Bedre udstråling?

Åbnere, rutiner, gambits.

Bedre udstråling?

Indlægaf Glow » søn 22. nov 2015 17:21

Hey,

Har besluttet at abrejde videre med min udstråling og vil gerne høre gode input fra jer andre på det at arbejde med sin udstråling/vibe?

Kigger på følgende:
* cajuns sexual body movement
* sleazys high value BL
* juliens PIMP pillars of sexworthiness
* Sixtys eyecontact og facial hold + sexual listening (ligsom guns)

= en Masse god input MEN jeg har en tendens til at gå lidt for stort til tingene - vil prøve at tage et skridt af gangen.

Hvordan går man til at forbedre sin udstråling best muligt. Jeres tanker? erfaringer?

/Glow
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Bedre udstråling?

Indlægaf James Collin » søn 22. nov 2015 23:35

Er det frame controle vi snakker om eller udstråling for dit eget personlige selvværd? :)

Og hvad er målet, så kan det være at jeg har et svar :D
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Glow » søn 22. nov 2015 23:51

fedt ;-)

Ved ikke om det er a eller b - hvad lægger du i hver? Frame kontrol er vel en fastholdelse af en grundframe. Derfor er der noget om frame man har som en grundsten i sin udstråling og kommunikation? ved ikke helt hvad du mener med udstråling for personligt selvværd?

Målet er: At have en mere attraktivt udstråling der rykker i trussen på hbs

Noget med den grundlæggende Udstråling jeg har når jeg kommer ind et sted OG hvordan den påvirker dem som kigger på mig/Jeg får kontakt med.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf James Collin » man 23. nov 2015 01:12

Det giver et et lidt mere klart billede :)

Frame controle har noget at gøre med dit outer-game: Hvordan du styrer din frame i set'sne :)
Udstråling er inner-game: Kun noget du selv kan se, føle og mærke, som andre bliver påvirket af :)

"Målet er: At have en mere attraktivt udstråling der rykker i trussen på hbs"

Kan gøres ved at skrue op for begge, men optimere dem hver for sig, når man er ude at game. Indtil man får styr på begge, men frame controle, er helt klart den bedste at starte med.

Det bliver selvfølgelig lidt kedeligt at man skal holde den energi i starten og hele tiden, indtil man bliver en natural og man gør det underbevidst.

Derefter går man over til udstråling og en kombi af begge, så vælter trusserne af damerne og du rydder alle set's uden problemer. Men alt det her er gray stuff (Er et kæmpe område i sig selv).

Men der er så mange små uskreven regler, man skal lære. Hvordan man opbygger value og holder på den i rummet.
Men når man gør det rigtigt, så er alle set's åbne for dig og det er et ta selv bord og selv pigerne begynder at åbne dig udelukkende på din værdi. Men der er et cacth ved den: "Den skal opbygges hver gang, hvert sted du kommer. Selvom du får nogle faste steder hvor du starter højt i værdi. Skal du stadig tage det som om, at du starter forfra hver gang og køre det igen.".

kort sagt: Det gør det nemmere for dig at åbne set's og damerne åbner dig, men det er ikke garanteret fisse eller nye veninder, for du skal stadig gøre lidt arbejde. Give hende undskyldningen for at tage med dig hjem og håndteringen af LMR.

Et sidste catch: alle fyrer prøver at vælte din value. Fordi de alle føler at du er ved at stjæle deres damer og du skal have styr på din Amoging og alle køleskab i rummet går efter at få dig til at komme op at slås eller ødelægge det for dig. Så du ikke stjæler deres damer, selvom den sødeste sejer, er at stjæle et køleskabs HB10.

Men ikke umuligt :)

Håber det gav lidt klarhed :D
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Glow » man 23. nov 2015 04:03

Mange tak for input men må ærligt indrømme jeg ikke rigtig kan se sammenhængen. Hvordan hænger framegame/frame control og udstråling sammen? Jeg ser ens "frame" som den virkelighed omkring en selv og omverdenen man lægger for dagen. eg. jeg er en dronning og alle mennesker vil kilde min punani ( high value chick). Ens udstråling er noget andet. mere noget af det der etablerer dit frame/ en del af kommunikationen du gir som fastsætter dit frame. Resten af det du beskriver handler for mig om value og hvordan man bygger det?

James Collin skrev:
Derefter går man over til udstråling og en kombi af begge, så vælter trusserne af damerne og du rydder alle set's uden problemer. Men alt det her er gray stuff (Er et kæmpe område i sig selv).

Det her er præcis det jeg efterspørger input på. "går over til udstråling" fint hvordan har du gjort dette? har du nogert input på netop denne del ?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf James Collin » man 23. nov 2015 10:57

Jeg kan hjælpe dig med at adskille de to ting, resten er ude i marken.
Det er der at du lære det bedst :)

Der vil du også opdage forskellen på frame controle og udstråling og hvordan det påvirker set's.

Glow skrev: Resten af det du beskriver handler for mig om value og hvordan man bygger det?

Er det ikke også det du efterspørger? :)

Udstråling er også en værdi der bliver opbygget, som er mere stabil end frame controle. Da frame controle altid skal bygges fra bunden.

Internal value (Inner-game): Udstråling
Eksternal value (Outer-game): Frame controle

Begge ting er styret af værdi, udover den ene er mere stabil end den anden :)

Men hvis du gerne vil starte med en konstant værdi i rummet, så er det udstråling og den kan kun blive "Så høj i rummet" i forhold til at hjælpe med at åbne sets, resten er frame controle for rockstar status i rummet "Hvor alle set's bare er åbne og set'sne begynder at åbne dig".
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf jffffi » man 23. nov 2015 18:50

For det første drop alt det der PUA materiale - og jeg ville måske også lige droppe det James Collin skriver, det er voldsomt teoretisk, flyvsk, meget "PUA"-agtigt og jeg forstår ikke rigtig hvad det er han prøver at sige.

Udstråling er to ting, karisma og ens fysiske fremtræden. Nu har jeg aldrig mødt dig så kan ikke give dig nogle pointers om din fysiske fremtræden, men få en frisure der passer dig, få lidt kulør i kinderne (vær det en gåtur når solen skinner eller en tur i solariet), hop ned i et fitnesscenter 3 gange om ugen, eller løb nogle ture hvis du er overvægtig, få styr på din kost og læs med på et stilforum (jeg kan personligt godt lide Reddits /r/malefashionadvice). Bum, så er vi nogenlunde rundt om det hele.

Den anden ting er karisma. Karisma er en svær størrelse at definere, men jeg vil mene det er en blanding af "aftryk", tilstedeværelse og varme.

Hvis vi tager dem styk for styk;

"Aftryk": Den her er lidt svær at forklare for mig, så spørg endelig hvis det er rodet. Men jeg mener aftryk som i den opfattelse andre får/har om hvor meget du kan påvirke verden omkring dig. Bill Clinton, Obama etc, er voldsomt karismatiske - bl.a. andet fordi man får en opfattelse af de kan udrette meget. Karismatisk nævnes jo også ofte i sammenhæng med ledelsesopgaver. Den er enormt svær at fake da den jo netop kommer frem af at man selv føler man har noget at udrette i verden. Så den hænger sammen med din opfattelse af dig selv, jobsituation og den slags - så det er lidt mere privatlivet der skal være styr på (læs ovenover med fysiske fremtræden).

Tilstedeværelse: Den er "let". Følelsen en anden person får af hvor meget du er tilstede i samtalen/foredraget. Dette er den vigtigste ting overhovedet - det som alt andet er bygget på. Jeg kender en som er 100% tilstede når du taler med ham og selvom manden, uden at være alt for ond, ikke er specielt spændende er du voldsomt så draget du er af ham, udelukkende fordi han er komplet tilstede.

Alle kender vel der hvor man står i en samtale og hjernen vandrer pludselig hen på et andet emne og man fokuserer på noget andet. Tror du den anden person opfattede det? Det gjorde de 100%.

Så et lille trick her er at fokusere på hans/hendes øjne, kig på farverne, registrer farverne og prøv at se om du kan mærke den farve inden i dig. Det lyder meget alternativt med at mærke en farve, men det giver mening når du står i situationen, ellers spørg.

Varme: Den her er rigtig simpel, men den er den sværeste at opnå. Det er følelsen man giver en anden person om hvor meget du kan lide ham/hende. Varme er ekstremt tæt knyttet til kropssprog, så derfor vil jeg mene det er nær umuligt at fake, så hvis en person bare intet siger dig vil personen aldrig opfatte dig specielt karismatisk.

Den gamle vise omkring "fake it till you make it" gælder her. Hvorfor tror du ellers "method acting" er et begreb?, opfat dig selv som en method actor, hvordan vil man angribe det at skulle spille en meget karismatisk person? Og så langsomt bliv den person, mens du følger mine råd igennem posten her.

Håber det er til at forstå, jeg har prøvet at proppe så meget guld ned i en kort beskrivelse som muligt, men emnet er jo pænt stort.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Glow » man 23. nov 2015 23:57

Ok JC. gir mening. Men savner stadig et klart bud på udstråling fra dig ;-)

Jffffi, Cool. Synes det er meget klart og mærker noget dybde i det du skriver. Jeg er nysgerrig om hvorfor du netop lægger vægt på disse ting. fysisk udseende, stil mm gir mening men varme, tilstedeværelse og "Aftryk"? Er det egen erfaring eller trækker du på noget?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf jffffi » tirs 24. nov 2015 00:13

Det er heller ikke mine ord for begreberne du skal ligge vægt på, men det jeg har markeret med fed, det er følelser DU kan fremtvinge i andre :).
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf James Collin » tirs 24. nov 2015 09:58

Hvorfor skal der altid være den diskussion om teori eller natural bs...

Tror ikke du kan adskille karisma fra frame controle og fysiske fremtræden fra udstråling.

Jeg er nemlig ikke et sekund i tvivl om, at folk der er karismatiske. Ikke er et split sekund i tvivl om, at de er det og er bevidst om det. For de høre det fra folk eller mærker det fra folk, men alt det, kommer et sted fra :D

Det er som Tylor durden siger det, der forskellige stilarter og tag det du kan bruge fra begge verdner glow. Der er ikke en, der er mere rigtig end den anden. Kun det eller den der virker bedst for dig eller måske en blanding.

Grunden til jeg ikke vil give dig mere, er fordi jeg gerne vil have du lige prøver det lidt af.
Så begynder du også at få lidt føling på hvad der er hvad og hvordan du kan gøre din udstråling endnu bedre.
For hvis du ikke ved hvad du skruer op på, så er det svært at vide hvad man gør bedre på og hvad der er at arbejde på, i forhold til sig selv.

Jfffi

personligt for mig har jeg prøvet begge ting, virker sku ens for mig. Men først når jeg har kunne forstå at adskille, hvad fra hvad. Men kan forstå at du har gjort dig mere i karisma og fysiske fremtræden.
Hvordan adskiller det sig fra det andet og hvorfor er det bedre? (ikke noget angreb, vil også gerne selv lære her)
Og hvordan virker det i forhold til at skulle forbedre sin karisma eller udstråling, hvis man ønsker den bedre uden nogen model for fremdrift eller teori, det kan være der er en og jeg ikke har set den. For har selv arbejdet meget med karisma og fysiske fremtræden :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker