Switch over til privat snak

Åbnere, rutiner, gambits.

Switch over til privat snak

Indlægaf kcid » tors 18. feb 2016 14:36

Hey folkens,

Jeg sidder her og på den ene side prøver at være professionel og på den anden side mener jeg at at ægte gamer aldrig "sover"...
Sagen er at jeg pt. i kraft af mit job i den kreative branche og forskellige andre aktiviteter som jeg har, er i konktakt med en hulens masse, uartigt lækre damer, som meget gerne vil mødes med mig i disse mere eller mindre professionelle rammer.
Det er kun et fåtal jeg har tid til at mødes med og når først der er lavet kontrakter mm, så er løbet også lidt kørt ifht. hvor meget game jeg kan og ønsker at køre.

Jeg er selv i midten af 20'erne og det er kvinder i denne aldersgruppe det primært drejer sig om. Ofte starter kontakten med at de kontakter mig på Facebook og jeg holder generelt en ret pæn tone og taler meget lidt privat - efter et opkald, hiver jeg nogle enkelte ind til en samtale. Jeg har et par regler for mit game: Jeg gider ikke lave noget, for at lade som om at jeg kan tilbyde nogle jobs og opgaver, som ikke er reelt, jeg gider ikke opfører mig og eller opfattes som en klam stodder, jeg gider generelt ikke privat kontakt som bygger på forhåbninger om noget karriereorienteret.

Så kort sagt, nogle der har et godt switch over fra business-snak til privat - når magtforholdet ikke er lige? Jeg vil ikke udnytte min position, kun udnytte at jeg har fået kontakt med dem og finder dem interessante. For som gamer, går jeg jo efter præcis det som jeg har lyst til at få! ;)
kcid
MacDaddy

Re: Switch over til privat snak

Indlægaf Happytalk » tors 18. feb 2016 15:52

Den er svær..

Hold privat fester og gå efter deres veninder?

..ellers vent til efter kontrakten er udført, det er bare lidt farligt at gå efter pigen fordi det hurtig kan gå ud over dit ry i branchen..

..tag dem med i byen som social proof?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf kcid » tors 18. feb 2016 16:27

Det er sjovt som de mest oplagte muligheder, nogle gange er de mest umulige... Og de mest umulige (f.eks. alene i et fremmed land), nogle gange giver de største muligheder.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Happytalk » tors 18. feb 2016 17:39

Alternativ: Vil du udføre det her arbejde, så giver jeg mad på restaurent… / så får du billet til koncert, hvor du os er med.

Pointen er at hun får social samvær med dig, for at udføre arbejde..

Det kan også være en kombi: løn + social ting i laver sammen.. Uhhh :-D

Og når du så har hende på privat hånd, så laver i et rollespil ud af hvordan i overtager verden sammen og bliver mega rige :-D
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » tors 18. feb 2016 17:43

Men for guds skyld sørg for at afstemme hendes værdier.. Hun ønsker at være single? Hun ønsker at være i et forhold? Osv.. Sørg for at sætte nogle gode aftale rammer inden du stikker pikken i dem.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Teknikker og taktikker