Shit-test du er alt for ung

Åbnere, rutiner, gambits.

Shit-test du er alt for ung

Indlægaf Jur » tirs 7. jul 2015 12:40

Hej, jeg er fornylig blevet færdig med at læse the game af Neil strauss.

Her pointerer Neil også "you are too young", er en shit test.

Hvad ville jeres response være, da jeg har været stødt på dette problem, men fik k-closed, selvom hun blev ved med at gentage at jeg var for ung.

Min response var (er 22 hun er 26) ;

"Jeg har det fint med min alder og føler jeg hviler meget i mig selv". Noget i den dur.

Hvor hun ikke sagde så meget til det, efter jeg sagde det som om jeg ikke gave af shit omkring, hvad hun tænke om min alder.

Mit spørgsmål er så, skal man BAre ignorer det hun siger eller hvad?

Jur
"If you're weak and shy and submissive, get over it." David DeAngelo
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Geografisk sted: København

Re: Shit-test du er alt for ung

Indlægaf Desire » tirs 7. jul 2015 13:01

Ja du skal bare ignorere det. Prøv at forestil dig, at du er 100% ovenpå og ligeglad med hendes spørgsmål. Hvad ville din reaktion være?
Du ville i hvert fald ikke forsvare din alder som du gør.

1. Vend den om: "Ja jeg ved godt jeg er alt for ung til dig. Normalt har kvinder på din alder slet ikke en chance".
Kan formuleres på mange måder. Det skal altid være velkalibreret og passe på hende alt efter, hvor meget spydighed hun kan tåle etc.

2. Don't give a fuck: "Vidste du godt at pingviner kun lever på Antarktis og ikke Nordpolen?"

3. Don't give a fuck, men forhold dig: "wow ja jeg er faktisk ret ung. Hvordan fik du overhovedet fat på mig?"

4. Noget helt tredje... fx. "Hvad er det med dig og unge fyre." "I am too young for you to handle." "i lied. I am in fact 15 years, you are about to commit a crime and i hereby arrest you..."

Det hele handler om, at du ikke går op i hendes responser. Du er der på dine egne premisser. Have fun. Don't care.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Jur » tirs 7. jul 2015 23:33

Haha du har helt ret Desire.

Elsker det hele er lidt cocky funny.

Helt seriøst, hvor var du. Skulle havde spurgt dig der hun sagde det. XD

Generelt plejer jeg også være rimelig hurtig på aftrækkeren, men er først lige kommet ind i i gamet igen efter 3 års forhold så er lidt rusten.

Ser frem til flere kommentarer fra dig. Har noteret det hele.

Det slipper de ikke afsted med at sige igen.

Jur
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Indlægaf Kami » ons 8. jul 2015 20:11

Jeg vil bare sige, at min kæreste er 22 år og jeg (kvinden) er 29 år. Det fungerer perfekt fordi han er ung og frisk, og jeg har suttet pik on/off i 15 år. Perfekt kombination.

Det er en rigtig god idé som ung fyr, at gå efter "ældre" kvinder. ;)
Kami

Indlægaf Desire » ons 8. jul 2015 21:27

Haha der døde jeg af grin. Kinky kami. Tak for Info
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Jur » tors 9. jul 2015 10:12

Respekt
Brugeravatar
Jur
Private Johnson

Indlægaf Jonez » fre 10. jul 2015 15:00

Der er to forskellige måder hun kan sige det på (der er en milliard måder) men to forskellige måder piger bruger den sætning på.

Den første siger sig selv - det er faktisk hvor hun mener at du bare skal fucke af og smutte - du kan både høre det på hende verbalt og se det fysisk - og det er på ingen måde en shit test - Her skal du virkelig have fucked alt op hvis hun på ingen måde gider respondere på dig.

Den anden måde er det du kalder en shit test - hvis du har spillet dine kort rigtigt , har god øjenkontakt - er man to woman i din væremåde kan du istedet for at kalde det en shit test - kalde det en -IOI. Når hun siger det er hun allerede igang med at debattere inde i hovedet om su er materiale til sex eller bare en hyggelig snak - Det eneste du skal gøre er ikke at reagere på det.

Jeg får den sådan cirka hver eneste gang jeg er ude og alt efter hvad pigen respondere godt på (det fastlægger du som noget af det første i interaktionen) så svarer du enten jaja / Cool eller Buster hende for sygt for hendes rynker og snakker om noget andet positivt lige bag efter.

Det kan sammenlignes lidt med, når kvinder står i byen og begynder at snakke om hvor gode de er til at "lege" og hvor gode de er til at "bruge munden". Næste gang du hører en kvinde sige det, så læg mærke til hvor intense hendes øjne bliver - hun screener ekstra meget i de sekunder for at se hvordan du reagere. Bare lad være med at reagere på det - tag den videre - kys hende eller snak om noget andet men lad være med at komme med chode spørgsmål hvor du prøver at udspørge hende om "hvad mener du med at bruge munden " Wink Wink. Bare hold den cool tag hende i hånden, sig hendes navn og hun er en værre en og kør den stille og roligt hjem :)
Jonez
Private Johnson

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf FISSEN » søn 19. jul 2015 21:29

Hey bro! Mit game generelt: Lad være med at nævne eller tale om alder generelt, det skaber kun en mental barriere du aldrig havde behøvet at komme ind på... Hvis hun netop kommer med "Du er for ung" uden at kende din alder, så kør den evt. cocky (eks. Jeg er smigret, det høre man ikke tit som 43 årige) er hun stadig ikke overbevist så drop evt. bomben (Bare rolig, jeg er også kun til "ældre" kvinder) - ikke moden, ikke voksene, men ÆLDRE... De 2 har jeg gode erfaringer med.

Hvis du ikke føler dig parat til de cocky lines, så kan du også bare løbe hende over (eks. det gør ikke noget!!) Du konkludere altså for hende det ikke er et problem.
FISSEN
Gummi Tarzan

Indlægaf mandensmanual » man 20. jul 2015 13:56

Jamen, måske synes hun bare, at du er for ung til hende. Det har hun jo lov til at mene. Alt, hvad en kvinde siger, behøver ikke at være en shit test.
Problemet ved at betragte enhver indvending som en shit test er, at man så tænker, at man bare skal uppe sit game. Prøve hårdere. Og så siger hun fra igen, hvilket man ser som endnu en test, og så prøver man endnu hårdere. Hvorefter hun tænker: Han fatter ikke en pind. Han hører jo ikke engang, hvad jeg siger. Og hvad får man så ud af dét? Nada.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Fame » man 20. jul 2015 16:49

Nogle ting er en shit-test, andet er ikke.
Erfaringen i "hvad der er hvad", kommer ved at undersøge det konkret og aktivt, ved at starte med at antage, at det er et undersøgende spørgsmål fra kvindes side.

Derfor vil der sandsynligvis ikke komme megen læring ved at tage alt en kvinde siger som bogstaveligt, ærligt og konkret - men derimod vil der komme mere erfaring ved at antage, at hun undersøger din karakter og coolness, ved ar smide test-spørgsmål ud.

Grundlæggende tror jeg, at kvinder smider deres "tvivl" på bordet, ser hvordan jeg håndterer det, for først derefter at vurdere om de vil lege eller ej (og den proces fortsætter stort set).

Jeg har ca. halvdelen af tiden oplevet succes, ved at gå ud fra, at hun tester mig.
Jeg har aldrig oplevet succes, ved at tage hende alvorligt og smutte væk.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker