Good-guy method by Fame: Hvordan får man en fuck-buddy

Åbnere, rutiner, gambits.

Good-guy method by Fame: Hvordan får man en fuck-buddy

Indlægaf Fame » tirs 4. aug 2015 18:43

Good-guy method by Fame: Hvordan skaber man et fuck-buddy forhold til en pige.
Billede

Jeg er blevet spurgt om, hvordan jeg får rammesat en overfladisk fuck-buddy forhold til en pige, uden der er kæresteforpligtigelser eller –forventninger fra hende, og jeg har gjort det med succes med mange forskellige piger. Derfor får I lige min måde, at gøre det på. Der er sikkert mange andre måder, men sådan gør jeg:

Min metode består af to elementer: Mindset og Metode

Mindset
En af det absolutte grunde til, at min måde virker er, at jeg altid er fuldstændig 100% klar på, at hun siger ”nej tak”. Jeg er komplet klar til at miste al kontakt med hende, inden jeg overhovedet går i gang med at tale med hende om det. Jeg er forberedt på, at hun kigger på mig med vammelhed i øjnene, og siger ”Fy for helvede, nej tak!”. Jeg er total i orden med, at hun overhovedet ikke vil – og det gør mig absolut intet!

Jeg mener fuldstændigt, at det er okay for mig, at have et overfladisk fuck-buddy forhold. Hvis hun siger ”nej tak!”, er der ikke spor galt med mig – vi vil bare forskellige ting. Det er helt i orden for os begge, at ha’ det sådan. Nogle piger, har forsøgt at frame mig som en idiot og skør, men det rører mig ikke en skid – der er bare tale om, at pigerne vil noget andet, og har svært ved at acceptere enten tab eller forskellighed. Det sætter mig også i stand til at være okay med en total afvisning.

Jeg er altså fuldstændig afklaret med, at hun siger ”ja” eller ”nej”. Det gør ikke spor!
Min erfaring har også gjort, at jeg ved, at jeg sagtens kan finde en anden. Så min abundance-mentalitet kommer ud fra… En abundance af kvinder. Derudover, har jeg det elendigt med at knalde en pige, som jeg har ”overtalt” til at have sex med mig. Jeg vil kun have sex med piger, som er helt bevist om, at de selv har valgt at have sex med mig. Derfra startede min abundance, jeg var klar på at sige ”nej tak”, hvis jeg ikke selv var interesseret, eller var klar over, at hun ikke var helt interesseret.

Paratheden til at nikke, og svare ”det forstår jeg, det er helt okay med mig” hvis hun overhovedet ikke vil finde sig i at have et overfladisk forhold, er grundlæggende for at kunne mindsettet til at lave et fuck-buddy forhold til en succes.

Det ligner til forveksling, at ”I don’t give a shit” – men det er helt forkert. I do give a shit! Men jeg fatter samtidig blot, at jeg ikke bestemmer eller kontrollerer hende, og jeg accepterer totalt, hvis hun vil noget andet end mig. Derudover er jeg åben og ærlig omkring mit behov over for hende.

Du skal altså være 100% klar til at chrashe og burne hele relationen til hende! Du skal være 100% okay med, at hun siger ”nej tak!”, og du skal være 100% i orden med, at du ikke styrer alting.

Metode
Piger er generelt diskrete (anti-slut theory) og bryder sig overhovedet ikke om straks at indrømme, at de er præcis lige så interesserede i sex, som mænd er. Det skal du først fatte. Derfor melder jeg aldrig direkte og brølende ud, at ”VI SKAL KUN KNALDE, DIN LILLE LUDER!” Jeg respekterer, at hun har brug for at vide sig sikker, før hun kan betro sig til mig, med hendes sexuelle behov.

Step 1: Spørg hende først om hendes forventninger til relationer/forhold – og svar bagefter med dine egne.

