er det ovenstående nok en fin måde at gribe det an på, som nemt sorterer de piger fra der alligevel ikke er interesseret i det samme som dig. Især når det lyder til at du har gang i flere kvinder af gangen i stedet for at satse det meste på en hest af gangen, så ville det nok være lige lovligt meget for dig at skulle bruge energi, penge og kræfter på at forføre alle pigerne på ordentlig vis.

Vil du ikk foklare hvad du mener med at du vil forføres ordentligt. Hvordan gør man det ordentligt?
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker