hvordan undgår man ikke at være en permission guy?

Åbnere, rutiner, gambits.

hvordan undgår man ikke at være en permission guy?

Indlægaf svil » lør 20. feb 2016 22:50

Hey.
Jeg har det problem at jeg altid søger andres accept for at skulle gøre noget. hvordan kommer jeg over det så jeg iden anledning ikke skal bruge andres accept for derfor at kunne have mere frihed i hverdagen.
svil
Private Johnson

Re: hvordan undgår man ikke at være en permission guy?

Indlægaf jffffi » søn 21. feb 2016 14:47

Har du eksempler på ting?

Ellers er rådet at gøre ting uden at søge andres accept.

I starten vil du nok tænke at det er akavet og underligt, men hver gang du får den følelse, så er det vigtigt du gør tingene alligevel. Med tiden vil det gå over og så vil du kunne grine lidt over hvordan du dog nogensinde var sådan ellers.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Glow » søn 21. feb 2016 17:16

i forlængelse af jffffi så mærk også efter og hav tillid til det du gør/vil er rigtigt. Mærk hvad der sker når du tænker dette. Det giver normalt en stor tilfredsstillelse indeni fordi du pludselig udfører det du vil frit.

en anden ting er IKKE at forklare dig når folk spørg, bare ryst på skuldrende og sig det har jeg lyst til. punktum.

Kig evt på folk der er gode til det og act as if i en periode for at lære attitude, hvad der gøres etc. det hele kommer fra en feel indeni så mærk efter når du træder ind og agerer dem. Men noget med at blive mere dominant, selvtillidsfuld etc. prøv at være Julien som jeg sende dig youtube videoen derom med. eller find andre du selv synes er gode. træn det derhjemme foran spejlet. gå ud og gør der. Og vedbliv - dette tager tid at ændre og kræver at du gør det til et fokus over noget tid og ved bliv at finjustere spørge tænke dig om osv.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf SumDeluxe » søn 21. feb 2016 19:09

Lidt det samme som fifi og Glow. Hvis du får tanken "Kunne det ikke være sjovt at xyz?" og du stopper tanken med "Ej, det ville være underligt" eller "Så skal jeg lige have min bedste ven til at sige det er en god ide først", så sig fuck that shit og gør det alligevel.

(Granted, nogle gange får man syge ideer om hvad der kunne være sjovt - men dem er du sikkert i stand til at sortere fra selv ;) )

De sjoveste oplevelser jeg har haft var når jeg kiggede på min buddy og spurgte "ville det ikke være dumt hvis vi xyz?" og hans svar har været "Jo, det ville være åndsvagt dumt" - vi har begge indstilling den slags og det har sjældent ikke været oplevelsen værd :)
Do what you love.
Love what you do.
Brugeravatar
SumDeluxe
Private Johnson

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf svil » søn 21. feb 2016 21:10

Okay. jamen det lyder som nogle fede ideer. Jeg vil dog komme med et eksempel. når jeg skal tale til en gruppe bliver jeg bange for ikke at få nogen respons når jeg taler eller at sige noget dumt. Hvilket nok er mit primære problem, det at skulle tale til en hel befolkning uden at skulle fæle sig som en klovn.
svil
Private Johnson

Indlægaf Desire » søn 21. feb 2016 21:35

"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Teknikker og taktikker