Første date er typisk på en neutral café. Anden date er typisk på in sofa. På anden date, efter vi har kysset, spørger jeg: ”Hvad leder du efter, hvorfor sidder du her hos mig?
Nu begynder hun at tænke over, hvad hun gerne vil, og det er en god forberedelse på, at hun er klar til at lytte til hvad jeg gerne vil. Hun kan typisk svare på forskellige måder:

-The discreet one
Typisk siger hun: ”Uhh, det ved jeg ikke… Jeg tror, at jeg bare tager det lidt som det kommer.” hvilket er et rigtig godt udgangspunkt for at blive fuck-buddies. Hun vil ikke love sig selv til forhold, og hun vil ikke afskrive sig selv til, at noget kunne ske. Derfra siger jeg: ”Okay… Jeg ved med mig selv, at jeg ikke er ude efter at blive kærester, men jeg ved også, at jeg er sindssyg nysgerrig på dig. Du tænder mig ret meget! Er du okay med det?. Som regel siger hun: "Vi må se hvordan det går", "Ja!" eller "Det ved jeg ikke endnu". Uanset, så ved hun præcist, hvor hun har mig, og jeg eskalerer og forfører hende som normalt til step 2. Hvis hun trækker sig, respekterer jeg altid et sagt eller usagt "nej tak".

-Relations-ship girl
Enkelte gange siger hun ”Jeg er fuldstændig færdig med engangsknald!”, og derfra svarer jeg oftest med: Jeg er desværre ikke er et sted, hvor jeg er forholdsmateriale. Og hvis du ikke er okay med det, syntes jeg ikke, at vi skal lave mere, når jeg allerede ved det. Det har intet med dig at gøre – og er kun noget i mig – men du fortjener at vide, hvem du sidder med.

-Miss slut
Svarer hun ”Jeg skal fanme ikke ha’ nogen kæreste, jeg leder kun efter fede oplevelser!” er det fuld fart frem. Så vil hun knalde, men hun er svær at holde i folden som en fast fuck-buddy, da hun ret sikkert er en erfaren frøken. Her kan jeg fint bekende kulør, og sige direkte: ”Det passer mig super-fedt! Jeg leder slet ikke efter forhold, men går kun efter fede oplevelser, som gør mig glad!

-The inexperienced and curious one
En usikker og uerfaren pige vil ret sikkert spørge ”Hvad mener du med, hvad jeg leder efter?”, da hun ikke har et svar klart. Jeg giver hende mere tid, ved at sige: ”Jeg har oplevet, at mennesker er meget forskellige – også i forhold til hvad de har lyst til. Nogle leder kun efter forhold, og andre er nysgerrige på gode oplevelser. Hvad kunne du godt tænke dig?”. Hun vil typisk derefter svare som ”The discreet one” eller ”Relations-ship girl”, og jeg håndterer det på samme måde.

Step 2: Eskaler, kys og knald med hende. Hvis hun er modvillig på anden date, og jeg kan mærke, at det er direkte utryghed/modstand, er jeg helt cool med det, og venter til date nr. 3 på min sofa. Jeg presser aldrig en pige længere, end hun vil – igen fordi jeg ikke magter at knalde en pige, som ikke vil.

Step 3: Pillow-talk efter sex. Når jeg har knaldet kraniet af hende, og vi ligger og nusser efter sex, spørger jeg hende oftest om, hvornår hun sidst har haft en fed oplevelse. Jeg er igen totalt klar på at hun siger ”for en time siden” eller ”for et halvt år siden” – begge dele er helt cool med mig. Hele min attitude bløder med en okayhed omkring at være ærlig omkring sex. Spørger hun mig, svarer jeg ærligt – men jeg fortæller aldrig om andre piger, med mindre hun spørger. Jeg taler med hende, omkring hvor fedt det er, at kunne nyde god sex-oplevelser, og hvordan det er en skam, at mange føler, at det ikke er okay.
Jeg er rent faktisk ærlig om dette, og det er ikke en ”one-liner”. Det er min oprigtige holdning

Step 4: Næste date sørger jeg for ret hurtigt handler om sex. Jeg fysisk forfører hende med det samme, hun kommer ind. Når vi igen ligger og chiller efter sex, spørger jeg hende: ”Har du haft nogle fede oplevelser siden sidst?” hvilket igen understreger den type forhold, som vi har. Jeg er helt forberedt på, at hun måske fortæller om et gang-bang med 15 negere med giga-cocks! Jeg forholder mig slet ikke til, om hendes ønsker og behov ved siden af mig, er de samme som mine, jeg forholder mig kun til den sex, som vi deler sammen. Jeg fortæller stadig aldrig om andre oplevelser, med mindre hun spørger.
Nogle gange, vil hun ikke inderømme det, eller siger hun ikke har oplevet noget, for derefter at spørge mig om min oplevelser. Her er jeg ærlig, hvilket gør, at hun ofte ved næste date pludselig har nogle oplevelser at dele (hun har testet min "coolness" af, og fundet mig værdig).

Step 5: Forholdets rammer er nu sat op, og det er bare at knalde løs!

Resultat af fuck-buddy forhold
Jeg får tit de totale sande historier af vide af mine fuck-buddies. De fanger hurtigt, at jeg er non-needy, non-creepy og helt igennem cool med, hvad de selv godt kan li’, og derfor elsker de at tale om deres lyster og oplevelser. Og min erfaring er, at piger fucking elsker sex, men at det er sindssygt svært for dem at finde fyre, som er cool nok til at håndtere, at piger er ligesom drenge.
Derfor kan jeg som oftest få dem til de mest crazy sex-ting, da de er helt trygge ved mig, og fordi de ved, at det er ”no big deal”, og at de på ingen måde bliver vurderet eller set ned på.
Bemærk, at jeg aldrig overskrider en piges sexuelle grænser. Jeg presser hende max til grænsen, men det sekund jeg mærker, at hun er i nærheden af hendes grænser, bremser jeg op. Jeg taler med hende om oplevelser bagefter, og spørger konkret ind til hendes grænser. Det hjælper kolossalt på hendes tryghed.

På den her måde, har jeg haft rigtig mange fuck-buddies, og jeg har altid kunne afslutte det totalt udramatisk – og det er vildt let at samle den op igen senere.

Essensen er dog, at jeg helt grundlæggende respekterer hende fuldstændigt i hendes behov og grænser – plus jeg er ærlig om mine behov. Alt det ovenstående er ikke en rutine, men blot min ærlighed som svarer. Det er ikke altid jeg svarer præcist, som jeg har skrevet, da det altid varierer lidt hvem jeg sidder overfor, og hvordan jeg har det. Brug din sunde fornuft, og kalibrer!

And thats how I do it… I just communicate - and - I am a normal, honest, respectfull non-creepy and non-needy guy…
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Re: Good-guy method by Fame: Hvordan får man en fuck-buddy

Indlægaf Dreamz » tirs 4. aug 2015 19:48

Super stærkt indlæg min ven. To the point, godt beskrevet også ift hvorfor din måde er en rigtig stærk måde.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf TheLogan » tirs 4. aug 2015 21:43

Velformuleret, med gode refleksioner til de forskellige punkter, den bogmærker jeg lige, jeg glæder mig til en dag at kunne bruge denne viden! Thanks for sharing =)
TheLogan
Seargeant O'Hara

Indlægaf Happytalk » tirs 4. aug 2015 23:45

Skide godt beskrevet! ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » ons 5. aug 2015 00:33

Cool
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Maggiez » tors 6. aug 2015 13:41

Jeg oplever at fuck buddy forhold normalt går godt de første 4 måneders tid.. men så bliver det tit noget rod.. hvor en vil mere.. eller pigen pludseligt synes man er et svin.. Har du haft længerevarende fuck buddy forhold?? ;)
Men de fleste gange har jeg bare ses med dem en 5 gange og så er vi gået hvert til sit.. piger er sku fucked når det kommer til stykket.. og altid efter de har været sammen med mig blvier de kærester med en dude man skulle tro var gay haha!! ;)
God post fame.. keep it up!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Fame » tors 6. aug 2015 17:58

Jeg har haft flere længerevarende FB-forhold. Jeg forestiller mig, at grunden til at det ikke går i drama-mode, er at jeg hele tiden er totalt ærlig, og hele tiden rammesætter vores forhold ved at tale om andre erobringer sammen.
Enkelte har gået i dramaqueen tilstand, og andre har ikke.
Jeg tror i grunden ikke, at det er muligt at styre andre, så jeg kan jo kun gøre mit til at være dramaløs, tydelig i forventningsafstemning (ofte!) og generelt afslappet sammen med dem.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Tilbage til Teknikker og taktikker