Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Åbnere, rutiner, gambits.

Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Indlægaf Kami » ons 13. maj 2015 00:29

Jeg daygamer ikke så meget lige pt., da jeg ser en fyr fast.

Men jeg har det tilbagevendende problem, som Fame's succes med daygame mindede mig om. Nemlig at fyrene har skyhøjt bitchshield ved daygame!!

De gange, jeg har spurgt ind til det, finder jeg ud af at de mener, det er "for godt til at være sandt". At en ikke-grim, ikke-tyk ung kvinde kan finde dem interessante og forsøge at score dem /deres nummer/en date, bare sådan, midt i toget /på Strøget /i butikken /whatever.

Det kræver ret meget, at trænge igennem og få dem til at forstå, at jeg IKKE er ved at sælge dem noget /Jehovas Vidne /del af et væddemål.

Jeg har overvejet, om jeg er for aggressiv og direkte i min fremgangsmetode, men problemet er, at fyrene sidder så solidt fast i deres "no way this is happening"-mentalitet, at jeg ikke som i byen bare kan starte en samtale og udvise et par IOIs, og så fatter fyren en hentydning og tager teten derfra.
Sådan at jeg egentlig bare initierer kontakten, og så scorer han mig -agtigt.

Hvis jeg ikke bærer samtalen frem og sørger for eskalation, dør den vildt hurtigt. Selv relativt friske fyre bliver lidt generte eller er for opslugte af hverdags-tanker, til at fatte at det er et kontaktforsøg og ikke bare, at de kan svare på et eller andet random, og så er jeg væk igen.
Synes, at jeg hurtigt virker for ivrig og lidt akavet, fordi de bare_ikke_fatter_det!

Har I forslag?

Jeg har også forsøgt "Du ser sød ud, her er en seddel med mit nummer"-taktikken, men det fører kun til sexdates. Det er ikke altid lige det, jeg søger.
Kami

Re: Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Indlægaf Glow » ons 13. maj 2015 02:48

Hurtig-ivrig bliver oftest mødt af mig og som nærmest frastødende.. ligsom to magneter der kommer for tæt på hinanden. Væk!
Måske skal du "baite" mere aka typisk kvindestategi - lok os ind?
eg kan du lave en såkaldt "stumble across" hvor du positionerer dig så han ser dig og tror han har set dig først. derefer vender du dig eller går næsten ind i ham med et "åh hej"..
= mere feminin uskyldig-sød energi
se hvad der sker?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Fame » ons 13. maj 2015 03:18

Kamikee skrev:De gange, jeg har spurgt ind til det, finder jeg ud af at de mener, det er "for godt til at være sandt". At en ikke-grim, ikke-tyk ung kvinde kan finde dem interessante og forsøge at score dem /deres nummer/en date, bare sådan, midt i toget /på Strøget /i butikken /whatever.

Det kræver ret meget, at trænge igennem og få dem til at forstå, at jeg IKKE er ved at sælge dem noget /Jehovas Vidne /del af et væddemål.

Hvis jeg ikke bærer samtalen frem og sørger for eskalation, dør den vildt hurtigt. Selv relativt friske fyre bliver lidt generte eller er for opslugte af hverdags-tanker, til at fatte at det er et kontaktforsøg og ikke bare, at de kan svare på et eller andet random, og så er jeg væk igen.
Synes, at jeg hurtigt virker for ivrig og lidt akavet, fordi de bare_ikke_fatter_det!

Vores kultur og kønsroller gør situationen socialt yderst anderledes. Og det kræver massive balls for en fyr, at kunne acceptere at blive lagt an på ved daygame.

Hvis jeg var pige, ville jeg 100% gøre det anderledes. Jeg ville kalde på det "socialt acceptable", og approache ved at spørge om hjælp til noget konkret. Den lækre pige, som kommer med et reelt ærinde: "Jeg kan ikke finde butik X, ved du hvor den er?" (uskylden bløder ud af dig). Få ham til at vise dig derhen, undskylde for at bruge hans tid, smile sødt når I når derhen og linger 3 sekunder inden du går ind.

Så får han mulighed for at tale med dig på vejen, og "føre dig", og hvis han har kugler til at close dig, er han værdig.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kami » ons 13. maj 2015 10:31

Alt det I skriver, er det jeg gør. Og hvad sker der? Fyren bliver lidt genert, men glad for min interesse /diskrete flirten, følger mig hen til butikken, forsøger at trække tiden i det uendelige... og ender med at gå.
It's not that I'm not pretty enough. Det er uanset hvor vi hver især befinder os på diverse skalaer.

Ikke-gamere kan IKKE finde ud af at tage nummeret. 9/10 kan ikke.

Det betyder ikke, at han ikke er værdig. Han kan sagtens være typen, der ellers er initiativrig og var vi i byen en aften, ville han nok opføre sig helt anderledes.

Selv når jeg laver min kaffebars rutine*, ender jeg med at numberclose mig selv. Og det er stadig akavet.

* Kaffebarsrutinen:

Bla bla bla, samtale.

Mig: "Kender du egentlig til nogle gode kaffebarer, jeg er altid på jagt efter nye steder?"
Ham: "Den der på Skindergade, bla bla"
Mig: "Ej, den lyder vildt god!! Men alle mine veninder har travlt med at lege far, mor og børn... jeg mangler virkelig nogen, der kan tage mig med til nye steder som f.eks. Café Skindergade, og drikke en kop med mig...?"

Her er det så meningen at fyren skal sige: "Det vil jeg da gerne, yadda yadda", men oftere bliver de lidt generte og snakker om, at "det kender de godt" osv.
SÅ FAT DOG EN HENTYDNING
Kami

Indlægaf Kami » ons 13. maj 2015 10:36

Jeg har endda prøvet for sjov, at se hvad der skete ved at "snuble" ind i fyren ("Ej hovsa") og så gribe fast i hans overarm/biceps og blive sådan helt lillepiget, "Ej, du træner da vist!" og lettere hjernedød, mens jeg sender ham fuck-me eyes. Er jeg heldig, så forsøger de at gribe mig/støtte mig når jeg "snubler" og rører derfor ved mig, så der er god fysisk kontakt og selvom jeg kan SE på dem (og nogle gange fysisk mærke), at de bliver rimelig "on" af min fjollede "klodset lillepige"-tilgang, sker der ikke rigtig noget.
Også selvom jeg tri-gazer dem indtil jeg er skeløjet.

Jo, hvis jeg gør det selv. Men så er det netop, at jeg åbenbart stemples som en eller anden nymfo, de ikke gider overveje til noget seriøst.

Nå, jeg må vel bare ud og kaste lidt mere med håret, blafre med vipperne, strutte med røven og afprøve nye åbnere.
Kami

Indlægaf Fame » ons 13. maj 2015 10:51

Kamikee skrev:Jeg har endda prøvet for sjov, at se hvad der skete ved at "snuble" ind i fyren ("Ej hovsa") og så gribe fast i hans overarm/biceps og blive sådan helt lillepiget, "Ej, du træner da vist!" og lettere hjernedød, mens jeg sender ham fuck-me eyes. Er jeg heldig, så forsøger de at gribe mig/støtte mig når jeg "snubler" og rører derfor ved mig, så der er god fysisk kontakt og selvom jeg kan SE på dem (og nogle gange fysisk mærke), at de bliver rimelig "on" af min fjollede "klodset lillepige"-tilgang, sker der ikke rigtig noget.
Også selvom jeg tri-gazer dem indtil jeg er skeløjet.

Jo, hvis jeg gør det selv. Men så er det netop, at jeg åbenbart stemples som en eller anden nymfo, de ikke gider overveje til noget seriøst.

Nå, jeg må vel bare ud og kaste lidt mere med håret, blafre med vipperne, strutte med røven og afprøve nye åbnere.

Fuck, jeg er glad for, at jeg ikke er pige :shock:
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Desire » ons 13. maj 2015 17:53

Åh herligt. Jeg er flad af grin kami. Glad for at være mand her! :D klodsethed kan godt være nuttet
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » ons 13. maj 2015 17:57

Det værste er, at man skal bruge "nuttet klodsetheds"-rutinen på ALLE mænd. Uanset om man tænker "Ham der er nok mere pæn end klog" eller "Ham der har en taske fra Forening af Danske Lægestuderende!".

Jeg kan godt i perioder kæmpe lidt med at bevare respekten for mænd. Fordi jow da, senere hen vil de reflekterende fyre da gerne have en kvinde de kan sparre med. Men i det der første møde, vil ALLE bare have "tihi"-gåsen. Hun ER også cute. Men helt ærligt. :roll: :lol:
Kami

Indlægaf Glow » ons 13. maj 2015 18:00

Min erfaring er at jo lækrere og mere høj status piger jo mere subtle er hendes "cues".. jo mere bløde, skjulte og sofistikerede hendes ais. Tror det er et andet spil du skal ha gang i end det du finder i gaming litteratur som er maskulin og ret "intrusive". Thri-gazing fra en pige er alt for meget for mig i et første møde. Hårkast grænsende til for meget. Og hvis hun gør mange af disse ting = virkelig gør det klart er det et turn off. Kan være det kun er mig.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » ons 13. maj 2015 18:26

"Jeg skal have sat en lampe op og mine forældre bor i zimbabwe.. Du ligner en der har dejlig stærke hænder… Kan du hjælpe? "

Lol.. No idea :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker