SOI som åbner?

Åbnere, rutiner, gambits.

SOI som åbner?

Indlægaf Desire » man 25. maj 2015 20:55

Jeg har gået lidt med tanken omkring SOI som åbner. Her specifikt med henblik på en pige man kender i større eller mindre grad, men dog kender så det ikke bliver super akavet. I tilfældet skulle man så rende ind i hende et eller andet sted og hvis situationen er til det (ikke tonsvis af venner rundt om) så fyre en SOI af som åbner. For at udtrykke interesse, playfullness, overskud, humor, push/pull osv. osv.

Fx: "Wow hvor har du bare en fantastisk udstråling i dag! Hvis ikke jeg/du ____________ ville jeg tage dig med hjem her og nu".

Kunne godt tænke mig at høre jeres tanker om pro's and con's ved dette?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: SOI som åbner?

Indlægaf Glow » tirs 26. maj 2015 12:51

Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » tirs 26. maj 2015 13:39

Hvis det er på din skole må du jo vurdere de risk rewards der er. Hvis du kan leve med konsekvenserne hvis det går galt er det jo fint.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Dreamz » tirs 2. jun 2015 00:22

Vi er nogle stykker, der har været gennem missionen 'SOI Only' - fra åbner til walk of fame / shame. det er mega griner.

Jeg åbner stadig med SOI's en gang imellem. Hvis øjenkontakten har været der, og hvis der har været en eller anden form for connection i den øjenkontakt, og hvis du kan sige det, og lave din takeaway med et glimt i øjet eller bare holde stand... så får du ingen lussing,

Ja, det er lussingen de fleste frygter ;-)
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Tilbage til Teknikker og taktikker