''Date'' eller ''ses en dag''

Åbnere, rutiner, gambits.

''Date'' eller ''ses en dag''

Indlægaf PickupTrainee » søn 27. dec 2015 19:22

Hey guys!

Jeg er efterhånden kommet godt igang, med hele PUA-livstilen, og har efterhånden også fået nogle numre/fb-kontakter fra HB's, jeg har mødt rundt omkring.

Mit spørgsmål er så: er det generelt set indforstået for en HB, at der er tale om en date, uden, at ordet ''date'' bruges? Self med det forbehold, at der har været flirt osv. op til tidspunktet for mødet.

Jeg har indtil videre ikke oplevet nogle ''negative side-effects'' af, ikke at bruge ordet date. Derimod har jeg eksempelvis oplevet at få en afvisning af en HB7, da jeg spurgte om en date. Lang tid efter, blev det så til, at jeg en dag spurgte samme HB om vi bare skulle mødes en dag, hvorefter hun sagde ja og jeg på dette ''møde'' K-closede uden de store problemer, og har et ''møde 2'' comming up, hjemme hos mig, hvor jeg regner med, at f-close.

Det underlige er naturligvis, at formålet var det samme, det der skete var det samme, det var bare udelukkende et spørgsmål om hvad jeg kaldte det for, der gjorde udfaldet. Lad mig høre jeres erfaringer ifh. til, hvad i har bedst/dårligst erfaring med :D
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: ''Date'' eller ''ses en dag''

Indlægaf Kaizer » søn 27. dec 2015 22:08

Helt klart ‘ses’, ‘mødes’ ect. Jeg har det bedst med at ‘springe daten over’ i terminologisk og logistisk forstand, og bare mødes med hende privat.

I forhold til PUA-verdens hjemland USA, har vi herhjemme i Danmark heldigvis en mere afslappet og frisindet tilgang til tingene, hvilket derfor let befordrer, at man bare kan invitere en pige direkte over til én for at se film/netflix/drikke te/kaffe, lave mad på en casual/low key facon, skulle man have sådanne lyster. Casual, casual, casual.

Jeg har svært ved at se pointen i, at man skal begynde at afsige sig dette til fordel for et relativt set langt mere opstyltet og anstrengt anglosaksisk ‘Date’-narrative.

Forståedeligt hvis vi levede i sådant et land med meget berøringsangst, nypuritanisme, snerpethed hvad angik samspillet mellem kønnene, men når det nu ikke er tilfældet, er der andre måder mere optimale for at få fisse. Måder som flugter bedre med den kultur, du befinder dig i. For hvorfor gøre det sværere end det behøver at være?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » søn 27. dec 2015 22:41

Kvinder elsker uskyldiggørelse. En date er en betegnelse for, at i skal se hinanden an. Dagsordenen er allerede lagt.
Når i i stedet bare 'ses' så taler det til hendes billede af 'uskyld', og det er nemmere for hende rationelt at accepterer, hvis i kysser eller har sex, fordi 'det skete jo bare'.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » ons 20. jan 2016 05:53

enige med de andre, altid sæt dates op i din egen lejlighed, heller ej hendes fordi så er du ikke på hjemmebane. Når du er derhjemme er du mere komfortabel du kender hele logistikken, og du bliver næsten aldrig mødt med nogle overraskelser.

Inden for 10 min skal du gå efter f-close og længere du køre den ud jo mere akavede bliver det.. det sker dog ikke for mig længere, men kan huske i mine unge dage.

Min metode er ikke bulletproff, du bliver højst sandsynligt afvist, men det giver dig en god bundlinje at arbejde udfra. Husk aldrig gå efter kysset hvis du ikke har seksuelt eskaleret lidt, først seksuel eskalere derefter gå efter kysset. Det er nemmere at kysse en pige hvis du allerede har gnidet hende på låret.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Teknikker og taktikker