Kassedamen - How to deal with it?

Åbnere, rutiner, gambits.

Kassedamen - How to deal with it?

Indlægaf tjrp » tors 30. apr 2015 00:54

Hey, jeg har gået med tanken om kassedamen og jeg skulle ud på en lille date.

Jeg står i den situation at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre, hvordan bør man takle dette?

Gå direkte til den
"Hej, du ser sød ud! Må jeg få dit nr?"
Jeg tænker dette er for direkte og måske ville hun føle sig beskuet af andre i køen.

Hvornår har du fri?
Det her er jo knap så direkte som overstående, men jeg har bare en ide om at det ville kunne føles lidt klamt "Hej hvornår har du fri?" måske kunne det ende med politiet blev tilkaldt fordi hun tror jeg er en eller anden seriemorder - jeg tror godt i kan se det fulde billed i hvad jeg mener.

Sedlen
Ville det være bedst at skrive en seddel med en lille frase, navn, tlf nr og give den sammen med de sedler jeg betaler med - På denne måde kommer det ikke til at virke akavet for hende i forhold til hvad andre kunder tænker. På den anden side er det måske også et sats om hun så overhovedet får nosset sig sammen, til at skrive.
tjrp
Seargeant O'Hara

Re: Kassedamen - How to deal with it?

Indlægaf Glow » tors 30. apr 2015 01:48

er det en du har en kontinuerlig udveksling med eller er det en random kassedame i hvilket som helts supermarked?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf tjrp » tors 30. apr 2015 13:51

Ja, hun er ved den lokale netto. Jeg har set hende nogle gange, og hun er altid smilende. jeg tror hun er nogle år yngre end mig 3 - 4 måske. Jeg ville sige hun er en 9'er.
tjrp
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » tors 30. apr 2015 14:59

Fint nok med dine forslag
men overvej mere hvordan du kan game hende?
Jg ser intet gameagtigt i det du skriver da det alle er 3 moves der blot closer the deal uden noget skub v. attraction/comfort etc.
hvad ville en dygtig gamer gøre? (Cocky funny, flirt, frametwist, teasing, arousal etc.?)
det gode er at du her har mulighed for at arbejder hende over flere gange hvis hun ofte er der.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf tjrp » tors 30. apr 2015 20:50

Well, nu er det sådan at jeg er der ca 7 gange ugentligt og jeg ser hende måske 2 gange i løbet af en måned.
Foreslår du stadig jeg skal prøve at game hende? jeg tror ikke helt jeg forstår hvordan det skulle være muligt, men jeg er klar på forslag.
tjrp
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » fre 1. maj 2015 15:03

Pointen er bare at du ikke behøves rykke ind fuld monty fordi du vil se hende igen. Du kan også gå all ind. Your choice!

Yes. game hende. ideen er rent faktisk at spike hende lidt attraction-vis og måske comfort vis inden du går efter et evt. close. Det er ret nongame-yt grænsende til chodish "bare" at close på de måder du beskriver IMO. mange rådgiver rundt omkring bare at go for it men det her er et gameforum så lad os game. Check de forskellige game teknikker og prøv nogle af dem af. Mener david deangelo brugte en del cocky funny med retail clercks med success. Gunwich har også nogle eksempler i hans materiale. Søg lidt rundt på retail clerck, osv på nettet og læs hvordan andre gør det. Der er masser af forums med forslag etc. Forcing iois ku ogs være en teknik. det brugte jeg igår på en pige i mit fintess center.

Et mere direct eksempel som jeg ville køre i den situation er " hvaså Netto - flirter du med alle dine kunder eller skal jeg følge mig speciel? med et frækt smil. Hendes svar vil vise dig hvor hun står bl.a. fordi det vil konfirmere om i flirter. Det andet det kan gøre er at manifestere at i flirter i hendes hoved. hvis hun passivt accepterer er det også godt. Derefter noget ala "det er ærlgit du er blondine(hvis hun er brunette) for jeg hvis ik ville jeg invitere dig ud". Dette er en såkaldt soi med falsk barierre. Igen se hendes response. Gå evt her efter nummeret. Men denne approach kræver lidt balls og udstråling.

Det gør at der er lidt attraction eskalering og følelsesmæssig op og ned for hende inden som viser din personlighed til hende.. blot eksempler men håber det gir lidt forståelse
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf tjrp » fre 1. maj 2015 20:34

Slet ikke en dårlig ide!! - nu har jeg bare ikke rigtig lyst til at gennemgå alt det "The game", "RSD" osv. en gang mere, det bliver for omfattende og jeg tror jeg skal lære det her hen af vejen frem for at læse en bog.

Det ville se sådan her ud i mit hoved:
Jeg kommer hen til kassen smiler til hende og får øjn kontakt.
Jeg må dog sørge for at der ikke er flere ved kassen, tror hun ville føle det akavet, eller blive meget genert.

"flirter du med alle dine kunder eller skal jeg følge mig speciel?"
Alt efter svar kunne jeg bruge den næste:
"det er ærgerligt du er blondine for hvis ikke ville jeg invitere dig ud, hvornår har du fri?"
Jeg har aldrig gjort det før, så jeg har ingen ide om hvordan dette ville ende, eller hvordan jeg ville håndtere afvisning.
tjrp
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » lør 2. maj 2015 02:50

Der er ikke tale om at læse en bog men om at "slå op" i forh. til det du kæmper med. Forstå principperne på specifikke områder og lige genlæse de specifikke områder der har relevans for at være skarp. google pua + et ord og du vil hurtigt finde en masse fede fora der kan give dig hurtig indsigt ;-)
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf tjrp » lør 2. maj 2015 22:11

Så er der en lille update!

Nå men nok så meget planlægning, jeg endte med at lægge en lille seddel sammen med pengene da jeg betalte.

på trods af jeg har ligget syg med influenza siden torsdag bedrog jeg mig der op. Jeg så så at hun var der, og valgte selvf. køen hvor hun var, da jeg kom frem var der noget galt med "kort maskinen" så man skulle stikke et stykke "pap" ind sammen med kortet - jeg sagde det er sku da mærkeligt
Hun svarede ja og grinte
nå men jeg får betalt og går ud af butikken, jeg vender mig om og kigger på hende da jeg er kommet ud og ser hende gennem glas partiet - hun kiggede også og vi smilte til hinanden.
Jeg gik hjem, og fik tanken om at skrive den her seddel
Der stod:

"Lad mig se dine øjne smile et andet sted"
Mit telefon nr
Mit navn.

Jeg gik op i Netto igen en time senere og hun var der stadig, jeg havde taget en taske på for at det ikke skulle se ud som om jeg bare skulle give hende den her romance erklæring.
Jeg tog en smoothie i hånden og gik til kassen, lagde den på båndet.
Da jeg betalte kontant lagde jeg seddelen sammen med og spurgte hvad hendes navn var. hun svarede og så så seddlen.

Nu har jeg så fået en besked fra hende, imod alle mine forventninger.

"Hej ***
Jeg plejer dog ikke at kontakte folk, men jeg tænkte, at jeg kunne tage chancen og du ser også rigtig sød ud. Hilsen ***"

Selvom det her ikke er game som Glow siger, hvilket jeg giver ham ret i, så skal den alligevel have en plads herinde efter min mening. Eventuelle postulater om at det her var det mest AFC, chode og hvad man ellers kan finde på at sige skal jeg ikke frifinde mig fra.

Håber man kan læse trods diverse stavefejl.
tjrp
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » lør 2. maj 2015 23:15

Hey. Self. er det velkomment herinde. Og lige meget hvad er det du gjorde en såkaldt eskalering der krævede balls! Du gik efter det på den måde du fandt rigtigt og hvor du er lige nu. Super! Jeg prøvede bare at skubbe lidt positivt på og få skabt noget bevisthed og sparring hos dig omkring hvad du kan gøre fra et game perspektiv. Hvilket åbenbart har givet dig lidt reflektion som var meningen ;-) Super
Brugeravatar
Glow
T2

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker