Kys en pige 30 sekunder efter du har set hende

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Kys en pige 30 sekunder efter du har set hende

Indlægaf Fox » søn 22. feb 2015 23:18

Desire skrev:
Dreamz skrev:
Desire skrev:Men hvorfor kramme-delen? Jeg vil kysse hende ikke stå og holde om hende uden at vide hvorfor?
Kunne godt tænke mig at vide game-teoretisk hvad krammet skulle betyde?

kramme-delen lægger en 'bund' i jeres øjenkontakt og er med til at skabe en 'vi er et par' fornemmelse, og er i øvrigt derfor dels en comfort-manøvre, dels en attraction-builder. Den er ikke nødvendig, men den fysiske kontakt før kysset er et stærkt værktøj.

jeg går ikke ind i fuldt kram når jeg går efter insta-makeout, oftest er jeg inde med én arm rundt om lænden, typisk højre, og så torsoen pegende ud mod venstre ca 45 grader væk fra hendes ansigts position. Det giver en mere non-committed - og dermed playful - vibe, så det bliver lettere for hende at overgive sig til øjeblikket med efterrationaliseringen 'det skete bare'

Se den model er jeg straks langt mere til. Det virker mere playful som du selv siger. Et kram er intimt.

Nogle gange har jeg også bare holdt om pigen. Det er lidt forskelligt hvad jeg lige synes virkede mest naturligt. Men et kram behøves jo ikke er være super akavet. Man giver jo også sine venner kram
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Glow » ons 25. feb 2015 00:46

Elsker det - Advanceret Kram! Kun på dansk pickup ;-) Kram kan også laves mere som dominans og behøves ikke være intimt. Fysisk dominerende. Hvilket bygger at hun følger dit lead og derfor vil hoppe med(Gun).

Jeg kommer desuden i tanke om at Cajun viser den mere comfort/attraction "vi er et par" orienterede del Dreamz taler om ret godt i Keys to the vip "klassikeren" hvordan han hurtig kommer ind og side-krammer hende https://www.youtube.com/watch?v=QCyZdBjTwbM 8.24. Blot som eksempel for at se det IRL.

Kino som mellem-eskalering imellem Øjne og kys er IMO ret smooth - meget naturligt. Mikro eskalering. Finesse. Udover comfort delen som Dreamz beskriver kan du compliance teste hende med det for at se hvor hun er med det hvis du ikke har udviklet "makeout intuition" eller hvis du er i tvivl. Hvis hun låser i krammet eller ved berøring kan du være ret sikker på at dit kys vil være problematisk. Jeg bruger næsten altid selv det at tage hendes hånd/ mutual hand caressment hvilket er mere diskret men samtidig mere "bold" fordi de viser intention direkte hvilket krammet ikke typisk gør. Men vil lege med kram :-)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf MysterY » ons 1. apr 2015 08:35

Jeg var engang i Val Thorens, nogle år tilbage hvor jeg nørdede herinde :-) ingen anelse om hvad min gamle bruger hedder desværre. Men der brugte jeg den der "Har du lyst til at kysse mig" hvis HB svare nej, så "Hvem har sagt du måtte grin kækt :b" hvis ja all in! det endte selvfølgelig med jeg fik en dame med hjem alle 7 dage jeg var dernede! :D men helt klart prøves at kramme og kysse =D
MysterY
Nyklækket

Indlægaf Zeus » man 27. apr 2015 23:07

Lyder for vildt! :-D Det vil jeg prøve af næste weekend
/ Zeus
Brugeravatar
Zeus
Happy Meal

Geografisk sted: København / Sønderjylland

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker