Kassedamen - How to deal with it?

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Kassedamen - How to deal with it?

Indlægaf Kaizer » søn 3. maj 2015 14:43

Du har Dansk Pickup Forum officielle godkendelse på dit move, men vil som Glow også altid anbefale at man flirter lidt med pigerne inden man closer. Men har da både #,k og f-closet uden, fordi jeg er sådan en flot fyr.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf tjrp » søn 3. maj 2015 16:25

Sweet. Nu er det næste så bare at få en date sat op. Hun virker umiddelbart ret on

"du er så cute"
tjrp
Seargeant O'Hara

Indlægaf Mano » tirs 12. maj 2015 01:24

tjrp skrev: Selvom det her ikke er game som Glow siger, hvilket jeg giver ham ret i, så skal den alligevel have en plads herinde efter min mening. Eventuelle postulater om at det her var det mest AFC, chode og hvad man ellers kan finde på at sige skal jeg ikke frifinde mig fra.

Håber man kan læse trods diverse stavefejl.

Jeg vil mene at alt, der har med scoring af modsatte- og/eller samme køn (hvis man er til det) er game. Spørgsmålet er hvordan man gamer :)
Din seddel var finurlig og simpel + du spurgte om hendes navn + I havde haft øjenkontakt (du har vist interesse, gør det nemt for hende og det er interessant for hende uden at være for meget). Det får thumbs op fra mig af og det virker de fleste andre steder vil jeg tro. Det eneste jeg kunne se som ulempe er man aldrig ved om de skriver tilbage, da man giver sit nr. til dem og ikke omvendt, men hvis man er cool i de få sek. man snakker /mødes er chancen væsentlig højere.
Mano
Happy Meal

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker