Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Indlægaf A tall dark stranger » ons 13. maj 2015 18:32

Jeg ville køre den indirekte hele vejen så han føler at du har brug for hjælp for at gøre det hele lidt mere plausibelt. Small talke først og etablerer nogle fælles interesser områder osv. Derefter være lidt damsel in distress. Sig din wifi router ikke virker og om han ikke kunne kigge på den (du er jo single og har derfor ikke adgang til et teknisk geni og ville blive såååå glad). En pige fik engang lokket mig hjem til sig selv med det trick. Routeren skulle bare genstartes og banging insued.
A tall dark stranger
Fætter kanin

Indlægaf Kami » tors 14. maj 2015 14:43

A tall dark stranger skrev:Jeg ville køre den indirekte hele vejen så han føler at du har brug for hjælp for at gøre det hele lidt mere plausibelt. Small talke først og etablerer nogle fælles interesser områder osv. Derefter være lidt damsel in distress. Sig din wifi router ikke virker og om han ikke kunne kigge på den (du er jo single og har derfor ikke adgang til et teknisk geni og ville blive såååå glad). En pige fik engang lokket mig hjem til sig selv med det trick. Routeren skulle bare genstartes og banging insued.

Vil jeg have sex, går jeg op til en fyr, spørger om han er single, stikker ham min adresse og mit nummer, siger at han er pæn og gerne må komme forbi = sex.

Det er ikke sex, jeg søger.
Kami

Indlægaf Kaizen » tors 14. maj 2015 23:30

Hmm overvejede lidt at foreslå noget i retning af den gamle "jeg ved det her er virkelig usædvanligt/jeg plejer ikke at gøre den her slags, men..." og så spille med helt åbne kort.

Men så fandt jeg på en anden åbner "hey er du på Tinder?"
Og så hurtigt dreje samtalen over på at det ville være meget mere praktisk og spændende at møde folk i virkeligheden, frem for at skulle sidde og taste på en mobiltelefon

Tænker at det måske kunne være en måde at få dem over i det rigtige frame frem for "hmm gad vide om det her er skjult kamera eller hendes veninder står og griner af mig"
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Happytalk » tors 14. maj 2015 23:54

Hej. Sæt din tinder til 1 meters afstand.. Virker 50/50

Får altid et sjovt grin på den hvis de er på tinder.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Ross » ons 27. maj 2015 10:44

Ja det er virkelig et smukt bevis på at der er brug for noget game-ækvivalent for drenge i deres opdragelse. Vi er simpelthen gennemsnitlig ALT for dårlige til at flirte, hvilket vi hader lige så meget selv. Før game have jeg opført mig på præcis samme måde som de fyre her, hvis en pige kom op til mig på den måde. Vi bliver desværre lært ret tidligt at "piger værdsætter ikke den slags kontakt" og "sådan noget gør pæne piger ikke"... Bullshit, selvfølgelig gør de det.

Men ja konkret hvad du kan gøre - desværre nok ikke så meget, du er nok nød til at spille lidt bimbo - ligesom vi fyre er ofte også er nød til at tangere overconfident/røvhuller i de første par minutters interaktion. Vi håber også på den der pige der kan se igennem spillet og bryde reglerne, så det går begge veje.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » lør 30. maj 2015 19:22

har du overvejet at studer femme fatales og deres udstråling? Blev inspireret af en pige der virkelig fik aktiveret min raw man go get her igår. Hun var i den retning. Udstrålingen disse kvinder har er ret interessant. Og den aktiverer os. gad godt se et studie af kvindelige naturals!
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kami » søn 31. maj 2015 23:57

Om jeg har overvej...? Årh, skat, du er fandeme sød. Men jeg brugte 2-3 år (ÅR!) på at finpudse min "Jessica Rabbit" (da jeg var på det gamle tgo), og befinder jeg mig i selskab med jazz og martinier iført en cocktailkjole, er der ikke en eneste mand (og også langt de fleste kvinder) nogensinde, jeg ikke kan score.
Det er mit allerbedste game, creme de la creme, og en setting jeg har mestret til perfektion.

Men det falder ret meget igennem nede i Super Brugsen, du ved. Det er lidt for meget. ;)

"I'm not bad. I'm just drawn that way."

https://www.youtube.com/watch?v=XAnNvnViJpo
Kami

Indlægaf TheLogan » tirs 2. jun 2015 00:48

Jeg har flere gange oplevet situationer hvor fyre er fuldt ud bevidste om at en pige ved højlys dag lægger an på dem. Heck, jeg har selv stået som fyr i den situation et par gange og ikke anet hvad man skulle gøre, ud over at grine fjoget. Der er fyre der godt kan finde ud af at reagere i de situationer, men mange fyre er bare fuldkommen clueless.
Og som det også er nævnt så er der også hele den der med "er jeg på skjult kamera?", "Er det bare et dare?", "What's the catch?!??".

Jeg har dog ingen anelse om hvordan man omgår alt det som kvinde.
TheLogan
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » tirs 2. jun 2015 02:10

Prøv med en roger rabbit. Måske det passer bedre til brugsen ;-)

Mit bedste bud er stadig "hovering"(gunwitch) og nonverbal game. Hovering er en observeret kvinde taktik som Gun bruger.

Har du urealistiske forventninger? De ratioer jeg ser på daygame for traditionelle typer (inkl natural game people) er ret lave. De gode layer vist 1 ud af 40 eg krauser pua. Du kan deraf måske date 3 ud af 40 hvis du er top performer? Paul janka som har en mass excel sheet tilgang layer 11%. Ved godt det er æbler og pærer men stadig indikerende i en eller anden grad.

Vi skal på library bar snarligt.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf TheLogan » ons 10. jun 2015 20:27

Jeg har løsningen på dit problem. Du skal være girls only PUA coach, og simpelthen saturate Danmark med piger der daygamer, på et eller andet tidspunkt vil mænd fatte at de ikke er på skjult kamera eller lignende, når de først har vendet sig til det ;)
TheLogan
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Teknikker og taktikker