Jeg er efterhånden kommet godt igang, med hele PUA-livstilen, og har efterhånden også fået nogle numre/fb-kontakter fra HB's, jeg har mødt rundt omkring.
Mit spørgsmål er så: er det generelt set indforstået for en HB, at der er tale om en date, uden, at ordet ''date'' bruges? Self med det forbehold, at der har været flirt osv. op til tidspunktet for mødet.
Jeg har indtil videre ikke oplevet nogle ''negative side-effects'' af, ikke at bruge ordet date. Derimod har jeg eksempelvis oplevet at få en afvisning af en HB7, da jeg spurgte om en date. Lang tid efter, blev det så til, at jeg en dag spurgte samme HB om vi bare skulle mødes en dag, hvorefter hun sagde ja og jeg på dette ''møde'' K-closede uden de store problemer, og har et ''møde 2'' comming up, hjemme hos mig, hvor jeg regner med, at f-close.
Det underlige er naturligvis, at formålet var det samme, det der skete var det samme, det var bare udelukkende et spørgsmål om hvad jeg kaldte det for, der gjorde udfaldet. Lad mig høre jeres erfaringer ifh. til, hvad i har bedst/dårligst erfaring med