Nemt HB neg

Åbnere, rutiner, gambits.

Nemt HB neg

Indlægaf kcid » ons 12. aug 2015 10:46

Jeg har opdaget en teknik, som ser ud til at virke super fedt i forhold til at neg'e en pige uden rigtig at gøre noget!

Det går ganske enkelt ud på at du tager den første og bedste video i dit facebook-feed med en (helst kvindelig) person der opfører sig mærkeligt, snubler, siger noget uforståeligt. Du smider et link til pigen med en tekst a la "Ved ikke hvorfor, men får mig til at tænke på dig". Reaktionen har de gange jeg har sendt dem, altid været massere grine emojis efterfuldt af "fuck dig hahaha ;)" o. li.

Fordelene er bla. at du skaber værdi ved at du maks skriver en sætning og reelt at tvinger hende til at starte konversationen når hun svarer tibage, du kan også bruge den til at booste jeres samtale, til at lave emneskift eller skabe kontakt hvis i ikke har skrevet nogle dage.

Det vigtigeste forbehold for metoden, er at hun skal føle du kender hende godt nok til at du kan tillade dig at "disse" hende og som alt neg skal man jo ikke gå for langt. Så en video med den grim / klam kvinde og den slags ville jeg nok springe over.
kcid
MacDaddy

Re: Nemt HB neg

Indlægaf DeAngelo » fre 6. nov 2015 00:56

Hvad nu hvis man ikke kender hende godt. Hvordan kan man disse hende ?
DeAngelo
Fætter kanin

Tilbage til Teknikker og taktikker