Parkering af piger

Åbnere, rutiner, gambits.

Parkering af piger

Indlægaf Fætter Stream » tirs 3. feb 2015 13:53

Ligner for at mange misser piger fordi vores mentalitet er altid at presse for dates og sex nu og her. Tror i rigtigt mange tilfælde er det bedre bare at indse at det kommer ikke til at ske nu - måske er logistikken elendig, man møder hende med 2 dage tilbage af ferien og hun bor i den anden ende af landet. Eller hun er et andet sted i sig liv nu, måske hun har ekstremt travlt med studiet eller har en kæreste eller noget. Eller man skal på date med nogen andre chicks og kan ikke passe hende ind.

DERFOR vil det i nogen tilfælde være bedre at parkere dem, dvs tage deres nr/facebook/andet online stuff og så bare vente og se om noget ændrer sig for hende.

Tror mentalt mange ser det som et gamemæssigt nederlag; jeg mener selv det er mere optimalt at parkere dem, idet det er federe at have en masse piger med goodwill linet up en en masse piger man har "brændt af" fordi man forsøgte at f close hende på toilettet i toget. Det er en dum mentalitet, vel en overkompensation for at mange af os var aaalt for passive før vi fandt game. Så nu er blevet FOR utålmodige i stedet for.

Det er også needyness reducerende at man kan poppe ind og have en god social interaktion med dem.

Man kan sagtens f close kvinder man ikke har snakket med IRL i et halvt år eller i årevis.

Metoden er for mig at se:
- Det skal være tydeligt at der er sexuel kemi, man er fremme i skoene og ikke bange for at eskalere. Man siger simpelt hen til hende direkte "Hvis ikke det var fordi du boede på Svalbard og skulle afsted om ti minutter, så ville jeg være all over dig, jeg er virkeligt tiltrukket dig selv om jeg ikke ved hvorfor. Det kan jo være vi ses igang igen." Der er også noget romantisk over den slags, man bliver sådan en uopnåelig sexuel-romantisk fantasi for hende.
- Man SKAL selvfølgelig have bulletproof kontaktinfo.
- Man holder kontakten vedlige. Det behøver ikke være mere end snak en gang om måneden. Her er det vigtigt man ikke kontakter for ar fiske om at ses. Man kontakter for at nakke, fortælle noget sjovt, noget der minder en om hende, noget der er sket. Hvis der er sket noget så man kan ses skal det nok dukke op sel. Man kan sende hende et billede fra et eller andet man har lavet, f.eks. "købte en ny guitar, ser den ikke sweet ud" og sende hende et billede af en med guitaren. Hun skal bare have en fornemmelse af at "man er derude". Det behøver PÅ INGEN MÅDE at være noget med at man bruger oceaner af tid og timevis hver dag på at snakke med en masse piger.
- Man screener hårdt og vælger kun dem ud man synes er noget ekstra og som man gider snakke med, fordi det ikke vil fungere hvis man ikke kan lide at snakke med dem. Se det mere som du har en gruppe hunkøn man kan snakke om fede ting om, og som man måske møder en dag. Enig i at dem man ikke synes man har nok tilfælles med til at man gider dem i længden, dem eskalerer man bare på med det samme og ser hvad der sker og så fuck det hvis de ikke vil.
- Når muligheden så opstår, så rykker man på det.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Parkering af piger

Indlægaf Kaizen » tirs 3. feb 2015 20:18

Det minder ret meget om de ting jeg prøver at sige i min log, når folk ikke kaster sig over mig...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: Parkering af piger

Indlægaf Alfons » tirs 3. feb 2015 22:05

Vi kaster os da ikke over dig - tag det som konstruktiv kritik ;)
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Tilbage til Teknikker og taktikker