Date med børn

Åbnere, rutiner, gambits.

Date med børn

Indlægaf ZhanToO » ons 4. nov 2015 23:47

Der er den her dame jeg gerne vil have til at vise mig sine tricks. Har tidligere skrevet om hende i "kørt fast med en pige". Skal ses med hende (og hendes søn) i weekenden.
Er der nogle der har erfaringer med en date hvor der er barn med, og som har nogle fif?
Forslag til aktiviteter tages også imod. Har tænkt på zoo of tivoli.

Drengen er 6 år.
Ved ikke rigtigt noget af værdi om damen, udover at hun vil knaldes, og er kræsen i sin smag af mad.
ZhanToO
Private Johnson

Re: Date med børn

Indlægaf Happytalk » tors 5. nov 2015 01:20

ØØhhhhh...... Hvis jeg havde en Taser og stod vil siden af dig lige nu, vil jeg nok give dig et seriøst wakeup call.

Hvis du virkelig brænder for at være barnets nye far, så tag på daten ellers inviter hende hjem på et glas vin - på den betingelse at hun får en babysitter. Seriøst: GET OUT OF THERE! NEXT!

...med mindre du vil være far.

Sæt dig nogle standarter for hvad du vil finde dig i..! Der er piger nok i universet til dig ;)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kaizer » tors 5. nov 2015 17:57

Jeg læste og svarede også på din originale post, hvor du havde ventet 1.5 år med at tage initiativ, med en pige, som ellers var klar til sex. Nu er dit udspil at invitere hende ud på en date, hvor hendes 6 årige barn også skal være med.

Netop fordi det virker så åbenlyst dumt, som Happytalk også er inde på, så bliver jeg nødt til at spørge, om du overhovedet har lyst til og er klar til sex? eller om der måske dybt inde er en grund til, at du spænder ben for dig selv så konsekvent?

Jeg siger det kun, fordi jeg før har læst om folk herinde og på TGO som havde nogle ting, traumer og bagage ,de skulle have bearbejdet inden de var klar. Hvis man ikke adressere dette først, evt med en terapeut, kan alt andet være så uendeligt ligemeget, fordi du netop vil have den her ubevidste kontraproduktive adfærd når det kommer til de sidste par meter inden målstregen.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Happytalk » tors 5. nov 2015 18:00

Enig med Kaizer.

Det grundlæggende værdi baserede der sker i den intereaktion er at du sætter rammerne heelt forkert for jeres møde. Hun invitere dig på date - ikke med hende - men hun invitere dig på en date - hvor rammerne er at du skal putte mad i hendes barn.

Hvilke rammer vil du acceptere i dit liv? Vi vil i hjertens navn, gerne hjælpe dig alt hvad vi kan. Men du må virkelig sætte dig nogle standarter for hvad du vil finde dig i.

Nye piger, se at komme i byen og snak med mindst 10 nye i denne weekend. Den er helt gal ;-)

------------

Nye Rammer - Nye spilleregnler - Nu er det din tur til at tage bolden over i din hånd:

Eneste der virker lige nu er all-in-or-nothing på hende. Send en sms med noget i stil af:

"Hej frk. Jeg synes du er ung, smuk og charmerende - på den gode måde ;-) Jeg har desværre ikke mulighed for at tage på date med din datter/søn. Men vil rigtig gerne invitere dig på et glas rødvin hjemme hos mig en dag du har lyst. Tænke-tid-tilladt :) Kys Kram "

og så svare du ikke en skid, uanset hvad hun skriver! Det eneste du svare på er hvis hun gerne vil hjem til dig.. og så skal du bare ud og jage nogle nye piger indtil hun vil have noget pik... hvis hun nogensinde svare. Put hende i glemmebogen indtil da.

Psygologisk hvorfor vil den sms "måske" virke? En eller anden dag er hun nok lidderlig.. og så er det nemt lige at skrive til dig. Det er lidt som at kaste madding ud, på fiskekrogen og så bare lade fiskestangen stå indtil der er bid en gang i fremtiden. Så kan du koncentrere dig om andre fisk indtil da ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kaizer » tors 5. nov 2015 22:12

I forhold til date-logistik og at sætte rammerne for daten, når ens mål udelukkende er sex, så relatere jeg meget til det, som Paul Janka snakker om her -> https://www.youtube.com/watch?v=DEdnx9rY7DQ
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf ZhanToO » tors 5. nov 2015 22:41

Jeg kan ikke få quote til at virke..

Men happytalk. jeg er sikker på at det ikke er en ny far hun leder efter. Hun har tilbudt, at komme forbi hos mig, men jeg er jyde, hun er sjællænder.
Jeg gider ikke at have hende her hvis hun er pisse nederen. Jeg skal til København i weekenden, så det ser jeg som en mulighed for at se hende an.
Desuden kan jeg godt lide børn, og det var min "idé", så jeg vil ikke sige at jeg finder mig i noget.
Yderligere har vi begge gjort det klart over for hinanden, hvad der skal ligge i det.
Men jeg takker, for bekymringerne;)

Det meste kan også bruges som svar til dig Kaizer.
Jeg ser bestemt også andre piger end hende, og jeg vil blive ked af det hvis jeg kun snakker med 10 nye kvinder i weekenden ;)
M.h.t. den psykiske bagage, den har jeg massere af, og den holder mig tilbage. Bare ikke lige her.
Jeg er klar til sex, men ikke med hvem som helst. Det er ikke fordi at der skal være følelser indblandet, men hun skal have noget imellem ørerne, og være klar på eventyr.

Det er ikke ment som at jeg ikke lytter til hvad i siger, jeg tager det bestemt til eftertanke;)
ZhanToO
Private Johnson

Tilbage til Teknikker og taktikker