Jeg vil gerne have lidt debat om det at skabe attraktion på digitale platforme. Tinder, Happn osv. Alt tyder på, at det går som med nethandel, digital dating bliver langsomt men sikkert ved med stige.
Snart har vi sikkert matchet med pigen, som vi scorer på en natklub flere dage inden, fordi natklubben kun lukker folk ind der har matchet. Det hele bliver digitalt til sidst.
Jeg føler, at det i den nye verden, er langt svære at kompensere for udseende vha. personlighed / game
Men digitalt synes jeg der er nogle kæmpe udfordringer som gamer. Har ofte fået tinder-piger på snapchat, facebook eller SMS med under fem beskeder. Altså skabt attraktion. Men så snart min cocky funny stil går over grænsen, sletter pigen mig eller svare ikke. Jeg har ikke rigtig noget at fornemme på, jeg kan ikke mærke hendes humør, personlighed mm. Forleden var det en joke om nudes, som fuckede et match up. Tror ikke det i sig selv var fordi det passede dårligt. Det havde fungeret fint IRL. Men det mindede hende bare om fyre der sender dicpics og kun er ude på sex og så renser hun ud.
Jeg har også oplevet at sætte dates op med meget få beskeder, ulempen har igen været, at hvad der kommer let, forsvinder let. Hendes loyalitet er minimal. Hun aflyser bare to timer før, hvis hun alligevel ikke kan overskue det.
Hvis man oversætter det, til den fysiske verden, svarer det måske til en pige på vej hjem med en fyr, som bliver i tvivl om det nu er det rigtige, når hun er på vej hjem med en fyr. Men her vil hun som regel omfavne situationen og hvis fyren kan sit game, vil hendes hjerne også arbejde for hende og fortælle hende at han er lækker, at det bliver godt og at det kan være de bliver kærester.
Men digitalt, er fyren måske bare underholdning, som smides væk og fem minutter efter logger hun på tinder og finder en ny.
Personligt har det fucket så meget med mit game, at jeg ikke rigtig gør noget for at skabe attraktion, før daten.
Resultatet er ca. tlf nr/ facebook / snapchat på 15% af mine matches og date med ca. 2%.
På selve daten, er det som regel nemt nok, så i dovenskab, får jeg ofte heller ikke skabt den store attraktion her (ud over det hun naturligt har selvfølgelig)
Men i sær alle dem som ligger på min snapchat, synes jeg er problematiske. De sender ofte snaps de første uger. Men begynder jeg at snappe med dem, kan jeg godt pludselig ikke få svar. Hvad gør man så? I mit tilfælde ignorere jeg bare og genoptager igen. Men sker det tre gange, har pigen altså kategoriseret en som den største vatpik og så er date ikke noget det er værd at gå efter. Hun spilder bare ens tid og i det omfang jeg kan få mig selv til det, sletter jeg dem.
Skal man så bare have længere samtaler? Helt ærligt, det har jeg sgu ikke tid til. Men har prøvet at have nogle relativt lange samtaler, men synes det bliver som at aftale en date i banken. Så pissekedeligt og fornuftigt.
*NOTES. Mit game har ikke været i topform det sidste stykke tid. Har ladet næsten alle mulige dates trække ud i måneder inden jeg mødtes, fordi jeg har haft travlt. I gamle dage gjorde jeg det allersenest en uge efter matchet. Dette har selvfølgelig ikke gjort gamet nemmere.