Let’s go Fishing! (Non-verbal Room Game)

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Let’s go Fishing! (Non-verbal Room Game)

Indlægaf Happytalk » tors 30. apr 2015 12:48

1000 tak - kanon post. Vil ud og prøve det af og så må du lige rette på mig;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Fame » tors 30. apr 2015 14:14

Happytalk skrev:1000 tak - kanon post. Vil ud og prøve det af og så må du lige rette på mig;-)

Happytalk som bliver "under the radar" og navigerer i underspillet subkommunikation og EC... Udover at være master i sjov og ballade...
Fy for h. det vil være en giftig cocktail!!!
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Glow » søn 10. maj 2015 14:17

Jeg har ændret min approach lidt igennem mine field tests og samtaler med gunwitch drengene.

tilgang
1) Hovering Pointen er her at sikre at jeg er på hendes radar så hun opfatter at hun ser mig først. Det kan gøres igennem mange af de teknikker du nævner dreamz (fishing style) eller blot ved smart placering i hendes synsfelt mm. Men jeg vil gerne kunne undgå at sku lave en fest(proximity-fun- ballade) og mere gå direkte efter mit target. Blal fordi jeg bruger kropssprog til at skabe lignende værdi som en fun bubble har. Det handler her om forskellige grader af hvor aktiv man er vil være i interaktionen og hvilket spil der er godt til hvilke piger(afhængigt af de cues hun sender). Hvert sted sit behov IMO.
2) Lock eyes/lazer eyes indtil hun kigger væk. her med neutralt/aloof ansigt.

jeg bruger kun de såkaldte quick glances med smil eller andet som du nævner som det første skridt hvis jeg er i en slags "stumble across" situation hvor jeg eg er i bevægelse og vi fanger øjne og røret blir klart taget. Herefter locker jeg eyes og lader hende kigge væk først.

Dvs min model ser mere hover--> lock eyes ud som standard.

mMåske snakker vi micro-kalibreringer og at vi egentlig gør lidt det samme fordi jeg ikke helt forstod dit originale post ordentligt. Svært at få de her ting ned på text. synes bare det kunne give lidt perspektiv. Gjorde ivertifald mig klogere ;-)
Senest rettet af Glow søn 10. maj 2015 14:36, rettet i alt 3 gange.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Glow » søn 10. maj 2015 14:23

BTW en anden ting er hvis et par piger i et 4 sæt reagerer men det er et non target man fanger øjne med eller som kan kigge logistiskt så går jeg direkte i forcing iois. For at få gang i sættet så de alle kigger. Og når mit target kigger så locker jeg eyes. --> get the pretty fish ;-)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker