Overkom fear og få piger til at approache dig.

Åbnere, rutiner, gambits.

Overkom fear og få piger til at approache dig.

Indlægaf math341c » tors 14. maj 2015 16:54

Halløj mine herrer, jeg ved godt jeg er ny, men jeg vil meget gerne fortælle et trick, der er gået op for mig til den sidste fest jeg har været til.

For cirka 2 måneder siden har jeg valgt at ændre mig selv fuldstændigt, jeg var begyndt at styrke træne og har fået nogle muskler jeg er glad for, som gør mig mere selvsikker ved piger. Og jeg er begyndt at være meget mere social.
For 2 måneder siden var jeg til en gymnasiefest. Det lykkedes mig at approache nogle piger, men jeg fik afslag, jeg blev meget ked af det indeni.
For 3 dage siden, var jeg også til en fest. Jeg blev approached af 7 piger, og 2 af dem ville drikke mig fuld for at score mig.
Hvad skete der dog der?

Jeg vil nu fortælle hvordan jeg har overkommet at være bange for at approache piger….

Kender i Derek Rake? Derek Rake som fortæller om sig selv, var en tyk og grim mand. Han havde det samme problem som mig. Han har udgivet sine fri bøger, om hvordan det virker med at score piger. I dag er Derek Rake, Alpha manden der kan score de hotteste damer ude på gaden, i USA.
Han skrev en ting i sin bog, som fik mig til at tænke hele tiden ”A no/reject from a woman, means absolutely nothing”. Jeg lå i min seng og tænkte hele tiden på denne sætning, og så tænkte jeg, han har sku ret. Hvordan kan det være at nogle danskere tør at tage til krig i Afghanistan, og jeg ikke tør at approache en pige? Jeg har jo intet at miste. Det der er problemet med os fyrre, det er at vi er så bange for at approahce piger, fordi hvis skal bare have et ja fra dem, og derfor afgiver vi for meget power til dem! På dem måde viser du, at du ingen værdi har. Det er en attraction killer.
For at overkomme dette, er der en måde at snyde dine tanker på. Derek Rake forklarer den, og den har virket på mig. Begynd at dagdrømme i første person, ligesom i skydespil, at du er til en fest, og alle piger smiler til dig og når du så approacher dem, så sker der kun gode ting, du flirter med dem osv og de flirter tilbage, alt skal bare gå godt. Simulerer i billeder i din hjerne at du gør dette. Gør det en gang om dagen før du går i seng, du kan også gør det mens du mediterer, hvis du gør det.
Den anden måde, det er den som jeg sagde med Afghanistan? Sammenlign hvor farligt det er at tage til Afghanistan end til en pige?
Træn dette, og tro mig du får mere selvsikkerhed.
Den anden ting med selvsikkerheden er, hvad er det der gør dig mindre selvsikker?
Tænk over det. Er du skinny og du synes du ser for svag ud til piger? Så begynd at styrketræne ligesom mig. Er fordi du er for tyk, der gør dig mindre selvsikker? Så arbejd på at tabe dig.
Det handler om at eliminere alle sine usikkerheder.

Den næste del er så, hvordan jeg gjorde det trick at jeg blev approached af 7 piger? Og jeg ikke har approached en eneste.
Bliv til en Alpha Male. Jeg har arbejdet på det i disse to måneder foran et spejl. Jeg er ikke 100% en Alpha male. Men meget mere end før. Du skal først være selvsikker før du kan blive en Alpha Male. Alpha male er manden ligesom James Bond, som don´t care om han får afslag og opfører sig 100% selvsikker, går med rettet ryk, går stolt, smiler til alle osv. Alpha Male er direkte sagt en ”Chick magnet” som piger bare elsker. Alpha male er ikke nervøs overhovedet, han føler sig 100% komfortabel alle steder, selvfølgelig også når han approacher piger.
Tag dit fineste tøj på, og opfører dig som en Alpha Male foran dit spejl, lad som om du begynder at tale til en pige osv.
Læs mere her: http://www.wikihow.com/Become-an-Alpha-Male
Den fest jeg var til for 3 dage siden, gjorde jeg det præcis, jeg gik stolt rundt og smilte til alle, og talte højt og tydeligt. Jeg satte mig ved et bord, hvor jeg kendte en fyr ret godt. Jeg smilte til ham og talte højt. Og jeg var helt rolig og lænte mig op af stolen. Og bum lige pludselig kommer der 3 piger, og spørger om jeg skal have en drink osv.
Der var også en pige der spurgte om jeg ville danse, og jeg mødte også nogle udenfor osv, de sagde hej til mig, ikke mig til dem.
Den anden ting som Alpha male er, at han går i pænt tøj. Jeg tog det fineste jakkesæt jeg havde på, og den havde en stærk farve, det er mening at jeg skal have unik tøj på, så jeg skaber atention. Og det gjorde jeg. Jeg kunne tydeligt se at det skabte atention hos damerne da jeg gik forbi borderne.

Jeg er glad for at blive så god som jeg er nu. Jeg håber i kan bruge det til noget.
Jeg vil meget gerne give credits alle dem der har hjulpet mig her og Derek Rake.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Re: Overkom fear og få piger til at approache dig.

Indlægaf Jonez » fre 10. jul 2015 14:23

Stærkt godt arbejde - Det er en fedt eksempel på at man også kan træne game hjemme i lejligheden - Det gør at man kan være endnu mere effektiv!

Først tager jeg 20 minutters meditation for at tømme hovedet fuldstændig og få styr på mine tanker - derefter 10 minutters positiv visualisering.
Jonez
Private Johnson

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Neal Caffrey » tirs 21. jul 2015 20:50

Vender lige tilbage på den her.
Har nemlig lidt for meget vægt at slæbe rundt på.

Og så skal jeg have mig et ordenligt sæt tøj til byen.
Fed post!
Neal Caffrey
Private Johnson

Indlægaf Kami » tirs 21. jul 2015 23:58

Hvordan man bærer sig selv, betyder mega meget. Piger har forskellige præferencer; selv har jeg altid været en chubby chaser, men det har da ikke afholdt mig fra at date skinny guys eller mega trænede fyre.
Fælles for dem har dog været, at de har udstrålet selvtillid og at de hvilede i sig selv. Det er meget tiltrækkende.

Får man det federe med sig selv af at træne, så er det cool. Men hvis et nyt sæt tøj kan gøre det, er det også cool. Kvinders nr. 1 fysiske præference hos mænd har de sidste 100 år (for realz, 100 år) været: Hans øjne. Nr. 2 har været hans smil. Selvf. skal man ikke have grimme tænder, men det handler rigtig meget om udstråling, øjenkontakt og hvad man signalerer hermed, samt positivitet og en selvsikker attitude.

Jeg kan også anbefale newbs at sikre sig mange veninder. Simpelthen hænge ud med piger, man ikke har lyst til at knalde med, bare for at vænne sig til at omgås piger. Så bliver det langt mindre akavet, når man står i en situation hvor man snakker med piger, man GERNE vil knalde med.

Piger er bare mænd uden dillere og testosteron. Og deres prutter lugter også. Hvis du står ved en meget smuk pige og bliver nervøs, så prøv at forestille dig hendes shit face når hun er på wc. Du kommer måske til at grine, men du stopper også med at være alt for nervøs omkring hende, for ingen er så lækker, at de ikke er grimme når de skider.
Kami

Indlægaf GrønBagØrene » lør 8. aug 2015 00:24

Kamikee skrev: ingen er så lækker, at de ikke er grimme når de skider.

U just made my day.. :lol:
GrønBagØrene
Bølle Bob

Indlægaf Gregersen » fre 21. aug 2015 13:42

math341c skrev:For at overkomme dette, er der en måde at snyde dine tanker på. Derek Rake forklarer den, og den har virket på mig. Begynd at dagdrømme i første person, ligesom i skydespil, at du er til en fest, og alle piger smiler til dig og når du så approacher dem, så sker der kun gode ting, du flirter med dem osv og de flirter tilbage, alt skal bare gå godt. Simulerer i billeder i din hjerne at du gør dette. Gør det en gang om dagen før du går i seng, du kan også gør det mens du mediterer, hvis du gør det.
Den anden måde, det er den som jeg sagde med Afghanistan? Sammenlign hvor farligt det er at tage til Afghanistan end til en pige?
Træn dette, og tro mig du får mere selvsikkerhed.
Den anden ting med selvsikkerheden er, hvad er det der gør dig mindre selvsikker?
Tænk over det. Er du skinny og du synes du ser for svag ud til piger? Så begynd at styrketræne ligesom mig. Er fordi du er for tyk, der gør dig mindre selvsikker? Så arbejd på at tabe dig.
Det handler om at eliminere alle sine usikkerheder.

Det er også kendt som voodoo-boodoo-hoodoo crap reframing og dette tilfælde visualisering. Ved ikke hvor meget du kender til det, men det er enormt stærke redskaber. Fedt at du har fået det til at virke :-)
Og ja danske mænd er generelt nogle fucking beta pussies. Det er også et af mine favoritemner, hvilket betyder at jeg ofte snakker med kvinder om det haha. Så kan man jo begynde at pege på alle chodes på dansegulvet og folk der prøvet at score på virkelig svage måder.
Jeg tror også på at det er en grund til at danske kvinder er blandt de mest maskuline i verden; de har ikke plads til at være feminine fordi mænd ikke tør være mænd. At der så er sket drastiske fald i testestoron niveauet blandt mænd i løbet af de sidste mange årtier (ja vel århundreder) er super uheldigt, men det er ikke ensbetydende med at vi ingen maskulin drivkraft har, så den skal bare bruges.

Fedt emne! Kan se du er fra Nordjylland. Jeg bor i Aalborg, hit mig op hvis vi skal ud, altid godt med nye wings :-)
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Kami » lør 22. aug 2015 08:44

Gregersen skrev:Jeg tror også på at det er en grund til at danske kvinder er blandt de mest maskuline i verden; de har ikke plads til at være feminine fordi mænd ikke tør være mænd.

Uh-oh. Nogen på internettet udtalte sig omkring kvinder versus mænd, og jeg er ikke enig med dem. Dun-dun-dunnnn! :twisted:

Først og fremmest vil jeg gerne, at du definerer maskulinitet. For jeg er nemlig som udgangspunkt ikke enig med dig. Det er korrekt, at danske kvinder er blandt de mest selvstændige, uafhængige, handlekraftige, veluddannede og højstbetalte kvinder i verden - men jeg mener, at det er en sexistisk og forældet, patriarkalsk tankegang, at definere disse tillægsord som værende maskuline træk. Jeg mener, det er unisex.

En del af problemet med mænd i dag, er at de gennem mange århundrede har defineret sig selv på netop ovenstående tankegang: Mænd arbejdede, mænd uddannede sig, mænd forsørgede kvinderne og børnene, som var dybt afhængige af ham både socialt og økonomisk.
Jeg forstår godt, at visse mænd kan blive rystede i deres maskuline grundvold, når de en dag indser, at ingen dansk kvinde har brug for dem. Seriøst, vi har ikke brug for jer, for vi er blevet (nogenlunde) ligestillede og vi kan sgu klare os selv.

Hvis man tilhører "den gamle skole" i mindset, kan det føles enormt intimiderende.

Er man en player eller gamer, er det dog pisse fedt. ;) Kvinder, der kan klare sig selv, er nemlig frigjorte på en helt anden måde. De har et ansvar for deres eget liv og lykke, og det betyder også at de tillader sig at være mere hedonistiske: Vi har ikke brug for mænd, men hold nu op hvor er livet sjovere og dejligere med mænd i det. :D
Og den gode gamer forstår at se fordelene i dette. Han forstår, at at en kvinde som ikke har brug for ham, ikke bliver en needy kælling i samme grad. Hun koster ham færre penge, da hun i højere grad kan og ønsker at betale for sit eget shit (spørg bare gamers fra eks. USA - de forsøger af al magt at undgå day2s og dating, fordi de har en datingkultur hvor manden betaler for kvinden medmindre han er en taber).
Kvinden tager mere initiativ - og mere ansvar for, at den fælles relation er nice, i form af spontanitet, seksuel eksperimentering m.m.

Der er fyre, som har super svært ved at navigere i det her. Det handler ikke om, at danske kvinder er maskuline. Det handler om, at mændene ikke har defineret sig selv eller deres egne grænser, eller egne lyster, og så bliver de udvandede og overrumplede i mødet med kvinder, der gennem hele deres opvækst er blevet tvunget til at definere sig selv (en helt anden diskussion - hvordan kvinder påvirkes og formes af samfundet. Jeg stopper den her, tag mine ord for gode varer. ;) ).

En fyr, der vil score, behøver ikke være over-maskulin. Det er ikke en konkurrence og han ender bare med at ligne en brøleabe. En fyr, der vil score, hviler i sig selv, ved hvad han vil og ikke vil med sit liv og sine damer, og er ikke bange for at holde fast i det, selv når han gås på klingen af en kvinde, der også ved hvad hun vil med sit liv.
Han synes bare det er fedt - fordi han ved, at når hun mærker ham på tænderne på den måde, så er det et udtryk for interesse. :twisted:
Kami

Indlægaf Desire » lør 22. aug 2015 12:55

Som du ved Kami er jeg ung, og måske derfor min holdning.

Jeg synes generelt alt det du skriver er velformuleret, velovervejet og giver god mening. Følelsesmæssigt føler jeg dog stadig at danske kvinder i højere grad virker maskuline. Jeg tænder utrolig meget på det skrøbelige i kvinden, og den mandlige dominans, og hvordan kønsrollerne fungerer the oldschool way.
Derfor oplever jeg mange danske piger som maskuline, når de ikke behøver en mand. Vi vil nemlig behøves i min verdensopfattelse. Helt fra naturens side imo. En selvstændig kvinde er klart at foretrække ift. en der er dybt afhængig, men i min verden kan man godt få en feminin og selvstændig kvinde.
Af samme grund er jeg meget tiltrukket af piger fra det sydlige europa.

At danske kvinder i større grad sætter mænd på plads, fylder i rummet (tør brede skuldrene ud), er højtrystede (det er den værste), og til tider udstiller mænd, og tør sætte sig selv i centrum og verbalisere det - det spiller ikke særlig godt for mig. Det er min subjektive holdning, men ikke desto mindre, hvordan jeg føler. Og i min verdensopfattelse bryder det til tider med min biologi. Jeg vil være manden, respekteres, og pigerne skal søge tryghed og være små og uskyldige yadda yadda.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GrønBagØrene » lør 22. aug 2015 23:01

Omend jeg er noget ny på legepladsen, så vil jeg da lige knytte et par ord til denne spændende drejning af topic.. :)
Jeg tror primært, at det handler om balance imellem det frigjorte, selvstændige og så det "feminine/finessen".
Lidt ala; Lisa som med "finesse" laver seksuelle hentydninger, kontra den fulde Berta som vælter sine jader ind i smasken på modparten. :lol:

Jeg elsker piger som er stærke... Men, som med chili, så er det ret lækkert, med en let sitren på tungen, der langsomt spreder sig til resten af kroppen.
Knap så lækkert med store doser kastet i øre, næse og mund 24/7...
Det handler om finesse. (Jeg tror primært det er manglen på denne som støder fyrene).

Det jeg tænder mest af på, er ikke "maskuline" piger som hviler i sig selv, ved hvad de vil og er stærke i gøren og laden. Det er de piger som er overdrevet i disse henseender, der stryger mig mod hårene.. Det samme gælder for fyrene jeg møder...

Bare lige mine tanker... :D
GrønBagØrene
Bølle Bob

Indlægaf Desire » søn 23. aug 2015 11:44

Finesse. Like that word.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker