Shit-test du er alt for ung

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Shit-test du er alt for ung

Indlægaf Dreamz » man 20. jul 2015 16:52

jeg hører ikke, jeg er for gammel up front, jeg ser nok også lidt yngre ud end de 38 somre jeg render rundt med i bagagen.

når jeg endelig svarer på spørgsmålet 'hvor gammel er du?' ved at sige 'jeg er 38,' så får jeg mange forskellige slags reaktioner. Som regel er det 'wooooot?' og her følger jeg gerne op med en reverse, eller skift af fokus:

reverse: 'du har ret, jeg er mest til yngre kvinder, du er alt for gammel til mig.' [til piger der er under / omkring 30]
(gir hende mulighed for at kvalificere sig)

skift af fokus: '... ja, men jeg går egentlig ikke så meget op i alder. personlighed er vigtigere. jeg kan godt li eventyrlystne mennesker.'
(gir hende mulighed for at kvalificere sig)

...

i en brændert for to år siden stod jeg ved siden af et par piger, vendte mig mod dem, og sagde hej. de var unge, og stive. CB'en svarede: 'Ad, skrid med dig, du er en gammel gris!' ... jeg ignorerede hende, kiggede på den anden, og sagde: 'får I pædagoger egentlig aften tillæg for at være ude med børnene på sådan en fredag aften?'
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Kami » man 20. jul 2015 19:49

Altså, da jeg fandt sammen med min hubby, fik jeg da også at vide, at jeg var for gammel.

Jeg stod lidt og overvejede, om det var en shittest eller ej. Men jeg valgte en approach, som jeg vurderede var vandtæt uanset om det var en shittest eller ej: Jeg tog ham på det, upfront, og så spurgte jeg: "Men, hvorfor?"

Hvis det blot er en shittest, så får du hende testet af, ved at tage hende på ordet og spørge ind til hendes bagvedliggende årsager. Har hun ingen, fordi det bare er bullshit, kan du buste hende på det, når hun står og siger "Øh" og "Uhm".
Sørg for at være drillende og ikke hoverende/nedgørende. "Haha, du er bare så fuld af varm luft, du har jo intet" - "Haha, du ved ikke engang selv hvad problemet er - hvor er du sød - du er min nye lillesøster". Random shit.
Så er hun busted på, at alderen ikke reelt er et problem for hende... Game moves on.

Hvis hun rent faktisk mener det, har hun nogle argumenter for sin sag. Her handler det om frame. Alder er IKKE et problem, med mindre man GØR det til et problem.
Lev denne sandhed, ånd denne sandhed, udstrål denne sandhed. Når hun er færdig med at remse argumenter op, så bare kig på hende helt neutralt, ryst lidt overbærende på hovedet og sig: "Men det der er jo LIGEGYLDIGT, hvis man har det fedt sammen og virkelig VIL hinanden?".

Ovenstående er især virksomt på kvinder, fordi Disney. Fordi kvinder har et kærlighedsgen, som trigges på alt der handler om ÆGTE kærlighed, "kærlighed overvinder alt" og snak om "meant to be" /eneste ene. Du behøver ikke sige, at du er alle de her ting. Du skal bare lade hende forstå, at hvis, HVIS der er en dybere tiltrækning i spil (kærlighed eller andet, eks. dyb passion/tiltrækning), så betyder alderen lige akkurat nada.

Og hvis du selv virkelig tror dét, så vil hun købe ind i din overbevisning, når du fejer alle hendes argumenter af bordet med det ene: Det betyder jo ikke noget, alle de overfladiske ting. Ikke, hvis man har muligheden for noget ÆGTE (= dig).
Kami

Indlægaf chrisjv » lør 8. aug 2015 19:45

Lærte den her af lego.

Pige siger sin alder

"ohh du er sød, men du er alt for ung til mig" (imens du laver kino)
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker