Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Fyrenes bitchshield, daygame som kvinde

Indlægaf Happytalk » tors 11. jun 2015 13:26

Giv nu bare din wifi router en tur med hammeren. Så vælter fyrene ind! :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » tors 11. jun 2015 13:28

"Men det falder ret meget igennem nede i Super Brugsen, du ved. Det er lidt for meget. ;)"

Hvad er der galt med: hej det mad du køber ind til ser da ret lækkert ud. Hvad siger du til at vi laver mad sammen?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf James Collin » fre 12. jun 2015 12:21

"Af mine erfaring, er kvinder de værste til at score nogensinde, oftest fordi de forventer at blive scoret eller fyren skal tage over. Fordi deres udsende eller cutines gør hele arbejdet, mens de plotter deres næste mind games med deres veninder eller hvad de nu har læst i et blad eller flere blade hehe"

Jeg er blevet stillet mærkelige spørgsmål af kvinder daygame, nightgame og hele pisset... Blevet væltet ind i bevidst, næsten skubbet ned af en trappe, fået albuer i siden, trådt over fødderne, sex talk, taget et vist sted og lort og lort hehe...

Den værste dræber hos kvinder, er deres udseende eller mind games eller begge dele (Medmindre fyren bare er efter sex eller bare vil imponerer sine venner).

Det jeg mener der oftest går galt med kvinder, når de skal score eller prøver at score eller møder en fyr, er simpelthen at de glemmer sig selv i processen. Og når de mindst tænker de skal score eller tænker over de skal score og har sig selv med i processen og ikke skal score, så falder fyre oftere for dem. For så er der ingen mind games eller udseendet der skal arbejde for dem eller fyren der skal lede og fyren får egentlig lov at se hvem hun er og forstille sig en fremtid med hende, før han bliver gennem smadret af mind games og alle hans obligationer pis og møj, alting før første date, sex og jeg skal komme efter dig hehe...

Fyrer hader lige så meget alt det lort man skal igennem, de vender sig bare mere til tanken, at sådan er det bare og derfor helst ikke vil gå igennem besværet før højst nødvendigt. (Medmindre hun er mega lækker eller hvad vi lige præcist har ledt efter i vores livsstadie, krise eller whatever "Det skal siges, en pige der er mega lækker, ikke er det samme som en pige vi har ledt efter")

Så ja, fyrer har et mega højt Bitch shield. Fordi at de er traumatiseret af kvinders mind games...
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf chrisjv » ons 24. jun 2015 07:59

Altså hvis en fyr ikke tror på at en kvinde kan lægge an på ham om dagen, hvad siger det så om fyren?

Det er lidt ligesom en pige der tror at hendes næste kæreste bliver en sød fyr.. ok
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kaizer » ons 24. jun 2015 22:50

Hej igen
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » ons 12. aug 2015 17:37

Jeg tror du er nød til at gribe det an på en helt anden måde. Hvis du leder efter mere end sex, så virker den der 'Åh du ser sød ud, her er mit nummer' ikke. Det gør den der nuttet uskyldige tilgang heller ikke, medmindre den sælges til perfektion, og selv der, så kan en fyr med nogenlunde social-awareness opfange, at du ikke er helt så uskyldig og nok har et skjult agenda. ;)

Så her er mit forslag. Du skal gøre hvad de fleste mandlige gamers gør, du skal analysere dit 'offer'. Hvis du ser en fyr der lader til at være klog og som du finder interessant, hvad så med at udfordre ham rent intellektuelt, istedet for at spille på det seksuelle? Aka, du viser dit værd (value) igennem din akademiske klogskab (som du tilsyneladende virker til at besidde) og ikke din sexappeal. Rent personligt ville jeg finde en kvinde meget mere tiltrækkende, hvis hun spillede på det intellektuelle fremfor det seksuelle ved en coldapproach. Ellers er der stadig en lille del af mig der ville tænke 'Jeez, what skank, hvor mange har hun lige været oppe og spørge om det samme?' (Sorry, men det lægger desværre til vores natur).

Så hvad med at spørge ham casually om et eller andet relevant i medierne, spørg om hans mening omkring et eller andet verdensproblem etc. Derefter kan du jo spørge om i skulle snakke videre om det over en kop kaffe på et tidspunkt? Og først der sætter du din sexappeal ind. Så får han først og fremmest den indsigt, at der er mere til dig end sex. Førstehåndsindtrykket er vigtigt ;)

Aner ikke om det virker, men det er hvad jeg lige kunne komme på.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker