Bedre udstråling?

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Bedre udstråling?

Indlægaf Glow » ons 25. nov 2015 19:22

forståeligt og gode tanker

Men et par eksempler på hvordan man IMO kan ændre det:
- Gunwitch introducerer det at injecte sexualitet ind din vibe ved at tænke på at kysse/have sex med pigen du kigger på. Dette gør at man aktivt skaber et sexuelt send i interaktionen med pigen. Hele ens mimik mm sender pludselig noget andet hun fanger. Man ændrer ikke specifikt kropssprog men derimod følelesestilstanden i sig selv Og den får mig til at ændre kropssproget. Lidt ala nogle tilgange til "acting" som du selv har nævnt.
- Man kan skrue op og ned for varme ved forskellige ting eg. ned igennem takeaways. Eller skrue op ved at smile og holde pausen efter hun/man har sagt noget og fokusere på varmen. Tænker det ik som en-skift-nu-og-her-kontrol-ting men mere som en flydende ændring i vibe som er den normale måde mennesker kommunikerer på - man spejler hinandens vibes/følelser hvilket kan gå i mange retninger hen over en samtale.

Omvendt blir jeg helt træt ved tanken. Vil lege lidt med det ;-)
Senest rettet af Glow ons 25. nov 2015 20:24, rettet i alt 1 gang.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf jffffi » ons 25. nov 2015 20:00

Yes GW er godt, det er sådan set hele det mit game var bygget op omkring hvis min gamle log havde overlevet TGOs fald.

Men måske varme er et forkert ord, men jeg har ikke et bedre lige nu. Går i tænkeboks over et bedre - oprigtig måske?. Det du beskriver er mere kvalificering, i.e. skrue op og ned for din interesse i pigen alt efter hvordan hun svarer på spørgsmål.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Glow » ons 25. nov 2015 20:32

Ok.

Men fedt m noget kvalificeret, velskrevet input. En fornøjelse.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker