SÅDAN SCORER DU MED “JEG-HAR-KENDT-HENDE-HELE-LIVET METODEN”

Åbnere, rutiner, gambits.

SÅDAN SCORER DU MED “JEG-HAR-KENDT-HENDE-HELE-LIVET METODEN”

Indlægaf MandeMand » tirs 19. jan 2016 23:46

Når jeg ser mig om i en bar eller natklub, ser jeg efter andre fyre, der er playere. Jeg gør det ikke for at se, om der vil være konkurrence om at få fat i pigerne. For når man når et vist punkt i en players karriere, så har han tilegnet sig en mentalitet sådan, at han overhovedet ikke bekymrer sig om konkurrence. Han er selvsikker i hans færdigheder som player, hans evne til at dominere et lokale og ved ud fra flere års erfaring, at det er op til ham, hvis noget skal ske.

Grunder til at jeg kigger efter andre players, eller fyre der har bare antydningen af evner i at score kvinder, er så jeg kan lære af dem.

Ja, jeg elsker at lære nye ting omkring social dynamik og specifikt, hvordan man bliver bedre til at score kvinder.

Hvis du den tankegang, at du allerede har nået kulmination i det at score kvinder, så har du allerede peaket.

Du kan altid lære mere, altid stræbe og du vil altid have mere plads til at udvikle dig.

En af de ting jeg har lært ved at observere andre playere er: Jeg-har-kendt-dig-hele-livet-metoden.

Der var den her fyr i min omgangskreds tilbage i min gymnasietid. Han havde den her afslappede, tilbagelænede tilgang til kvinder. Næsten ligesom David Duchovny’s karakter, Hank Moody, i Californication.

Når han havde udset sig en pige, gik han over til hende og sagde noget i den her stil:

“Hey, hvad så?”

eller

“Hey, er du lige kommet”

eller dette

“Hey, hvor er dine venner?”

eller denne her

“Se ham der”. mens han peger på en eller anden der opførede sig tåbeligt.

Første gang jeg lagde mærke til, han gjorde det her, var jeg nødt til at spørge, om han kendte hende. Til det svarede han, at han ikke kendte hende og aldrig havde set hende før.

“Men det virkede som om, hun kendte dig”, svaede jeg.

“Det var fordi, jeg behandlede hende, som om jeg havde kendt hende hele mit liv”, sagde han.

Da var der noget der fes ind på lystavlen hos mig.

Der findes ikke en mere selvsikker mand, end en der henvender sig til kvinder, som om han har kendt dem hele livet. Verden er hans legeplads.

Prøv et øjeblik at tænk på, hvordan du henvender dig til folk, du har kendt siden din gymnasietid eller over en årrække. Her taler jeg ikke om folk, du ikke har set i flere år, fordi der ville du sikker være overenergisk og lalleglad. Jeg tænker på folk du ser ofte, hvordan henvender du dem?

Du er rolig, fattet og afslappet. Du er ligeglad med, hvad de tænker om dig, fordi du kender dem, og du ved, at de kender dig.

Dynamikken er fuldstændig anderledes end, når folk skal henvende sig til folk de ikke kender. De er nervøse, bekymrede om hvordan de tager sig udog usikre på hvad de skal sige.

Når du henvender dig til en kvinde med en attitude, som om du har kendt hendehele livet, sker følgende:

Du er rolig
Du er mindre nervøs
Du er ligeglad med, om hun kan lide dig eller ej. Fordi du går ud fra, at hun allerede kan lide dig.
Du udstråler, at du ikke er desperat.
Hun bliver nysgerrig, fordi hun undrer sig over, at du er så afslappet og nem at tale med, så hun ikke behøver at spille det sædvanlige skuespil, manofte oplever blandt folk i byen.

Ved at henvende dig til hende, som om I har kendt hinanden hele livet, så spronger du nogle trin over i et nyt møde, og det giver hende en form for tryghed.

Nøglen til at få det her til at fungere er dit kropssprog, og det virker også godt på kvinder, der står i nærheden af dig. Hvis du går direkte hen til en pige et stykke fra dig med foldede arme og siger en af de åbningsreplikker nævnt foroven, så vil det ikke virke.

Det her er en mere afslappet måde at henvende sig til kvinder på. Forestil dig du står i baren, og der er en pige et par meter fra dig, og hun kigger ud mod dansegulvet. Du går ligeså stille hen og stiller dig ved siden af hende, og så siger du noget til hende, som hvis I havde en hemmelighed sammen.

Dit kropssprog skal være afslappet.

Det vil afvæbne hende og giver dig chancen for at komme ind i varmen før hendes “bitch shield” når at dukke op. Nogle gange, hvis hun er vild med dig, vil hendes “bitch shield” aldrig dukke op, og jeres samtale vil flyve afsted.

Det er essentielt at have flere værktøjer i din player-værktøjskasse i den her tid vi lever i.

Tilføj “jeg-har-kendt-dig-hele-livet-metoden” til dit arsenal og din succes-rate vil stige til vejrs.

Jeg ved i hvert fald, at jeg vil bruge den her i weekenden.

Hav en fantastisk weekend, de herrer.Pas på jer selv og skab jeres eget held. Skål.
MandeMand
Gummi Tarzan

Tilbage til Teknikker og taktikker