Forhold mellem push og pull

Åbnere, rutiner, gambits.

Forhold mellem push og pull

Indlægaf DML » søn 10. sep 2017 16:44

Eftersom jeg stadig føler jeg bruger for meget push i mit game kom jeg til at tænke på hvad jeres "forhold" mellem push og pull er? Altså er det 80% pull, 20% push eller noget helt andet? Jeg vil til at bruge mere pull, men frygter lidt at det kommer til at påvirke mit game negativt, da jeg helst ikke vil virke for needy. Hvad tænker i?
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Re: Forhold mellem push og pull

Indlægaf Happytalk » søn 10. sep 2017 18:48

Får du fisse på det? Virker det for dig?

-> if it aint broken, dont fix it!

Jeg vil sige at de afhænger meget af pigen. Der er forskellige teknikker, som virker godt på nogle piger og ikke så godt på andre. Du kan hurtig splitteste 4-7 forskellige pickup teknikker på en pige og se hvilken hun spiker mest på. Push pull, bruger jeg egentlig mest efter hun er Hooked (efter hun har vist den mindste interesse) for virkelig at spice det endnu mere op.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf DML » søn 10. sep 2017 23:20

Tænker ikke så meget i form af udelukkende push-pull teknikken, men mere overordnet set. Jeg har det med at smide mange flere negative spikes end positive. Lige p.t. er mit game nok noget ala. 80% negative spikes og 20% positive. Som det er lige nu er mine resultater ikke ligefrem vanvittige, men det virker da på nogen piger, hvilket jeg da også har erfaret. Er dog bare i tvivl om jeg ville kunne få flere positive erfaringer ved at bruge flere positive spikes i forhold til negative spikes end hvad jeg får nu.
DML
MacDaddy

Indlægaf Kaizer » man 11. sep 2017 17:47

Push-pull er super effektivt og sjovt at lege rundt med. Jeg anskuer det nok også mere bredt end bare en teknik, eller som de her sætninger.

Jeg plejer at tænke på det sådan, at alt hvad du gør og siger i en interaktion (alt fra dine ord, kropssprog øjenkontakt, tonalitet, mimik) enten øger eller letter presset på pigen.

Du bliver nødt til at have en balance og vekselvirkning imellem de to ting, så det ikke bliver for meget (unrelatable asshole) , eller for lidt (the nice guy), alt efter pigen

Fx kan du sagtens drille hende nådesløst, hvis det er hjerteligt og med smil på læben - tænk på søskende, som driller hinanden. Ligesom du også kan sige noget meget sukkersødt/chodey, hvis din tonalitet og øjenkontakt eller øvrige væremåde måske er mere direkte.

Der er mange kombinationer af ovenstående, kan huske, at Mystery krammede pigen, imens han sagde 'I hate you'.. eller skubbede hende væk, imens han sagde 'I love you'.

Samtidig er der også den klassiske sekventielle balance, hvor du fx først laver pull-delen, dvs. du lader hende vide, at du godt kan lide hende (fx ved flirt, kompliment, eskalering, vise intention) og derefter følger op med push-delen, som letter lidt af presset og igen gør tingene sjove, udfordrende, uforudsigelige etc. for pigen.

Jo mere du kan bevæge dig ind og ud af de her ting og være følelsesmæssigt relevant for pigen - frem for blot at spille på ingen eller én streng - desto bedre er det. Som regel kan du få piger til at gøre de mest sindssyge ting, når du har forstået og implementeret det her :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf DML » man 11. sep 2017 21:03

Det svar var hvad jeg manglede Kaizer. Jeg takker og bukker ;)
DML
MacDaddy

Tilbage til Teknikker og taktikker