Få dem med hjem fra byen.

Åbnere, rutiner, gambits.

Få dem med hjem fra byen.

Indlægaf Julian » ons 22. okt 2014 09:11

Kære Pua

Nu har jeg i nogen tid nydt godt af hvad "the game" har at tilbyde! og som den kære Arnold udtaler "remember to give something back!", Så derfor har jeg tænkt mig at dele lidt ud, af hvad jeg synes begynder at ligne et mønster. Jeg har en gang imellem problemer med at få pigerne med hjem, og som Style siger så er det oftest nemmere hvis du kan få det at tage hjem sammen til at fremstå udskyldigt, han foreslår f.eks. et sjovt klip fra youtube, man siger hun bare må se.

Kort og godt det handler om at lave dansen, og til det har min wing og jeg fundet ud af en flaske champagne/asti og en uskyldig efter fest altid lyder som en god ide. Når man har fundet nogle man gerne vil have med hjem, og eftersom man sikkert har haft en fest med dem i byen eller andet sted, synes de altid det er en god ide, er min erfaring. Afstand er næsten aldrig et problem vi har prøve alt lige fra min wings lejlighed som ligger 500m fra byen og til mit sommer hus som var noget tid i taxa/bil væk.

Håber i kunne bruge det og lad pagnen flyde! Julian.

OBS: TIL DIG DER HAR STYR PÅ AT FÅ FAT I DAMERNE!
Julian
Nyklækket

Re: Få dem med hjem fra byen.

Indlægaf ande3373 » ons 22. okt 2014 09:25

Derudover kan brætspil bruges! Det er så sødt og uskyldigt, og netop derfor kan man lokke folk med til set, også efter en bytur! Har dog aldrig haft behov får at finde selve spillet frem!

Men det er ingen hemmelighed at piger elsker et glas asti, de ser jo kun den store flaske og proppen der flyver, for langt de fleste er pris og mærke ligegyldigt! Denne lille gestus er efterhånden ved at være et godt brugt knep af min wing og jeg, og oftest med stor success!
ande3373
Bølle Bob

Re: Få dem med hjem fra byen.

Indlægaf Happytalk » fre 24. okt 2014 06:55

Har du overvejet bare at gøre dem stanglidderlige når de er på baren så de tager med hjem at knalde i stedet?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Teknikker og taktikker