Kys en pige 30 sekunder efter du har set hende

Åbnere, rutiner, gambits.

Kys en pige 30 sekunder efter du har set hende

Indlægaf Fox » ons 24. dec 2014 15:10

Fox’s super simple guide til at kysse en pige 30 sekunder efter du har set hende

Nu skal det siges at jeg ikke gør det hver gang jeg er i byen, men jeg har nok i alt har gjort det 7 - 10 gange. Og kun i byen ikke på gaden.
Det er meget enkelt, hold øjenkontakt med en pige og smil. De fleste piger vil se kigge væk, men hvis pigen ikke gør, går du langsomt over til hende og giver hende et knus. Du kan evt. samtid med det præsentere dig. Når knuset er slut holder du forsat om hende. Du vil hurtigt kunne om se om hun har lyst til at kysse, hvilet de stort set altid har. Men hvis du ikke kan se det, så bare prøv at kysse hende.

Som med at alt andet er det lettere sagt end gjort. Jeg lærte dette engang King of Hearts coachede mig i byen. Han spurgte mig hele tiden hvilke piger jeg synes så søde ud og sagde så at jeg skulle gå hen til den pige som jeg havde nævnt og sprøge hende om hun ville kysse. Det gjorde jeg så. De første syv ville ikke, men den 8. pige, som virkelig var en smyk pige, ville gerne. Jeg har ikke siden gjort det med at spørge pigerne om de vil kysse, men har som beskrevet ovenfor lært hvordan man kan se om de har lyst.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Re: Kys en pige 30 sekunder efter du har set hende

Indlægaf HipHop » tors 25. dec 2014 20:34

Køligt...

Stof til eftertanke ihvertfald
HipHop
Nyklækket

Indlægaf Big » tors 22. jan 2015 04:02

Den er go nok...

J springer lige i kysset/snavet, intet knus...det en fed fornemmelse
Big
Nyklækket

Indlægaf Desire » tors 22. jan 2015 12:19

Personligt vil jeg mere være til fx. Vitalys model med 3 spørgsmål og så en all-in.
Eller bare holde øjenkontakten og gå efter kysset.

Ser ingen grund til at kramme en fremmed pige. Rimelig intimiderende for begge parter.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fox » tors 22. jan 2015 18:38

Det er øjenkontakten der er det afgørende. Hvis hun holder øjenkontakt med dig, har hun heller ikke noget imod at du krammer hende. Og når du først gør det kan du kysse hende. Der er ingen grund til at stille spørgsmål
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Desire » fre 23. jan 2015 00:14

Fox skrev:Det er øjenkontakten der er det afgørende. Hvis hun holder øjenkontakt med dig, har hun heller ikke noget imod at du krammer hende. Og når du først gør det kan du kysse hende. Der er ingen grund til at stille spørgsmål

Men hvorfor kramme-delen? Jeg vil kysse hende ikke stå og holde om hende uden at vide hvorfor?
Kunne godt tænke mig at vide game-teoretisk hvad krammet skulle betyde?
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Maggiez » lør 24. jan 2015 11:55

Super fint Foxy!! ;)
Jeg går selv for det meste efter kys inden for de første par minutter.. ved at holde øjenkontakt, kino og skabe super meget seksuel spænding den vej igennem.. samt noget push pull hvis hun synes det er mærkeligt... så siger jeg bare til hende at det her er lidt mærkeligt og buster hende i at kigge mig i øjnene...
Min pointe er at det er super fint at gå efter kys tidligt om ikke andet så for at spike attraction!! ;)
Man kan sagtens få et par afvisninger på kysset inden det sker.. men det handler bare om at snakke videre som om intet er hændt når man bliver afvist..
Når det er sagt så er kys heller ikke andet end en ekstra attraction spike for mig.. og ikke noget endeligt mål.. det er og skal altid være pull.. men selvfølgelig er det sjovt at kysse med pigerne!! ;)

Alt det bedste // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Diresta » lør 24. jan 2015 18:21

Jeg har flere gange haft held med at gå efter et kys alt for tidligt og blive afvist og så sige helt opgivende "nååååh ja, det havde jeg glemt, vi skal lige lave dansen: Så hvad laver du til daglig (eller et andet overdrevet trivielt spørgsmål)" og så når hun har svaret gå efter kysset igen. Virker næsten hver gang
Diresta
Bølle Bob

Indlægaf Dreamz » søn 22. feb 2015 15:42

Desire skrev:Men hvorfor kramme-delen? Jeg vil kysse hende ikke stå og holde om hende uden at vide hvorfor?

kramme-delen lægger en 'bund' i jeres øjenkontakt og er med til at skabe en 'vi er et par' fornemmelse, og er i øvrigt derfor dels en comfort-manøvre, dels en attraction-builder. Den er ikke nødvendig, men den fysiske kontakt før kysset er et stærkt værktøj.

jeg går ikke ind i fuldt kram når jeg går efter insta-makeout, oftest er jeg inde med én arm rundt om lænden, typisk højre, og så torsoen pegende ud mod venstre ca 45 grader væk fra hendes ansigts position. Det giver en mere non-committed - og dermed playful - vibe, så det bliver lettere for hende at overgive sig til øjeblikket med efterrationaliseringen 'det skete bare'
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Desire » søn 22. feb 2015 17:21

Dreamz skrev:
Desire skrev:Men hvorfor kramme-delen? Jeg vil kysse hende ikke stå og holde om hende uden at vide hvorfor?

kramme-delen lægger en 'bund' i jeres øjenkontakt og er med til at skabe en 'vi er et par' fornemmelse, og er i øvrigt derfor dels en comfort-manøvre, dels en attraction-builder. Den er ikke nødvendig, men den fysiske kontakt før kysset er et stærkt værktøj.

jeg går ikke ind i fuldt kram når jeg går efter insta-makeout, oftest er jeg inde med én arm rundt om lænden, typisk højre, og så torsoen pegende ud mod venstre ca 45 grader væk fra hendes ansigts position. Det giver en mere non-committed - og dermed playful - vibe, så det bliver lettere for hende at overgive sig til øjeblikket med efterrationaliseringen 'det skete bare'

Se den model er jeg straks langt mere til. Det virker mere playful som du selv siger. Et kram er intimt.
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker